Huomenna hävitän kaiken tästä kämpästä

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
pitää vaan ostaa lisää jätesäkkejä. Tein jo selväksi pennulle että leegoista, nukkekodista ja barbeista lähtien kaikki lentää roskikseen, saatana. Kaikki!
Vaatteista ja muista turhista räteistä puhumattakaan. Alkaa olla mitta täynnä saatana, kaikki aina lattialla ettei kulkemaan mahdu, en jaksa enää. Vituttaa kun en jaksa huonekalujakin viskata yhdellä kädellä vitun kuuseen.
Ollaan paljaassa kämpässä kun ei osata pitää tätä muuten siistinä. Ihan sama mulle saatana vaikka ois pelkät seinät ja joku peitto ja tyyny.

vieras
Mä olin ennen joulua tossa jamassa. Lapset oli sitten valittaneet puolitutulle mummelille että "äiti peruu joulun jos ei siivota" ja se mummeli tuli mulle selittään kuin julma ja ilkeä mä olen :O

eipä siinä, sitten olin jo niiiiin vihainen, että ostin 3 siideriä ja sillä siiderillä ja raivolla siivosin ne huoneet
ja nyt lapsetkin on pitäneet ne kunnossa, kun mä tosiaan vedin kaapistakin kaikki lattialle ja järkkäsin kaikelle omat paikkansa yms.

jotain hyötyä siitäkin raivosta siis :D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja pommi:
Pitkää pinnaa vaan, laita ylimääräiset lelut varastoon ja vaihtele niitä vaikka kerran kuussa
Ei tässä pelkät lelut ahdista vaan kaikki muukin krääsä ja kauheet vaateläjät ja muut rätit jotka ui aina jokapuolella.. en käsitä. Jokapuolelta tulvii vaatetta ja paskaa sisään.. kuinka paljon yks lapsi tai minä tarvitaan mitään, mulle riittää suurinpiirtein 2 paitaa ja 2 housut vuodeksi.. mutta lummppua on koko kroatialle tässä huushollissa..
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA LISÄÄÄÄ PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Loistosuunnitelma.

Me ei ruvettu ihan noin radikaaleiksi, mutta lempattiin reilu 10 jätesäkkiä rompetta helvettiin täältä viime viikolla...

Lastenhuoneeseen jäi vaan sängyt, matto ja 1 tyhjä hylly.

Ei ole moneen päivään tarvinnut tapella siivouksesta =)

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Loistosuunnitelma.

Me ei ruvettu ihan noin radikaaleiksi, mutta lempattiin reilu 10 jätesäkkiä rompetta helvettiin täältä viime viikolla...

Lastenhuoneeseen jäi vaan sängyt, matto ja 1 tyhjä hylly.

Ei ole moneen päivään tarvinnut tapella siivouksesta =)
kATEEKSI KÅY!!

vieras
Vähällä tulee toimeen, se on ihan totta :) Mutta jätä nyt jotakin lapselle, että kehittyy normaalisti, eikä tule ihan aivoinvalidia hänestä :D + ne lelut, jotka on rakkaimpia niiden kehittävien lisäksi. Muuten muistaa aikuisenakin mitä teit...

:/ ymmärrän sua.

meilläkään ei osata siivota, ja se olen yleensä minä kuka siivoaa, tai sitten saa sata tuhatta kertaa sanoa samaa asiaa!!

mä oon kans meinannu heittää roskiin lelut ym.. mut oon tyytyny ne pakkaan johki laatikkoon tai pussiin ja laittanu jokskin aikaa kaappiin jotain jos niitä ei oo osattu siivota vaikka kuinka luvattu. se kyllä tepsiny jokskin aikaa.. :)

pommi
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei tässä pelkät lelut ahdista vaan kaikki muukin krääsä ja kauheet vaateläjät ja muut rätit jotka ui aina jokapuolella.. en käsitä. Jokapuolelta tulvii vaatetta ja paskaa sisään.. kuinka paljon yks lapsi tai minä tarvitaan mitään, mulle riittää suurinpiirtein 2 paitaa ja 2 housut vuodeksi.. mutta lummppua on koko kroatialle tässä huushollissa..
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA LISÄÄÄÄ PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Mä en vieläkään käsitä, miten voin heittää jo pelkästään vaatehuoneesta ainakin 2 jätesäkkiä vaatetta ja tavaraa vuodessa ulos, eikä määrä vähene ollenkaan. Enkä mä ostele uutta kuin hyvin, hyvin harvoin jos silloinkaan

Tiedän tunteen, näkisitpä meidän kellarin ja vintit! :/ :kieh:
Ja lähes joka päivä saa poikaa muistutella tavaroiden paikoilleen laittamisesta, miestäkin kyllä, edelleen..
No, kesällä tulee pihalle joko lava tai suuri peräkärry ja kaikki roina saa luvan lähteä!!!

Kuulostaa tutulta. Mä oon uhannu saman tehä ehkä miljoona kertaa: edelleen vaan siirrän kasan toiseen paikkaan, et pääsen johki istumaan jne...

Ehkä raivostuttavinta on se kun kaikki tarpeellinen hävii sinne kasoihin ja ei löydä mitään.

Yhteistyössä