Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:meillä kevyt maito 1L.. päiväys 19.2.08, koodi 2B, pakattu hämeenlinna.. ja EI haise erikoiselle.. tai sitten en vaan haista..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:mulla purkit 1,5l. enkä äkkiseltään tollasta B2 koodia löytäny.
minkä kokoset purkit teillä kyseessä
mun purkeissa koodi 09P238
se koodi (numero ja kirjain) purkin sulkijassa päiväyksen perässä! mulla 1l. purkki.
Alkuperäinen kirjoittaja onko:onko siis väliä onko se rasvatonta vai kevyt-maitoa..
Ite en koskaan osta arlan maitoa, aina vaan valion, mut anoppilassa aina tota arlan rasvatonta.. pitäsköhän mulla niillekin sanoa....
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Meillä oli 1.5l rasvatonta maitoa, josta valitin toissa päivänä Ingmanille. Tänään sain vastauksen, jossa mainittiin tuo rehusta johtuva makuvirhe. Meillä ei onneks oo oireita tullut, vaikka sitä on käytettykin. Loput menee kyllä viemäriin...
Alkuperäinen kirjoittaja nasuli:Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Meillä oli 1.5l rasvatonta maitoa, josta valitin toissa päivänä Ingmanille. Tänään sain vastauksen, jossa mainittiin tuo rehusta johtuva makuvirhe. Meillä ei onneks oo oireita tullut, vaikka sitä on käytettykin. Loput menee kyllä viemäriin...
sanoivatko mitään sen terveysvaikutuksesta? Meillä juotiin litran tölkki kokonaan, minä sain ripulin joka onneksi meni nopeasti ohi mutta muilla vain vatsanväänteitä.