Happi ei riitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiqustiina

Vieras
mä en enään kestä tätä oloa.
Hengitystä ahdistaa,puristaa/painaa ylävatsaa.Sydän hakkaa välillä todella vauhdilla,ihan kuin olisi juuri tehnyt jonkun juoksuspurtin.
Sellainen kauhea olo tila,sormia turvottaa ja on ihan pöhnä olo.Ehkä enemmänkin samallainen hönö olo kropassa kuin darrassa mutta ei pahoinvointia.Päässä ja kropassa todella painava tunne jotenkin.
viikko sitten kävin lääkärissä ,verikokeet ok ja sydänfilmi normaali.
Lääkäri kuitenkin kuuli kuunnellessa että sydän lyö jotenkin oudossa rytmissä.
Nyt menossa rv26+4
Mä en vaan jaksa tätä olotilaa kun joutuu koko ajan huokailla ja ottaa happea todella syvään sun muuta.
Mä en vaan ymmärrä mikä mulla voi olla,ei koskaan ennen raskaana ollut tälläistä vaivaa :o

Painaisiko sikiö selässä olevia isoja verisuonia? Koita vaihtaa asentoa, kylkeä yms. Se vaiva yleensä helpottaa, kun vauva vaihtaa asentoa kohdussa. Todella ikävän tuntuinen vaiva, mutta harmiton.

joillaki vaan on..esim minä huokailin ja huohotin kahdessa viimesimmässä raskaudessa ja kuudesti on ollut nenä ihan tukossa ja muutenkin sellanen että a-p-u-a olo..rytmi häiriöt joillekkin normi ilmiö raskaana..ja jos turvottaa isosi niin voi olla viittaus raskausmyrkytys tilaán.. soita neuvolalta lähete äitipolille ja käy tarkastuksissa...yksikään käynti ei ole turha jos huolettaa.. sanoi kätilöt miulle kun ravasin lopusssa joka viikko näytillä..

Yhteistyössä