Nuo kerhot mitä mä katsoin, kaikkiin melkein vaaditaan salasana.. eikä mua ole hyväksytty edes väliaikaiseen mitäs nyt kerhoo nvaikka siellä väitetään että kaikki on tervetulleita 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mihin kerhoon olisit halunnut liittyä?
En mäkään muuten päässyt siihen väliaikaiseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos mulla olie kerho niin pääsisit siihen ilomielin mukaan. queenofacco pitää ainakin käsityö ja askartelukerhoa, se on hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:perustakaa kerho "korsuorkesteri"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No jos perustettais negatiivisten ja kyynisten äitien "vittu kun vituttaa"-kerho?
(Miks mä en mee jo nukkumaan :headwall: :headwall: )
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:perustakaa kerho "korsuorkesteri"
Mä en mihkään kuoppaan mee humppaamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No jos perustettais negatiivisten ja kyynisten äitien "vittu kun vituttaa"-kerho?
Mä olen perustanut joskus vähän aikaa sitten perusnegatiivisten kerhon yksityisviestejen lukemista varten ku nne ei täällä toimineet :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:perustakaa kerho "korsuorkesteri"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No jos perustettais negatiivisten ja kyynisten äitien "vittu kun vituttaa"-kerho?
Mä olen perustanut joskus vähän aikaa sitten perusnegatiivisten kerhon yksityisviestejen lukemista varten ku nne ei täällä toimineet :ashamed:
Siihen ei varmaan oteta ketään muita jäseneitä, koska ne on kuitenkin ihan syvältä![]()
Muoks, mitä helvetin jäseneitä :headwall: :headwall:![]()
Jäseniä siis :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:perustakaa kerho "korsuorkesteri"
![]()
minä voisin perustaa sellaisen- miksen osaa mennä nukkumaan ja roikun täällä- kerhon :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä voisin perustaa kerhon "eeva metsolan karvakainalot kunniaan"
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No jos perustettais negatiivisten ja kyynisten äitien "vittu kun vituttaa"-kerho?
Siihen ei varmaan oteta ketään muita jäseneitä, koska ne on kuitenkin ihan syvältä![]()
Muoks, mitä helvetin jäseneitä :headwall: :headwall:![]()
Jäseniä siis :ashamed:
On siellä tohtori lecter () jäsenenä. mutta koko kerhossa ei ole yhtäkään viestiä kirjoitettu ikinä. Viestien kirjoittaminen kun on ihan per*eestä :kieh:
Miten mä otan sinne jäseniä kun mä olen laittanut sen kerhon salasanalliseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Sun pitää varmaan kutsua sinne ihmisiä, lähettää niille salasana. Tai sitten mainostaa, että kuka haluaa liittyä tähän helvetin huonoon kerhoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä voisin perustaa kerhon "eeva metsolan karvakainalot kunniaan"
En tiiä kuka on Eeva Metsola, mutta kunnia hänen kainalokarvoilleen :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Sun pitää varmaan kutsua sinne ihmisiä, lähettää niille salasana. Tai sitten mainostaa, että kuka haluaa liittyä tähän helvetin huonoon kerhoon![]()
OK, kuka haluaa liittyä helvetin huonoon kerhoon????
Mutta jos mä laitan ihmisille salasanan, niin pääseekö ne silloin suoraan kerhoon vai pitääkö sen salasanan saamisen jälkeen hakea sinne vielä erikseen?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Sun pitää varmaan kutsua sinne ihmisiä, lähettää niille salasana. Tai sitten mainostaa, että kuka haluaa liittyä tähän helvetin huonoon kerhoon![]()
OK, kuka haluaa liittyä helvetin huonoon kerhoon????
Mutta jos mä laitan ihmisille salasanan, niin pääseekö ne silloin suoraan kerhoon vai pitääkö sen salasanan saamisen jälkeen hakea sinne vielä erikseen?
Niiden pitää hakea sinne sitten vielä, eli sun pitä vielä sitten hyväksyä ne erikseen sinne kerhoon.
Lähettele yv:llä kutsuja kaikille, jotka on riittävän negatiivisia
![]()