Huomenna Keittis on sitten turpaansa saaneen näköinen :(

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Jäi vähän lyhyeksi puudelin aamulenkki. Mä olen hämärässä lähestulkoon sokea, joten enkö mä about 100 metrin päässä kotoa astunut johonkin kuoppaan :headwall: :headwall: Ensin väänty nilkka, sitten rytkähti reilusti yli 60 kiloa nilkan päälle ja lopuksi mäiskähdin naamalleni maahan. Housunpolvet puhki ja leuka ruhjeilla |O Verta nenästä. Murphyn lain mukaan kävelytiellä oli vähän isompi kivi, joka osui just silmäkulmaan.

Koiraa kyllä hieman ihmetytti mamman uusi kävelytyyli. Puoliksi kontaten, puoliksi loikkien. Vähän niinkuin kaksjalkainen jänis. Tuntohan tosta toisesta typerästä alaraajasta sitten lähti |O Ja nyt sitä särkee aika ***tanasti.

Ensi kerralla otan kännykän mukaan. Voin ainakin soittaa junnulle, että tuu hakemaan tää koira pois. Onneksi on vanha koira, nuorempana se olisi käyttänyt tilaisuuden hyväkseen.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti jalkaan ei tullut murtumaa tai jotain muuta vakavaa. Mites se menikään "koholle, painetta ja kylmää".
Kiedoin het kotiin tultuani pyyheliinan sisään herne-maissi-paprika-pussin ja kiedoin sen nilkan ympärille. Ja jalka koholla vieressä olevalla jakkaralla.

En usko, että murtui. Pystyn kuitenkin kevyesti varaamaan jalalle. Veikkaan, että meni nivelsiteet. Ei olisi ensimmäinen kerta :/

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti jalkaan ei tullut murtumaa tai jotain muuta vakavaa. Mites se menikään "koholle, painetta ja kylmää".
Kiedoin het kotiin tultuani pyyheliinan sisään herne-maissi-paprika-pussin ja kiedoin sen nilkan ympärille. Ja jalka koholla vieressä olevalla jakkaralla.

En usko, että murtui. Pystyn kuitenkin kevyesti varaamaan jalalle. Veikkaan, että meni nivelsiteet. Ei olisi ensimmäinen kerta :/
Menehän näyttämään kinttua johonkin... äitini (sairaanhoitaja) teloi aikoinaan nilkkansa, nilkutti sillä pari viikkoa tyyliin ei tässä mitään ja vihdoin meni lääkärille, lopputulos oli se että nivelside oli poikki ja nilkka olisi pitänyt leikata & kipsata samana päivänä kun jalkansa loukkasi.

Jalan paraneminen kesti aika kauan ilman korjaavaa leikausta.
 
Sitä vois joku tuleva tklääkäri tutkia kuinka monta prosenttia koirantaluttajista teloo itsensä ja kipeästi juurikin aamulenkeillä.
Mä en itse tahdo millään oppia että ainoaamutossut ei sovellu jäisille portaille kahden jalat ristissä hönkkäävän lemmikin kuljetukseen.
Tai että pimeässä ei nää vaikka olisi remmi kädessä, muutamaan männyn kanssa olen ottanut kontaktia aamuisin..

Paranemisia sinne... =)
 
näin
Onneksi sattui kaatuminen viikonlopuksi, niin ei tarvise selitellä. Välillä tuntuu, että perjantaisin puoli suomea on piestynä. Yleensä kyseessä on alkoholi ja väkivalta.

Nyt, kun sinulle on käynyt hassusti, niin voit mielenkiinnolla tarkkailla ihmisiä, jotka kuitenkin olettavat, että taustalla on se tavallinen tarina.
 
Keittiönoita
Onneksi toi junnu pystyy viemään koirulin ulos. Musta ei taida nyt pariin päivään olla siihen. Huomenna katson, menenkö maanantaina toimistollekaan. Onneksi pystyn tekemään töitä kotoa käsin :) Pirusti tuota särkee vieläkin, on jonkin verran turvonnut, mutta lultavasti menee ihan vaan levolla ohi.
 
Keittiönoita
Kieltämättä muakin jo naurattaa. Ei naurattanut aamulla, kun tuolta lammen rannasta könysin kotiin. Onneksi oli sellainen kellonaika, että viimeisetkin kapakasta kotiutujat olivat päässeet koteihinsa eikä kukaan tervejärkinen vielä lähtenyt ulos :D
 

Yhteistyössä