Mä en uskalla mennä huomenna töihin..hyi säätämä!!

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
urgh..järkkyy..
Ulko-oven ikkunassa oli järjettömän ruma hämähäkki,vihreä(lähinnä neonvihreä ja muistutti lasten sellasii pienii muovisii torakoita,siis lelua)n.1-1,5 cm kokonen.Jopa BB:n karvajalka näyttää lähinnä söpöltä ku tohon vihreeseen vertaa.Siihen ikkunaan se jäi,hyvä et uskaltauduin pihalle sieltä.Olin ainoo talossa ni en voinu pyytää ketään muuta sitä tappaa ja mä en pystynyt.Alko taas oksettaa ja jalat tutisee niin kauheena..koko matkan ku pyöräilin kotiin ni näin vaan silmissäni sen hämähäkin..

Voi tsiisus..miten hiivatis mä uskallan huomenna mennä siit ovesta..tietty pomppii mun silmille ...yök..hyi..
Ai kauheeta jos se kipittäs mun vaatelokerikkoon ja piiloutuis mun vaatteisiin ja toisin sen kotiin..hyrr...yök..

Mulla oli kukkaruukus sellainen.. Paniikissa olin koko päivän ja mies tuli töistä ja otti sen.. EN uskaltanut kukkaruukun lähellekään..

Mulla kun on kauhea fobia kaikenmaailman örkkeihin ja öttimöntiäisiin!! :x :ashamed: Oikein hävettää välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Mulla oli kukkaruukus sellainen.. Paniikissa olin koko päivän ja mies tuli töistä ja otti sen.. EN uskaltanut kukkaruukun lähellekään..

Mulla kun on kauhea fobia kaikenmaailman örkkeihin ja öttimöntiäisiin!! :x :ashamed: Oikein hävettää välillä.

Mul on lähinnä vaan hämiksiin kauhea fobia..ja se on oikeesti noloo ku alkaa oksettaa ja tärisee,tulee vilunväristyksiä ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa :ashamed:

Yhteistyössä