K
kiits
Vieras
Mua niin ärsyttää tän pihan lapset,omat lapset jotka saavat olla yksin pihalla on 8 ja 6 vuotiaita ja ongelmana tässä on vanhempi lapsi tai lähinnä siis sen leikkikaverit pihalla.
Pihapiirissä juoppoäitejä,eri kansalaisuuksia ja huonoista perheistä olevia lapsia.
Eilen yksi pihan poika oli pyytänyt vanhemman poikani mukaan kauppaan ja varastanut sieltä (mun poika ei ollut varastanut) pojalla ensinnäkään ei ole mitään asiaa pihalta lähteä mihinkään,mutta soitti matkalla ja kertoi.
Noin puolitoista vuotta sitten edellisen kerran oli mun pojat lähteneet toisen pihalaisen matkaan tuonne pidemmälle kaupalle ja tämä meiädän vanhempi pihalainen oli varastanut sieltä ja jäi vartijoille kiinni,jolloin tuli poliisit jne..
Eli puoleentoista vuoteen ei ole poika mihinkään lähtenyt ilman lupaa ja tuo kaupalle lähtö ei nyt ole niin suuri ongelma kuin tuo että isommat pojat opettaa ja kohta saa vielä pienimmänkin mukaan..
Pihan kakaroilla on hirveetä kielenkäyttöä,poikani nyt tietää mikä on lesbo,homo,runkkaaminen jne ja tiedän että saisi hän ne jossainvaiheessa tietää kumminkin ,mutta tuntuu että pihalaisilla vaan vitut lentelee eikä normaalia lastenleikkejä ollenkaan,ne saa olla pihalla 10 asti kun meillä on kotiintuloaika klo 8 näin kesällä ja siitäkin poika valittaa kun olen huonompi äiti kuin muitten kun muuta saa olla niin myöhään ulkona.
Isompi poikani ei enää suostu leikkimään pikkuveljensä kanssa ja nämä isot pojat aina kiusaamassa pienempää ja milloin mistäkin poika tulee usein kotiin itkemään kun sitä on satutettu.
Enhän mä voi poikaani kieltää olemasta pihalla,mutta mitä mun pitäisi tehdä,en voi sitä pakottaa leikkimään pikkuveljensä kanssa vain.
Huoh kun pääsisi muuttamaan tästä pihapiiristä pois,mutta koulua en halua vaihtaa
Pihapiirissä juoppoäitejä,eri kansalaisuuksia ja huonoista perheistä olevia lapsia.
Eilen yksi pihan poika oli pyytänyt vanhemman poikani mukaan kauppaan ja varastanut sieltä (mun poika ei ollut varastanut) pojalla ensinnäkään ei ole mitään asiaa pihalta lähteä mihinkään,mutta soitti matkalla ja kertoi.
Noin puolitoista vuotta sitten edellisen kerran oli mun pojat lähteneet toisen pihalaisen matkaan tuonne pidemmälle kaupalle ja tämä meiädän vanhempi pihalainen oli varastanut sieltä ja jäi vartijoille kiinni,jolloin tuli poliisit jne..
Eli puoleentoista vuoteen ei ole poika mihinkään lähtenyt ilman lupaa ja tuo kaupalle lähtö ei nyt ole niin suuri ongelma kuin tuo että isommat pojat opettaa ja kohta saa vielä pienimmänkin mukaan..
Pihan kakaroilla on hirveetä kielenkäyttöä,poikani nyt tietää mikä on lesbo,homo,runkkaaminen jne ja tiedän että saisi hän ne jossainvaiheessa tietää kumminkin ,mutta tuntuu että pihalaisilla vaan vitut lentelee eikä normaalia lastenleikkejä ollenkaan,ne saa olla pihalla 10 asti kun meillä on kotiintuloaika klo 8 näin kesällä ja siitäkin poika valittaa kun olen huonompi äiti kuin muitten kun muuta saa olla niin myöhään ulkona.
Isompi poikani ei enää suostu leikkimään pikkuveljensä kanssa ja nämä isot pojat aina kiusaamassa pienempää ja milloin mistäkin poika tulee usein kotiin itkemään kun sitä on satutettu.
Enhän mä voi poikaani kieltää olemasta pihalla,mutta mitä mun pitäisi tehdä,en voi sitä pakottaa leikkimään pikkuveljensä kanssa vain.
Huoh kun pääsisi muuttamaan tästä pihapiiristä pois,mutta koulua en halua vaihtaa