Huom kaikki mökille tulijat plussalaiset!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Enää pari viikkoo aikaa treffeihin ja nyt toivoisinkin et tuolla tapaamis puolella pohditaan sitä syömäpuolta aktiivisemmin kuka tuo ja mitä :attn: eli jos kerta jaksatte olla mitäs nytillä käykääs välillä pyörähtään myös tapaamis osiossa.Aamen. :saint:

Siellä mökin lähellä oli joskus pieni ruokakauppa mutta sitä ei ole enää.Lähistöltä löytyy Siwa,Valintatalo ja S-Market jonka yhteydessä myös alko :whistle:

Taitaa vaan tämäkin ketju tippua nopsaan!

Kiva kun täällä on tämä :xmas: Täytyy varmaan lähteä ostamaan sipsiä ja siideriä illaksi niin voin lukea tätä ketjua samaan tyyliin kun hyvää kirjaa, oon ihan varma että tästä tulee velä jotain :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mitä te siellä teette?pikkasen kade...

Ryyppäävät alkuillan ja tappelevat verissäpäin loppuillan *tiedote*

Juurikin näin ja loppuyö sitten jaetaan persettä ohikulkijoille B)

..ja ensviikolla itkette täällä sitä kun joku näki jonkun tissit ja toiset ei haluu kertoo kuka ne näki ja kenen näki ja missä näki...

..ja ensviikolla itkette täällä sitä kun joku näki jonkun tissit ja toiset ei haluu kertoo kuka ne näki ja kenen näki ja missä näki...

No mun tissejä ei kukaan koskaan voi missään nähdä ihan siitä syystä ettei mulla ole sellaisia.Mun velttoja maksaläiskiä en ruukaa kovassakaan kännissä esitellä :whistle:

No mun tissejä ei kukaan koskaan voi missään nähdä ihan siitä syystä ettei mulla ole sellaisia.Mun velttoja maksaläiskiä en ruukaa kovassakaan kännissä esitellä :whistle:

:D

Yhteistyössä