Huom te joiden exä tai nykyinen sadisti/petturi/ilkee kuspiä...

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen
Kun vähäväliä lukee että lapsia tehty, naimisiin menty jne ja sit mies alkaa oleen ihan hirveä, että te joiden exä tai nykyinen sellainen:
-miten kauan olitte/olette olleet yhdessä?
-kauan naimisissa jne?
-lasten iät? Oliko suunniteltuja?
-milloin huomasitte ekat p.askat merkit miehessä?

Mun vaikee ymmärtää miten kukaan voi olla niin hirveiden hakkaaja-haukkuja ym-miesten kaa? Miksi tehdä lapsia ja mennä naimisiin sellasten kera? Vai tuliko ekat oireet vasta naituna? Olisko pitäny tutustua kaemmin ennen lapsia jne?

En pahalla utele, ihmetyttää vaan :(
 
Ehkä se todellinen luonne on tullut esille sitten vasta ääritilanteessa, eli lasten myötä. Silloin joutuu käsittelemään monia sellaisia asioita joita ei ennen ole tarvinnut. Mutta sen verran pitäisi kuitenkin ihmistuntemusta omata, tai ainakin tuntea oma puolisonsa, ettei voisi tulla tuollaisia ylläreitä.
 
ääri
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ehkä se todellinen luonne on tullut esille sitten vasta ääritilanteessa, eli lasten myötä. Silloin joutuu käsittelemään monia sellaisia asioita joita ei ennen ole tarvinnut. Mutta sen verran pitäisi kuitenkin ihmistuntemusta omata, tai ainakin tuntea oma puolisonsa, ettei voisi tulla tuollaisia ylläreitä.
Ääritilanne? lapset? reps!!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ääri:
Ääritilanne? lapset? reps!!!
No kyllä monilla pareilla ne riidat alkaa vasta lasten jälkeen. Sitä ennen on molemmat voineet mennä kuten haluaa, mutta lasten jälkeen ei niin vaan päästä lähtemään. Jos ukko menee ja vaimo on aina lasten kanssa kotona, niin alkaahan se pinnaa kiristää. Ja sitten jos otetaan vielä päälle raha-asiat sekä kotityöt, niin aletaan päästä äärirajoille.

 
Miä
Meillä mies ei petä (tietääkseni) eikä lyö mutta elää kadotettua nuoruuttaan ja on raha-asioissa ihan holtiton. En tiiä miten kauan jaksan sitä katella. Ja ei, se ei ole aina ollut tällainen. Toisaalta ymmärrän mutta minä siitä vaan kärsin aika paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Ehkä se todellinen luonne on tullut esille sitten vasta ääritilanteessa, eli lasten myötä. Silloin joutuu käsittelemään monia sellaisia asioita joita ei ennen ole tarvinnut. Mutta sen verran pitäisi kuitenkin ihmistuntemusta omata, tai ainakin tuntea oma puolisonsa, ettei voisi tulla tuollaisia ylläreitä.
Ääritilanne? lapset? reps!!!
No ei nyt varmaan tarvii mihinkään katastrofeihin verrata. Ihan tarkoitin suurinta osaa ihmisiä jossain vaiheessa kohtaavia tilanteita ;)
 
Helekutti
Kyllä mä näin ekan puolen vuoden jälkeen mikä mies on miehiään. En silti vuosiin päässy suhteesta irti, väkivaltaa ja uhkailua. Sen verran järki leikkasi että ehkäisystä huolehdin vaikka mies ei siitä niin välittänytkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Kun vähäväliä lukee että lapsia tehty, naimisiin menty jne ja sit mies alkaa oleen ihan hirveä, että te joiden exä tai nykyinen sellainen:
-miten kauan olitte/olette olleet yhdessä?
-kauan naimisissa jne?
-lasten iät? Oliko suunniteltuja?
-milloin huomasitte ekat p.askat merkit miehessä?
(
- yhteensä oltiin yhdessä reilu 10v
- naimisissa reilu 2v
- lapsi 8v, suunniteltu
- ekat paskat merkit oli kun mentiin kihloihin
 
-miten kauan olitte/olette olleet yhdessä? viisi vuotta yhdessä

-kauan naimisissa jne? 1,5 vuotta

-lasten iät? Oliko suunniteltuja? eron aikaan 2v ja 3kk oli suunniteltuja, tosin eron jälkeen ex sanoi ettei kuopusta olis edes halunnut (vaikka hän toisesta lapsesta ensin alkoi puhumaan), mut perui kyl sanansa.

