Huolissaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksi ei kiinosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksi ei kiinosta

Vieras
Minua ei nykyisin huvita oikein seksi mieheni kanssa. Kaipaisin enemmänkin lämpöä, läheisyyttä ja peiton alla kuhertelua ihan muuten vaan. Siis supattelua ja pusuja ja silleen. Sitten kuitenkin mies jossain vaiheessa alkaa hinkata erokeenialueita, vaikka minua ei yhtään huvittaisi. Silloin olen sanonut, että ei nyt! Mene ja ota vaikka olut tai drinksu, niin rauhoitut ja tunteet viilenee. Niin siinä on käynytkin.

Toisena ongelmana minua on alkanut huolestuttamaan mieheni lisääntynyt alkoholinkäyttö. Voisiko sen viedä vaikka johonkin AA:han tai katkaisuun. Liittyisinkö johonkin omais- tai vertaisryhmään. Kohta en kestä enään!

Arvaa mistä nimimerkkini tulee?
Jos sinua ei seksi kiinnosta, niin sano se nätisti suoraan. Et sinä ole velvollinen tarjoamaan siihen jotain vastinetta kuten drinksua. (Miten ällöttävä jo sanana!) Siitä hän se alkoholismi ja pettäminen alkaa. Jos miehesi on yhtään järkevä tapaus, hän alkaa kieltäytymisesi jälkeen lukemaan vaikka kirjaa tai nukkumaan, kyllä ne sen hetkiset halut siitäkin viilenee, mikään drinksu ei ole vaihtoehto vaan sinun huonon omantuntosi aiheuttama ""ratkaisu"".

Miehellesi: aina ei saa ja sillä siisti, live with it!

Tuohon Reiskan kommenttiin....

Anna naisellesi mitä se haluaa hellyyttä, hellyyttä, hellyyttä, hellyyttä............ ja sitten saat sitä seksiä!

Ja huolehdi, että naisesikin saa kunnon tyydytyksen joka kerta, ettet pistä, purkaudu ja ravista vaan....

oon ihan samas jamas sun kanssa, aloittaja. en joudu drinksuja tarjoon, mutta jatkuvasti joudun kieltäytymään seksistä. Rakastan kundii tosi paljon, mut ehkä pillerit on vieny halut ? Ennen tilanne oli ihan toisenlainen. Kummallaan ei oo muita seksikumppaneita tai pettämistä. Inhottava tilanne, kun ei haluta ikinä, vaikka toista rakastaakin ja muut ei kiinnosta eikä erokaan ole vaihtoehto muuten 100% tyydyttävässä suhteessa. Oon miettiny, voisko sillä olla jotai tekemistä asian kaa, kun aikoinani olin aktiivinen sängyssä (todella aktiivinen muissa suhteissa), mutta nykyinen kundi ei lähellekään niin aktiivinen ja alussa mua ihmetyttikin kovasti.. totuin kuitenkin seksittömyyteen.. ja sitten seksi vaan jäi. Surullista.