Huom kaikki mökille tulijat plussalaiset!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No sanokaa nyt joku jotain. Tai muuten mä tuon kaksi, revitään niistä sitt murusia. |O :xmas:

No nähtävästi sun tarvii tuoda niinko susta hyvältä tuntuu...
Mä en ainakaan osaa sanoa...

No voi nyt.. Okei, montako meitä on kaiken kaikkiaan? Ja mitä muuta syötävää sinne on tulossa? *ottaa kynän ja paperia*

No sanokaa nyt joku jotain. Tai muuten mä tuon kaksi, revitään niistä sitt murusia. |O :xmas:

No voi nyt.. Okei, montako meitä on kaiken kaikkiaan? Ja mitä muuta syötävää sinne on tulossa? *ottaa kynän ja paperia*
Eikö sulle tosiaan aukee tapaamis puoli?Siellä on lista mitä kukakin tuo.Ja meitä on 12.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

Eikö sulle tosiaan aukee tapaamis puoli?Siellä on lista mitä kukakin tuo.Ja meitä on 12.

Ei ainakaan äsken (kään) auennut.. Koitan taas kohta. Eilen illalla koitin jotain sata kertaa, enkä päässyt läpi kertaakaan... :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No hemmetti sentään :headwall: montako teitä siellä on, monelleko riittää yks, laske siitä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.

Kysykö sulta joku jotain? :saint: :saint: :xmas:

No vie sitten ne kaksi :headwall: ei voi oll noin vaikeaa...

No hemmetti sentään :headwall: montako teitä siellä on, monelleko riittää yks, laske siitä. Mielummin liikaa kuin liian vähän.

Jos lukisit sen mun kommentin joka on juuri ensimmäisen sinun kommenttisi yläpuolella, voisit todeta etten ole mäkään ihan niin idiootti miltä äkkiseltään saatan vaikuttaa.

Oikein mukavaa illanjatkoa, arvoisa palstatoveri. :wave:

Jos lukisit sen mun kommentin joka on juuri ensimmäisen sinun kommenttisi yläpuolella, voisit todeta etten ole mäkään ihan niin idiootti miltä äkkiseltään saatan vaikuttaa.

Oikein mukavaa illanjatkoa, arvoisa palstatoveri. :wave:

Katsopa aikoja, laitettiin yhtä aikaa. Selvänäkijä en ole :whistle: muta hauskaa iltaa sinullekin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Mä oon ihan varma et loppujen lopuks kaikki vaan heiluu hulluna humalas eikä kukaan syö mitään!

Älä nyt viitti.... Mä ainakin syön... ja jos oon kännissä niin varsinkin syön! Silloin on kestonälkä.... enkä mä voi vetää viunaa tyhjään vatsaan koskaan...

Kokeilin ja heti aukes.

Hei kiitti tiedosta. :xmas:

Mä tarvitsen osaanottaja määrän, ja tarvitse tiedon mitä kukakin on tuomassa muita syömisiä että voin vähän funtsia... Ei paljon auta, ett muut pääsee sinne, kun mä en pääse vaikka koko muu palsta pääsisi. Tajuatte varmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Kyllä mulla ainakin aukee tuo tapaamispuoli koko ajan... :o

No ei paljon auta mua... :(

Mä pääsen välillä, välillä en. Ja sit joskus kun pääsen niin aukee muut aloitukset muttei toi mökkireissu..

No tää on mulla just se ongelma. Kaikkiin muihin tapaamisiin pääsen, mutta mökkireissuun en.

MENYYYYYYYYYYYYYYYY

pintelin -limpparit 2kertaa kokis ja 2kertaa sprite
-makaroni,kinkku,hernemaissipaprika,suolakurkku,juusto
salaatti ja salaatinkastike putelli. (oletan ainestenperusteella, et pintelin tekasee pastasalaattia )
sleeppari -kertakäyttöastiat
bree
tölli -pizza
hono - sienisalaattia ja pompannappeja ja jotain muuta sieniherkkua
taare
online -sipsiä, karkkia ja kaikenlaista mitä käteen osuu.
peppari
kookosta -suklaamuffinsseja
texas-tomaattia, kurkkua, salaattia, fetaa, mustia ja vihreitä oliiveja, sipulia..(elikkäs jonkunnäkönen kreikkalainen-salaatti ) salaattikastiketta. (ja muut heräteostokset )
mustikkatassu -kahvi, sokeri, suodatinpussit
karussa karkkia, suolapähkinöitä
neitinasu

Huomenta mökkiläisille ! =) Siellä tapaamisosiossa pyörii kaks "listaa" toiseen pitäis laittaa jos itellä on allergioita ja toiseen sitten ne tuomiset... Että niikus niitä voipi täytellä siellä. :whistle:

Yhteistyössä