Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks, oi miks multra on menny tällanen ohi...?
:saint:
No ei kyllä helvetissä ole. :headwall: Mä oon tän mökki jutun alullepanija ja tein tästä avauksen jo 8.9 ja se on ollu siitä asti tuolla tapaamispuolella ja kaikki halukkaat on päässy mukaan.Toki väkimäärä piti rajata johonkin koska ei sinne mökkiin koko maailmankaikkeus mahdu.Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks, oi miks multra on menny tällanen ohi...?
kai huomasit, että tää on vaan palstan sisäpiirille
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No ei kyllä helvetissä ole. :headwall: Mä oon tän mökki jutun alullepanija ja tein tästä avauksen jo 8.9 ja se on ollu siitä asti tuolla tapaamispuolella ja kaikki halukkaat on päässy mukaan.Toki väkimäärä piti rajata johonkin koska ei sinne mökkiin koko maailmankaikkeus mahdu.Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks, oi miks multra on menny tällanen ohi...?
kai huomasit, että tää on vaan palstan sisäpiirille![]()
Niin.Ehkä mä olisin saattannu sulle jotain pientä mainita tästä meidän jutusta kahvikupposen äärellä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No ei kyllä helvetissä ole. :headwall: Mä oon tän mökki jutun alullepanija ja tein tästä avauksen jo 8.9 ja se on ollu siitä asti tuolla tapaamispuolella ja kaikki halukkaat on päässy mukaan.Toki väkimäärä piti rajata johonkin koska ei sinne mökkiin koko maailmankaikkeus mahdu.Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks, oi miks multra on menny tällanen ohi...?
tämän siitä saa ku ei muista käyä teillä vaikka melkeen joka päivä ajaa ohi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin.Ehkä mä olisin saattannu sulle jotain pientä mainita tästä meidän jutusta kahvikupposen äärellä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No ei kyllä helvetissä ole. :headwall: Mä oon tän mökki jutun alullepanija ja tein tästä avauksen jo 8.9 ja se on ollu siitä asti tuolla tapaamispuolella ja kaikki halukkaat on päässy mukaan.Toki väkimäärä piti rajata johonkin koska ei sinne mökkiin koko maailmankaikkeus mahdu.Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks, oi miks multra on menny tällanen ohi...?
tämän siitä saa ku ei muista käyä teillä vaikka melkeen joka päivä ajaa ohi![]()
Mulle ei välttämättä maistu aamupala ollenkaan. :x Ja mullakin on näihin geimeihin matkaa vaivaiset 360km suurinpiirtein. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Ettekste meinaa mitään aamupalavehkeitä ottaa mukaan? Lihapuolikin on aika vähäistä. Voiku pääsis mukaan, mut eihän täältä korvesta pääse koskaan mihinkään :snotty: *itsesäälissä*
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä vetelen niitä patonkeja ja cokista aamullakin!![]()