Huomenna ehkä selviää salaisuus..

Voi sentäs! Onpa siulla jo iso maha. Mie täällä tulen kuukauden perässä ja väliin ei edes näy mitään... (pitää syödä paljon jos haluu vähän mahaa näkymään). Ihanko totta ne on siulle kertoneet joka kerta? Edellinen ultrattiin samassa paikassa 2002 ja hyvä, etteivät nauraneet pihalle ja suuttuneet kun uskalsin kysyä, että näkyykö kumpi on (ja viikkoja oli päälle 20 sillon). Saas nähä kuin käy kuukauden päästä. Samallaisella etumahalla miulla tuli tyttö muuten...
 
vieras
Kuka ultrasi? Me käytiin kaks kolme kuukautta kahden viikon välein ja joka kerta kysyttiin. Vastaukset oli usein eri eli toinen tyttö ja toinen ehkä poika ja seuraavks toinen poika ja toinen ehkä tyttö ja sitten taas et molemmat poikia jne. Mut oikeassa oli B:llä alkava rouva aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka ultrasi? Me käytiin kaks kolme kuukautta kahden viikon välein ja joka kerta kysyttiin. Vastaukset oli usein eri eli toinen tyttö ja toinen ehkä poika ja seuraavks toinen poika ja toinen ehkä tyttö ja sitten taas et molemmat poikia jne. Mut oikeassa oli B:llä alkava rouva aina.
Siis kätilöt tekee nää seulonnat nykyään. En kyllä muista kätilön nimeä.. Mutta semmone lyhyttukkainen ja tumma oli ja "nuorehko". Mutta mie jään oottelee tota joulukuun 12. pvää jolloin pitäs 4D:ssä näkyä tarkemmin tenava "sämpylöineen".. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:
Heili,
Luuletko että "nakkia piiloteltiin"..? :LOL: Kun meillä silloin näkyi nakit jo vkoilla 16 ihan selvästi..
No minustakin on "outoa" ettei nakkia löytynyt, vaikka sitä kyllä ihan etsimällä etsittiin ja useampaan otteeseen.. Mut voihan se alapää tosiaan olla hyvin turvonnutkin, että on joko sämpylänakilla tai ilman... En pistäisi rahojani likoon kummankaan sukupuolen puolesta tuon näkemäni perusteella. Aiemmissa raskauksissa olen poikkeuksetta sukukalleudet nähnyt ja hyvin, nakkeineen. :D
 
Minun isän puolen suvussa on semmoinen hauska piirre. Elikäs isälläni on vain veljiä (heitä siis 4kpl), isän veljillä + isällä kaikilla vain tyttöjä (meitä siis yht. 4kpl) ja nyt minulla vain poikia, toistaikseksi kaksi kpl, jos vielä pelkkää poikapuolista tulee, niin vois jo aatella että menee aina vuorotellen noi.. :D ja serkuillani ei ole vielä kellään lapsia.
 
mulle sanottiin jo viikolla 13 kuopusta oottaessa että poika tulossa, vaikka en olis halunnu tietääkään sitä. Sit en halunnu uskoa sitä että jo niin varhasilla viikoilla näkyis sukupuoli niin oottelin seuraavaan ultraan, mut ei ne mitään siitä enää sanonu niin kai oli pakko uskoa :D
JOspa selviäis sit joulukuussa kumpiko teille tulee :)
 
pöööö
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Eli tuleeko meille tyttövauva vaiko poikavauva seuraavaksi. Haluaiskos joku alkaa arvailemaan, että kumpi mahtanee olla tuloillaan? Arvauksia otetaan vastaan! :D




Jos sulla on maha pönäkästi eteenpäin, niin on poika. Sekä ettet ole levinnyt kauheasti muualta. Tyttövauvojen kohdalla mulla oli littana maha, ja fläsää vähän siellä täällä. Mutta pojista oli tosi pystyssä vatsa.
 
Naswin harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:
Heili,
Luuletko että "nakkia piiloteltiin"..? :LOL: Kun meillä silloin näkyi nakit jo vkoilla 16 ihan selvästi..
No minustakin on "outoa" ettei nakkia löytynyt, vaikka sitä kyllä ihan etsimällä etsittiin ja useampaan otteeseen.. Mut voihan se alapää tosiaan olla hyvin turvonnutkin, että on joko sämpylänakilla tai ilman... En pistäisi rahojani likoon kummankaan sukupuolen puolesta tuon näkemäni perusteella. Aiemmissa raskauksissa olen poikkeuksetta sukukalleudet nähnyt ja hyvin, nakkeineen. :D
Mä kuule veikkaan anti-nakkia. :)

Tytöstä ei kukaan sanonu ultratessa mitään, kaikki kyllä vahvisteli mua, kun tuumailin, et ei näy "ylimääräistä".. :D
 
Naswin vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Minun isän puolen suvussa on semmoinen hauska piirre. Elikäs isälläni on vain veljiä (heitä siis 4kpl), isän veljillä + isällä kaikilla vain tyttöjä (meitä siis yht. 4kpl) ja nyt minulla vain poikia, toistaikseksi kaksi kpl, jos vielä pelkkää poikapuolista tulee, niin vois jo aatella että menee aina vuorotellen noi.. :D ja serkuillani ei ole vielä kellään lapsia.
Mä olen kuullut, että sukupuoli määräytyy isän puolelta.. uimarit tuo sämpylän siis nakilla tai ilman. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naswin vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Minun isän puolen suvussa on semmoinen hauska piirre. Elikäs isälläni on vain veljiä (heitä siis 4kpl), isän veljillä + isällä kaikilla vain tyttöjä (meitä siis yht. 4kpl) ja nyt minulla vain poikia, toistaikseksi kaksi kpl, jos vielä pelkkää poikapuolista tulee, niin vois jo aatella että menee aina vuorotellen noi.. :D ja serkuillani ei ole vielä kellään lapsia.
Mä olen kuullut, että sukupuoli määräytyy isän puolelta.. uimarit tuo sämpylän siis nakilla tai ilman. ;)
Tämähän on faktaa, tiedetään..Mut itellä vaan liikkuu mielessä tollaset hassut epäilykset. :LOL:
 

Yhteistyössä