(huom)ei harmaaille.........

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
:laugh: nii...eli taas lääkeistä pieni purkaus :| mull on nyt niin hyvää olo,kun en otanut lääke aamulla,ei ahdista,sydän ei lyö kauheasti ei ole sekavia ajatuksia,ei kovia pelkoja,en halua edes puolita tabletti niin kuin lääkäri sanoi,kun sen pakko lopeta,kun tiedän taas että koko päivä on pilalla :kieh:

Joissakin masislääkkeissä voi tosiaan olla haittavaikutuksena 100 kertaa kamalampi olo kuin ilman lääkitystä.
masennusääkkeiden lopetus pitää tehdä pikkuhiljaa annostusta pienentämällä. Muuten voi tulla kamalat vieroitusoireet.

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Kun vaan muistat, ettet liian rajusti laske määriä alas. Lääkärin kanssa vaikka yhdessä. Ja teet selväksi, ettet tosiaan tahdo jatkaa niitä. Tsemppiä!
ei edes saa niitä jatkaa,kun on niistä niin paha olo!Kenellä on ollut masennuslääkeistä myös sekava olo?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Joissakin masislääkkeissä voi tosiaan olla haittavaikutuksena 100 kertaa kamalampi olo kuin ilman lääkitystä.
masennusääkkeiden lopetus pitää tehdä pikkuhiljaa annostusta pienentämällä. Muuten voi tulla kamalat vieroitusoireet.
Ainakin minulla on melkein heti tai tunnen kuluttua aina alkaa sekava olo kovia pelkoja tunttu että minusta koht tulee hullu,en voi edes selittä miten paha olo :|

Xanor on ainakin sellanen, jossa on Psyykoosin riski. No kun verestä se lääkepitoisuus laskee liian nopeesti, niin voi vaipua Psykoosiin. Ja joo-i Ihan tosi. Ole varovainen nyt sen lopettamisen kanssa, jookos. :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Ja taas tätä samaa... :headwall:
ei harmaaille :kieh: :kieh: :kieh:

Älähän nyt riehu. Ihan vapaa palsta tää on kaikille.

Voi varmaankin osata käyttäytyä vaikka ois kuinka harmaa. Harmi vaan ettei kaikilla ole niin paljon järkeä päässä sitä ymmärtää.

Hoidon lopettaminen

On yleensä suositeltavaa lopettaa hoito asteittain, mikäli se on kestänyt pidempään kuin yhden viikon, jotta lopetusoireiden riski minimoitaisi. Potilailla, jotka ovat ottaneet Efexoria kauemmin kuin 6 viikkoa, annostusta tulee pienentää asteittain vähintään 2 viikon kuluessa. Annoksen pienentämiseen tarvittava aika saattaa vaihdella potilaskohtaisesti riippuen käytetystä annoksesta sekä hoidon kestosta.

Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Xanor on ainakin sellanen, jossa on Psyykoosin riski. No kun verestä se lääkepitoisuus laskee liian nopeesti, niin voi vaipua Psykoosiin. Ja joo-i Ihan tosi. Ole varovainen nyt sen lopettamisen kanssa, jookos. :)

Voi,voi ja voi ei,menen sitten piilamaan päivä :xmas: :'(

Hoidon lopettaminen

On yleensä suositeltavaa lopettaa hoito asteittain, mikäli se on kestänyt pidempään kuin yhden viikon, jotta lopetusoireiden riski minimoitaisi. Potilailla, jotka ovat ottaneet Efexoria kauemmin kuin 6 viikkoa, annostusta tulee pienentää asteittain vähintään 2 viikon kuluessa. Annoksen pienentämiseen tarvittava aika saattaa vaihdella potilaskohtaisesti riippuen käytetystä annoksesta sekä hoidon kestosta.
2 viikkoa :| eikö 4-5 päivä riitä,en kestä tämä lääke 2 viikkoa |O

Kuulinpas vasta ravintoterapeutilta että suurin osa masennuksista olisi hoidettavissa omega3 rasvoilla. Syöttekö paljon kalaa?? kaksi kertaa viikossa vähintään. Tonnikalaa ja seitiä ei lasketa.. Siksiköhän ihmiset ei oo ennen olleet niin masentuneita, kun kalaa on syöty paljon..

no sitten MINÄKIN voi puhua ihan mistä vaan ja älä sä kirjoitta minulle enää,huoh tai tai taaaas |O |O

En kirjoita sinulle, vaan osallistuin avaamaasi keskusteluun. Ja tiedä mitä nimmareita luettelit, mutta yksikään ei osunut oikeaan, kosa olen harmuli harmaana. Ja sinä voit puhua ihan mistä vaan, ja kuka vaan voi kmmentoida mitä vaan.

Hoidon lopettaminen

2 viikkoa :| eikö 4-5 päivä riitä,en kestä tämä lääke 2 viikkoa |O

Kestät sinä! Ihan varmasti. Parempi nyt lopettaa tuo lääke ohjeen mukaan ettei tule mitään vieroitusoireita tai muuta takapakkia. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja HassuMamma:

Voi varmaankin osata käyttäytyä vaikka ois kuinka harmaa. Harmi vaan ettei kaikilla ole niin paljon järkeä päässä sitä ymmärtää.

Mistä tiedät, kun en minäkään tiedä sinun järkesi määrää. Eikä minun palstakäyttäytymisessäni ole mitään vikaa. Itselläsi olisi parantemisen varaa, koska vihjailusi järjenkäytöstä menee jo loukkauksen puolelle. Ja se ei ole taas hyvän palstakäyttäytymisen mukaista, jos olet vähääkään seurannut tuota palstaetikettiä????

no sitten MINÄKIN voi puhua ihan mistä vaan ja älä sä kirjoitta minulle enää,huoh tai tai taaaas |O |O

En kirjoita sinulle, vaan osallistuin avaamaasi keskusteluun. Ja tiedä mitä nimmareita luettelit, mutta yksikään ei osunut oikeaan, kosa olen harmuli harmaana. Ja sinä voit puhua ihan mistä vaan, ja kuka vaan voi kmmentoida mitä vaan.
tottakai voin ja muut voivat,mutta lue ohjet että kenellä ei ole oikeutta haukua toista ilman syytä,niin kun eilen mua haukuttiin ne ilkeät harmaat yhden kysymykseen takia,mistä sitten mä voin puhua täällä????Aika viisaita ihmisiä täällä on...ja jos mä kaipan keskustelua omasta mielialasta miksi se pitäis olla huono juttu,kun mun epätodellinen,masentunut olo aika huono,en ole ikinä ollut mitään sellaista ja vaikka kuinka mä puhun siitä miehille se ei auta kun hänellä ei ole kokemusta,mutta minä haluan tietä kokemuksia ja että en ole yksi,se on se asia mitä mä kaipan ja varma jokainen kaipa jos on paska olo...

kai kaikissa masennuslääkkeissä on jotain siirtymävaihe aikaa, eli ei saa heti lopettaa. mulla on taas se et mä en tunne mitään auttaavaa apua noista lääkkeistä muutakuin sen väsymyksen. pitäiskö vaihtaa merkkiä...

Yhteistyössä