voi vee
ja mulla on lämpöä 37,1.. huomisen voi varmaan unohtaa? menisin oman voinnin perusteella, mut en haluais pieniä tartuttaa..
siis mulla oli to ja pe yli 38 astetta, ja kävin lääkärissä, jossa todettiin et rakkuloita nielussa ja punottaa, sekä toinen tärykalvo sumeena.. On ilm ihan viruksen aiheuttama, ja kun eilen ei ollu kuumetta. Kipeä olo on, mut toiveena olis huomenna mennä ku eka päivä, et josko toi lämpö ei tosta nousis.Onko sulla mitään muita oireita kuin tuota lämpöä? Jos ei ole, niin katso aamulla mikä on olo ja jos tuntuu siltä, ettei jaksa olla montaa tuntia lasten huudossa ja tohinassa, niin soita työpaikalle ja jää kotiin.
Älä mene, jos sulla on vähänkin kipeä olo! Mua ottaa aivoon, kun porukka ramppaa töissä puolikuntoisena / ihan kipeenä.siis mulla oli to ja pe yli 38 astetta, ja kävin lääkärissä, jossa todettiin et rakkuloita nielussa ja punottaa, sekä toinen tärykalvo sumeena.. On ilm ihan viruksen aiheuttama, ja kun eilen ei ollu kuumetta. Kipeä olo on, mut toiveena olis huomenna mennä ku eka päivä, et josko toi lämpö ei tosta nousis.
ei mua sillai jännitä. Omia lapsia löytyy 4, joista erityislapsia 3, joten lasten perushoitaminen on tuttua. En ole kyllä ikinä ollut päiväkodissa töissä, et ammattilaisen näkökulma puuttuu..Jännittääkö sua? Mulla tulee usein kuumeinen olo kun jännitän jotain. ja sitten olen kuumetta mittaillutkin kun olen ajatellut olevani kuumeessa ja lämpöä on hieman ollut. Mutta se johtuu jännityksestä.
Jos sinulla on ollut rakkuloita nielussa, niin enpä menisi maanantaina, jos olo on vielä huono. Saitko lääkekuurin?siis mulla oli to ja pe yli 38 astetta, ja kävin lääkärissä, jossa todettiin et rakkuloita nielussa ja punottaa, sekä toinen tärykalvo sumeena.. On ilm ihan viruksen aiheuttama, ja kun eilen ei ollu kuumetta. Kipeä olo on, mut toiveena olis huomenna mennä ku eka päivä, et josko toi lämpö ei tosta nousis.
siis mitä?! jos olet kipeä, ET MENE TÖIHIN! jos ilmoittaudut "tarkkailijaksi" saat älykääpiön maineen.olen päiväkodille ns ilmaista työvoimaa kuitenkin, koska vasta opiskelen...Jos ilmoitan sinne et oon vähän kipeä, ja saisin olla ns tarkkailijana ekan päivän..
Opiskelija on opiskelija, ei ilmaista eikä minkään muunkaanlaista työvoimaa. Jos oot kipeä niin pysyt poissa, jos olet terve niin menet töihin ja myös teet töitä So simple. Opiskelijallakin on oikeus sairastaa ja huolehtia itsestään.olen päiväkodille ns ilmaista työvoimaa kuitenkin, koska vasta opiskelen...Jos ilmoitan sinne et oon vähän kipeä, ja saisin olla ns tarkkailijana ekan päivän..
Pandolia aamulla naamaan ja töihin. Eigän tuo ole kuumetta. Vähennä vaatetta. Ihmisen lämpö vaihtelee vaatetuksen mukaan.ja mulla on lämpöä 37,1.. huomisen voi varmaan unohtaa? menisin oman voinnin perusteella, mut en haluais pieniä tartuttaa..