Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alustava menyyyyy koottu tapaamisosioon. :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei mä aloitin nyt listan mihin jokainen laittaa mitä tuo..
Tampereelle rustholliin. B)Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:Mihkäs mökille ootte menossa?
Ai jaa.Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei mä aloitin nyt listan mihin jokainen laittaa mitä tuo..
Ja mä alotin sen jo sua ennen...![]()
VOI VATTU.. No, kyllä tää viel onnistuu... B)
Mä voin syödä sun oliivit.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Vithu, mä en tykkää oliiveista! |O
Tapaamispuolella on nyt lista johon jokainen voi lisätä tuomisensa..Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oliivit tänne!
Mutta joku voisi niitä patonkeja pari ja levitettä...
(vinkki, vinkki, minne se pepparikin katosi)
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Vithu, mä en tykkää oliiveista! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Vithu, mä en tykkää oliiveista! |O
No, älä kuule muru huolehi, ku mä aattelin, et tekis sellasen perus hässäkän tomaattia, kurkkua, salaattia ja sitte sipulit, oliivit ja fetat tarjottais tyylikkäästi omista purkeistaan ja jokanen vois sit lisätä niitä mieltymyksen mukaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kävishän siellä, jos sais sen ketjun aukeamaan. Oonko mä muka ainoa joka ei saa? |O :kieh: :snotty:
Meille muille tapaamis osio aukee kyllä ihan normaalisti. =) Mutta miten olis voisitko sä tuoda patongit,levitteet ja ulkoroihut pihalle valaisemaan pimeyttä?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kävishän siellä, jos sais sen ketjun aukeamaan. Oonko mä muka ainoa joka ei saa? |O :kieh: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kävishän siellä, jos sais sen ketjun aukeamaan. Oonko mä muka ainoa joka ei saa? |O :kieh: :snotty:
Ei se oikein tahdo aueta.
Mutta ainakin patongit ja levite niiden päälle ovat yhä (kai) puutelistalla...
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Meille muille tapaamis osio aukee kyllä ihan normaalisti. =) Mutta miten olis voisitko sä tuoda patongit,levitteet ja ulkoroihut pihalle valaisemaan pimeyttä?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kävishän siellä, jos sais sen ketjun aukeamaan. Oonko mä muka ainoa joka ei saa? |O :kieh: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kävishän siellä, jos sais sen ketjun aukeamaan. Oonko mä muka ainoa joka ei saa? |O :kieh: :snotty:
Ookke, mä tuon. Kelpaako valkosipulilla /juustolla höystetyt, vai pitääkö olla tavista? Monta? Onko levite toiveita? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kävishän siellä, jos sais sen ketjun aukeamaan. Oonko mä muka ainoa joka ei saa? |O :kieh: :snotty:
Ookke, mä tuon. Kelpaako valkosipulilla /juustolla höystetyt, vai pitääkö olla tavista? Monta? Onko levite toiveita? :saint:
Valkosipuli on hyvää!!! Ja olikos jotain semmoista tacolevitettäkin olemassa niin sekin on hyvää....