-milloin huomasitte ekat p.askat merkit miehessä? kyllä se iski vasten kasvoja siinä vaiheessa kun mies kertoi suhteesta. merkit kai peittyi kaiken sen sekaan mitä meillä oli meneillään (kodin rakentaminen, toinen lapsi jne). musta tuntuu et ex ei ole ollenkaan se ihminen tällä hetkellä minkä mä nain.
 
loukattu
Ollaan yhdessä oltu kohta 2 vuotta ja ekat merkit näkyi heti kun alettiin olemaan enemmän yhdessä. Nykyään mies hakkaa välillä ja on tunteeton sekä välinpitämätön. Täysin narsisti ei silti ole kyseessä, osaa kyllä olla hellä ja ihana kun tahtoo. Aina kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaa niin kamala raivari ja syypää olen minä - itsekin uskon niin, välillä täytyy muistuttaa uudelleen että kyseessä on todella taitavasti manipuloiva henkilö. Silti en osaa vain lähteä ja jättää, asumme kuitenkin yhdessä ja on niitä hyviä hetkiä. Olen loukattu ja rakastunut, haluan yhteisen tulevaisuuden. Annan anteeksi aina uudestaan ja uudestaan, pyytelen jopa anteeksi itse. Olen puhunut miehelleni asioista, mutta hän ei tunnu ymmärtävän.
 
----
Ollaan yhdessä oltu kohta 2 vuotta ja ekat merkit näkyi heti kun alettiin olemaan enemmän yhdessä. Nykyään mies hakkaa välillä ja on tunteeton sekä välinpitämätön. Täysin narsisti ei silti ole kyseessä, osaa kyllä olla hellä ja ihana kun tahtoo. Aina kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaa niin kamala raivari ja syypää olen minä - itsekin uskon niin, välillä täytyy muistuttaa uudelleen että kyseessä on todella taitavasti manipuloiva henkilö. Silti en osaa vain lähteä ja jättää, asumme kuitenkin yhdessä ja on niitä hyviä hetkiä. Olen loukattu ja rakastunut, haluan yhteisen tulevaisuuden. Annan anteeksi aina uudestaan ja uudestaan, pyytelen jopa anteeksi itse. Olen puhunut miehelleni asioista, mutta hän ei tunnu ymmärtävän.
Pyytelen itse anteeksi..herää todellisuuteen...
 
--------
jos nyt mun aloittamia ketjuja tarkoitit niin todellakaan ei ihmisen todellinen luonne tule aina heti esille..meillä tuli vasta kun yhteisiä lapsia syntyi ja yhteiset velat yms....kaikkeen ei voi itse vaikuttaa...
 
Ollaan yhdessä oltu kohta 2 vuotta ja ekat merkit näkyi heti kun alettiin olemaan enemmän yhdessä. Nykyään mies hakkaa välillä ja on tunteeton sekä välinpitämätön. Täysin narsisti ei silti ole kyseessä, osaa kyllä olla hellä ja ihana kun tahtoo. Aina kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaa niin kamala raivari ja syypää olen minä - itsekin uskon niin, välillä täytyy muistuttaa uudelleen että kyseessä on todella taitavasti manipuloiva henkilö. Silti en osaa vain lähteä ja jättää, asumme kuitenkin yhdessä ja on niitä hyviä hetkiä. Olen loukattu ja rakastunut, haluan yhteisen tulevaisuuden. Annan anteeksi aina uudestaan ja uudestaan, pyytelen jopa anteeksi itse. Olen puhunut miehelleni asioista, mutta hän ei tunnu ymmärtävän.

Voi itku kuulostat ihan minulta... Nyt tosin eropaperit viety. Silti toivon koko ajan saavani takaisin ne hyvät hetket. Tuhannesti voimia.

Jos joskus juttuseuraa kaipaat niin jätä viestiä profiiliini.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä