HUOM! INGMANN-ARLA MAITO "VIALLISTA" ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä otin heti maitohappobakteeria, meni nimittäin kyllä vatsa sekaisin. Saas nähdä miten lasten käy, kun kaikki juotiin sitä samaa maitoa. Ei kait siihen oikeen muukaan auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
meillä kevyt maito 1L.. päiväys 19.2.08, koodi 2B, pakattu hämeenlinna.. ja EI haise erikoiselle.. tai sitten en vaan haista..

en minäkään haistanu mitään outoa kun purkista haistoin vasta kahvin seassa lopussa tuli navetan haju. Meillä pikkanenkin joi sitä pullosta enkä siinä haistanut silloin mitään. Eli tais olla vain hieman "haiseva" purkki meillä. Mulla vatsa kyllä sekasin mut oonki tosi herkkävatsainen muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:
mulla purkit 1,5l. enkä äkkiseltään tollasta B2 koodia löytäny.
minkä kokoset purkit teillä kyseessä
mun purkeissa koodi 09P238

se koodi (numero ja kirjain) purkin sulkijassa päiväyksen perässä! mulla 1l. purkki.

Meillä on pelkkä numero 5 päiväyksen perässä kummassakin tölkissä, sekä rasvattomassaettä kevyessä.
Mistä te oireilleet olette ostaneet maitonne?

Itse ostin hämeenlinnasta, ei oireita eikä hajua.

Hmh. Meillä on joskus vuonna kuokka ja kirves ollut lehmiä. Maito on herkkä ottamaan hajuja ja makua. Isä on edelleen sitä mieltä, että keväisin maidossa kuin maidossa tapaa maistua apila, kun lehmät ekaa kertaa keväällä ulos pääsevät.

Toivottavasti itse maito on vaaratonta. Niin ne kai meijerillä olettaa, jos muuta ei vielä ole tiedotettu. Toisaalta kestää aikansa ennen kuin tulokset varmistuu :/ Jos vaan olis sattunut vatsatautiepidemia samaan aikaan.

meillä ei kukaan muu ole oireillut mitenkään vaikka juotu samaa maitoa, ja minä sentään join vain tilkkasen. Ei tullut kyllä mieleenkään et jotain vikaa olisi kun kaasin tölkistä kun siinä vaiheessa ei mitään outoa hajua tuntunut. En kyllä olisi juonut tai lapselle antanut jos heti olisi haissut.

kauankohan tätä vatsanvääntöä voi oikeen jatkua ja mitä kannattais ottaa, onks jostain esim lääkehiilestä apua? Onko muilla ripulin saaneilla jo olo helpottunut?

onko siis väliä onko se rasvatonta vai kevyt-maitoa..
Ite en koskaan osta arlan maitoa, aina vaan valion, mut anoppilassa aina tota arlan rasvatonta.. pitäsköhän mulla niillekin sanoa....

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
onko siis väliä onko se rasvatonta vai kevyt-maitoa..
Ite en koskaan osta arlan maitoa, aina vaan valion, mut anoppilassa aina tota arlan rasvatonta.. pitäsköhän mulla niillekin sanoa....

meillä oli kaapissa kevytmaitoa

Meillä oli 1.5l rasvatonta maitoa, josta valitin toissa päivänä Ingmanille. Tänään sain vastauksen, jossa mainittiin tuo rehusta johtuva makuvirhe. Meillä ei onneks oo oireita tullut, vaikka sitä on käytettykin. Loput menee kyllä viemäriin...

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Meillä oli 1.5l rasvatonta maitoa, josta valitin toissa päivänä Ingmanille. Tänään sain vastauksen, jossa mainittiin tuo rehusta johtuva makuvirhe. Meillä ei onneks oo oireita tullut, vaikka sitä on käytettykin. Loput menee kyllä viemäriin...

sanoivatko mitään sen terveysvaikutuksesta? Meillä juotiin litran tölkki kokonaan, minä sain ripulin joka onneksi meni nopeasti ohi mutta muilla vain vatsanväänteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nasuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:

sanoivatko mitään sen terveysvaikutuksesta? Meillä juotiin litran tölkki kokonaan, minä sain ripulin joka onneksi meni nopeasti ohi mutta muilla vain vatsanväänteitä.

Sanottiin, ettei terveydelle vaaraa. Me juotiin (käytettiin) osa maidoista eikä mitään oireita ole tullut.

Yhteistyössä