Kun tuo yksi 'ihanuus' naapurissa oli uhkaillut esikoista, hänen oma poikansa(8-9v) oli pokkana valehdellut että meidän pojat kiusaavat häntä(pojat eivät edes olleet samalla pihalla)
Äsken oli toi p.pää tullut ikkunasta huutelemaan uhkauksia, sillä on ilmeisesti jotakin pitkätukkaisia teinejä vastaan.
Vai pitääkö minun mennä tuohon pihalle passiin, että 14v poikani saa olla siinä 10v ja 6v veljiensä kanssa rauhassa?
Kyseisen p.pään poika oli viimeksi eilen pissannut pihan puupenkkeihin, riehui tänään varastossa, jossa olisi tarkoitus säilyttää esim rattaita leluja yms,,
Puhumattakaan siitä käytävän ikkunasta, jonka hänen nuppusensa rikkoi jalkapallolla, josta ei koskaan 'jäänyt kiinni'.(meidän eteisen ikkuna on ihan vieressä, onneksi poika ei ole Ronaldinon tasoinen)
Äsken oli toi p.pää tullut ikkunasta huutelemaan uhkauksia, sillä on ilmeisesti jotakin pitkätukkaisia teinejä vastaan.
Vai pitääkö minun mennä tuohon pihalle passiin, että 14v poikani saa olla siinä 10v ja 6v veljiensä kanssa rauhassa?
Kyseisen p.pään poika oli viimeksi eilen pissannut pihan puupenkkeihin, riehui tänään varastossa, jossa olisi tarkoitus säilyttää esim rattaita leluja yms,,
Puhumattakaan siitä käytävän ikkunasta, jonka hänen nuppusensa rikkoi jalkapallolla, josta ei koskaan 'jäänyt kiinni'.(meidän eteisen ikkuna on ihan vieressä, onneksi poika ei ole Ronaldinon tasoinen)