Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No sanokaa nyt joku jotain. Tai muuten mä tuon kaksi, revitään niistä sitt murusia. |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No sanokaa nyt joku jotain. Tai muuten mä tuon kaksi, revitään niistä sitt murusia. |O :xmas:
No nähtävästi sun tarvii tuoda niinko susta hyvältä tuntuu...
Mä en ainakaan osaa sanoa...
Eikö sulle tosiaan aukee tapaamis puoli?Siellä on lista mitä kukakin tuo.Ja meitä on 12.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No sanokaa nyt joku jotain. Tai muuten mä tuon kaksi, revitään niistä sitt murusia. |O :xmas:
No voi nyt.. Okei, montako meitä on kaiken kaikkiaan? Ja mitä muuta syötävää sinne on tulossa? *ottaa kynän ja paperia*
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tapaamispuolella on nyt lista johon jokainen voi lisätä tuomisensa..Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oliivit tänne!
Mutta joku voisi niitä patonkeja pari ja levitettä...
(vinkki, vinkki, minne se pepparikin katosi)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No hemmetti sentään :headwall: montako teitä siellä on, monelleko riittää yks, laske siitä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Eikö sulle tosiaan aukee tapaamis puoli?Siellä on lista mitä kukakin tuo.Ja meitä on 12.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No sanokaa nyt joku jotain. Tai muuten mä tuon kaksi, revitään niistä sitt murusia. |O :xmas:
No voi nyt.. Okei, montako meitä on kaiken kaikkiaan? Ja mitä muuta syötävää sinne on tulossa? *ottaa kynän ja paperia*
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No hemmetti sentään :headwall: montako teitä siellä on, monelleko riittää yks, laske siitä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.
Kysykö sulta joku jotain? :saint: :saint: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No hemmetti sentään :headwall: montako teitä siellä on, monelleko riittää yks, laske siitä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.
No vie sitten ne kaksi :headwall: ei voi oll noin vaikeaa...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No hemmetti sentään :headwall: montako teitä siellä on, monelleko riittää yks, laske siitä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.
No vie sitten ne kaksi :headwall: ei voi oll noin vaikeaa...
Jos lukisit sen mun kommentin joka on juuri ensimmäisen sinun kommenttisi yläpuolella, voisit todeta etten ole mäkään ihan niin idiootti miltä äkkiseltään saatan vaikuttaa.
Oikein mukavaa illanjatkoa, arvoisa palstatoveri. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja online:Mä oon ihan varma et loppujen lopuks kaikki vaan heiluu hulluna humalas eikä kukaan syö mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kyllä mulla ainakin aukee tuo tapaamispuoli koko ajan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokeilin ja heti aukes.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kyllä mulla ainakin aukee tuo tapaamispuoli koko ajan...![]()
No ei paljon auta mua...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja online:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kyllä mulla ainakin aukee tuo tapaamispuoli koko ajan...![]()
No ei paljon auta mua...![]()
Mä pääsen välillä, välillä en. Ja sit joskus kun pääsen niin aukee muut aloitukset muttei toi mökkireissu..