Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mä en ole steriloinut varmaan sen jälkeen kun täytti 1 kk.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mä en ole steriloinut varmaan sen jälkeen kun täytti 1 kk.![]()
Mä olen steriloinut siihen päivään saakka, kun ollaan kiinteät aloitettu. En tiedä että oisko enää oikeasti moiseen tarvetta, mutta kun se nyt on suositus eikä siitä iso vaiva synny (ostettiin sitä varten microsteriloija) niin ollaan se aina tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ekan kaa steriloin tokan kaa hertken ja sit totesin et se saa enemmän pöpöjä ympäristöstään kuin tiskatusta astiasta...:/
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mä en ole steriloinut varmaan sen jälkeen kun täytti 1 kk.![]()
Mä olen steriloinut siihen päivään saakka, kun ollaan kiinteät aloitettu. En tiedä että oisko enää oikeasti moiseen tarvetta, mutta kun se nyt on suositus eikä siitä iso vaiva synny (ostettiin sitä varten microsteriloija) niin ollaan se aina tehty.
Varmaan mäkin steriloisin jos olis se aparaatti.
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Mä lopetin myös steriloinnin sinä päivänä, kun alotettiin kiinteät. Poika oli 3kk.
Joku kuitenkin kysyy miksi jo silloin, selitän valmiiksi
Pojalla oli refluksioireet niin pahana, että pulauttelut oli tosi vaivalloisia. Itki selällään ja vatsallaan ollessa. Loppui oireet kuin seinään kiinteiden myötä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Mä lopetin myös steriloinnin sinä päivänä, kun alotettiin kiinteät. Poika oli 3kk.
Pojalla oli refluksioireet niin pahana, että pulauttelut oli tosi vaivalloisia. Itki selällään ja vatsallaan ollessa. Loppui oireet kuin seinään kiinteiden myötä![]()
Meilläkin tulee huomenna 3kk mittariin ja aloitetaan kiinteät. Oltiin juuri 3kk neuvolassa ja täti siellä sanoi, että virallinen suositus on 4-6kk, mutta allerialääkärit/tutkijat suosittelevat 3kk ikää koska sillä ehkäistään ilmeisesti jonkin verran allergioita.
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Mä lopetin myös steriloinnin sinä päivänä, kun alotettiin kiinteät. Poika oli 3kk.
Meilläkin tulee huomenna 3kk mittariin ja aloitetaan kiinteät. Oltiin juuri 3kk neuvolassa ja täti siellä sanoi, että virallinen suositus on 4-6kk, mutta allerialääkärit/tutkijat suosittelevat 3kk ikää koska sillä ehkäistään ilmeisesti jonkin verran allergioita.
Ohoh! Tuo oli mulle aivan uusi tieto.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Voiskohan tuosta löytää jotain lisäinfoa? Ei sitä, että asia ois enää ajankohtainen. Mietin välillä saako poika vielä jotain allergioita, kun minä olen allerginen siitepölyille ja kaikelle elävälle missä on karvaa (paitsi ihmisille) Miehellä samat ja lisäksi maitoproteiini ja kananmuna.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Voiskohan tuosta löytää jotain lisäinfoa? Ei sitä, että asia ois enää ajankohtainen. Mietin välillä saako poika vielä jotain allergioita, kun minä olen allerginen siitepölyille ja kaikelle elävälle missä on karvaa (paitsi ihmisille) Miehellä samat ja lisäksi maitoproteiini ja kananmuna.
Kai siitä vois...mutta en osaa sanoa että mistä. Kun me tosiaan joka tapauksessa aloitetaan 3kk iässä, niin en kysellyt sen enempiä.