Huomenna meidän vauva aloittaa armeijan

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kesäkuussa -89 raskausviikolla 26 syntynyt pieni poika, 1kg ja 36cm, aloittaa muka huomenna armeijan. Se pieni poika jota kävin katsomassa aluksi ikkunan takaa. Se pieni poika joka sai hörökorvat sen takia ettei korvissa ollut rustoa ja ne taipuivat eteenpäin. Se pieni poika joka pääsi kotiin 3kk syntymän jälkeen. Se pieni poika jonka muistan alle vuoden ikäisenä puetun naamiaisiin vaalianpunaiseen hupulliseen collegehaalariin koska hän oli vaaleanpunainen pantteri. Se pieni poika joka alkoi kasvaessaan vähän käydä siskojensa hermoille. Se pieni poika joka väkisin tukki teini-ikäisen isosiskon huoneeseen, kun tällä oli kavereita. Se pieni poika joka 9-vuotiaana ajeli omalla peltoautollaan, kun 10 vuotta vanhempi siskonsa ei ollut vielä ikinä autolla ajanutkaan.

Niin ne pikkuveljet vain kasvaa. =) :o

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Sama kans täälläkin lähtee pikkuveli. Ja veljeltä lähti yli puoleen selkään olevat paksut hiukset vkonloppuna :( Oli kyllä pettymys!

Auts! No kyllähän ne kasvaa takaisin! Miehillä tuntuu paremmin kasvavan pitkät hyväkuntoiset hiukset kuin naisilla... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mutta ajattelepas- siinä samalla ei itse ole vanhentunut ollenkaan niin paljon!
Kyllä mä ainakin pidän nuorempia sisaruksiani jotenkin kakaroina edelleen- aikuisia naisia :o

No kyllä meidän tänä vuonna 20v. täyttävä veli on edelleen se pieni rääpäles jolla oli kauhia kiire maailmaan. Veli oli muuten se joka eläinkirjasta valitti meille otettavan koirarodun. Sellainen koira meille tuli ja parempaa koiraa ei olisi voitu saada. =)

Mun poika pääsi jo lokakuussa siviiliin. Kyllä meni nopeasti 9 kuukautta, mutta poika miehistyi tuon 9 kuukauden aikana enemmän kuin n. 20 vuoden aikana kotona. Hänelle armeija teki todella hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Mun poika pääsi jo lokakuussa siviiliin. Kyllä meni nopeasti 9 kuukautta, mutta poika miehistyi tuon 9 kuukauden aikana enemmän kuin n. 20 vuoden aikana kotona. Hänelle armeija teki todella hyvää.

No toivottavasti munkin veljen päähän tulee vähän järkiä lisää. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mutta ajattelepas- siinä samalla ei itse ole vanhentunut ollenkaan niin paljon!
Kyllä mä ainakin pidän nuorempia sisaruksiani jotenkin kakaroina edelleen- aikuisia naisia :o

Kumma juttu!

Muutin aikoinani opiskeluiden perässä kauas kotoa ja kun hervemmin on perhettä nähnyt niin tosi vaikea pysyä kärryillä noiden sisarusten kasvamisessa. Että sekin silloin ala-asteella ollut naskali on jo muuttamassa pois kotoa ja vähän vanhemmalla on eka lapsi tulossa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:
Mun poika samanikänen, mutt diabeteksen vuoksi ei tarvi lähteä armeijaan. Pojan kaverit kaikki lähtee, sinänsä harmi :/

No mua vähän kyllä mietityttää, että kuinka veli pärjää siellä jalkansa kanssa. Se on nimittäin pari vuotta sitten murtunut nilkasta, siinä oli metallia jonkun aikaa, mutta ne on poistettu. Mun käsittääkseni se jalka ei ole aivan siinä kunnossa missä pitäisi.

Veli olisi halunnut ajaa rekka- tai kuorma-autokortin armeijan aikana, en muista kumpi, mutta ei onnistu. Veljellä toinen silmä niin huononäköinen, että ei mitään toivoakaan. Liittyy tuohon keskosuuteen tuon silmän kunto.

Yhteistyössä