Huomenna ehkä selviää salaisuus..

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Voit olla varma, että kaikki ovat oikeassa 50% varmuudella :D
Totta turiset! Onneks meillä on tosi hyvät noi ultralaitteet täällä ollu ja edellisistä oon itsekin nähnyt sukupuolen. :D Ja tosiaan aina se on joko tyttö tai poika ja ohan kai se minimaalisen pieni mahis siihenkin "sukupuolettomaan" lapseen.. B)
 
Missä käyt ultrassa ja sanooko ne aina sukupuolen jos kysyy? Ä-polilla Joensuussa ei ole sanoneet mulle koskaan. Itse kävin rakenneultrassa viime viikolla enkä saanut edes kuvaa vauvasta, oli aika kypsän oloinen täti lääkärinä :whistle: .. Mutta mukava maha sulla on :) !
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Missä käyt ultrassa ja sanooko ne aina sukupuolen jos kysyy? Ä-polilla Joensuussa ei ole sanoneet mulle koskaan. Itse kävin rakenneultrassa viime viikolla enkä saanut edes kuvaa vauvasta, oli aika kypsän oloinen täti lääkärinä :whistle: .. Mutta mukava maha sulla on :) !
Tampereen keskusäitiysneuvolassa sanoi lääkäri aluksi että ei voi sanoa kuin 98% varmaksi että poika mutta sitten tämä esitteli vehkeitään oikein antaumuksella ja lääkäri sanoi että kyllä se nyt 99,9% varma poika on.

TAYSissa eivät esikoisesta ikinä kertoneet sukupuolta vaikka kysyttiin, tosin neiti taisi jemmata paikkojaan joka ultrassa tarkoituksella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Missä käyt ultrassa ja sanooko ne aina sukupuolen jos kysyy? Ä-polilla Joensuussa ei ole sanoneet mulle koskaan. Itse kävin rakenneultrassa viime viikolla enkä saanut edes kuvaa vauvasta, oli aika kypsän oloinen täti lääkärinä :whistle: .. Mutta mukava maha sulla on :) !
Niin siis EKKS:ssä ultra ja aikaisemmissa raskauksissa olen itsekin nähnyt sukupuolen ja on se sanottukin. Sen lisäksi on se 4d ultra joulukuun alussa, niin siellä yleensä viimeistään näkee sukupuolen..

*minäkö malttamaton*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tuolla huhtikuisten pinossa on niiiiin paljon poikia että teille tulee sitten tyttö :D mekin kun kartutettiin saldoa pojalla :whistle:

mä ajattelin just samalla lailla, meillekin ku selvis tänään että toinen poika tulee niin kyllä teille nyt se tyttö tulee! kyl näin on.
 
No niin ultrassa käyty. B)

Rakenteet oli kaikki ok, sydän löi tasaisesti ja kaikin puolin vaikutti normaalille tenavalle masuvauva. Ja se sukupuoli;

Sämpylä oli jalkovälissä iso, mutta nakki puuttuu. Todennäköisemmin sämpylä on turvonneet kivespussit, mutta on myös mahdollisuus, että häpyhuulet turpoavat samalla tapaa. Eli, emme tulleet viisaammaksi sen suhteen. Todennäköisempää siis on, että meille tulee KOLMAS PRINSSI! :heart: 10.12 on 4d ultra, jossa selvinnee sit varmemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
No niin ultrassa käyty. B)

Rakenteet oli kaikki ok, sydän löi tasaisesti ja kaikin puolin vaikutti normaalille tenavalle masuvauva. Ja se sukupuoli;

Sämpylä oli jalkovälissä iso, mutta nakki puuttuu. Todennäköisemmin sämpylä on turvonneet kivespussit, mutta on myös mahdollisuus, että häpyhuulet turpoavat samalla tapaa. Eli, emme tulleet viisaammaksi sen suhteen. Todennäköisempää siis on, että meille tulee KOLMAS PRINSSI! :heart: 10.12 on 4d ultra, jossa selvinnee sit varmemmin.
tyttö siletä tulee.. ihan varmasti :D varmaan ihanaa käydä ultrassa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
No niin ultrassa käyty. B)

Rakenteet oli kaikki ok, sydän löi tasaisesti ja kaikin puolin vaikutti normaalille tenavalle masuvauva. Ja se sukupuoli;

Sämpylä oli jalkovälissä iso, mutta nakki puuttuu. Todennäköisemmin sämpylä on turvonneet kivespussit, mutta on myös mahdollisuus, että häpyhuulet turpoavat samalla tapaa. Eli, emme tulleet viisaammaksi sen suhteen. Todennäköisempää siis on, että meille tulee KOLMAS PRINSSI! :heart: 10.12 on 4d ultra, jossa selvinnee sit varmemmin.
Hieno homma, että kaikki kunnossa =) Jos tosiaan on poju, niin olen jälleen kerran näyttänyt "mutu-kykyni" :whistle:
 
Vanhanaikainen
Ihme touhua kun ei malteta odottaa syntymään saakka, vaan tuokin asia pitää tietää ennakkoon kumpaa sorttia on tulossa. Mutta jokainen tyylillään, kuten täällä ärsyttävää lausetta usein viljellään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Missä käyt ultrassa ja sanooko ne aina sukupuolen jos kysyy? Ä-polilla Joensuussa ei ole sanoneet mulle koskaan. Itse kävin rakenneultrassa viime viikolla enkä saanut edes kuvaa vauvasta, oli aika kypsän oloinen täti lääkärinä :whistle: .. Mutta mukava maha sulla on :) !
Olisikohan teillä ollut sama lääkäri kuin meillä tuossa syyskuulla... oli hyvin tympääntyneen oloinen täti ja ei sanonut meille mitään, hoitajalle tiputteli sitä jargonia ja piti sitten lopulta itse kysyä, että onko vauvalla kaikki kunnossa.
 

Yhteistyössä