Voinko mennä poliisille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Kun tuo yksi 'ihanuus' naapurissa oli uhkaillut esikoista, hänen oma poikansa(8-9v) oli pokkana valehdellut että meidän pojat kiusaavat häntä(pojat eivät edes olleet samalla pihalla)
Äsken oli toi p.pää tullut ikkunasta huutelemaan uhkauksia, sillä on ilmeisesti jotakin pitkätukkaisia teinejä vastaan.
Vai pitääkö minun mennä tuohon pihalle passiin, että 14v poikani saa olla siinä 10v ja 6v veljiensä kanssa rauhassa?

Kyseisen p.pään poika oli viimeksi eilen pissannut pihan puupenkkeihin, riehui tänään varastossa, jossa olisi tarkoitus säilyttää esim rattaita leluja yms,,
Puhumattakaan siitä käytävän ikkunasta, jonka hänen nuppusensa rikkoi jalkapallolla, josta ei koskaan 'jäänyt kiinni'.(meidän eteisen ikkuna on ihan vieressä, onneksi poika ei ole Ronaldinon tasoinen)
 
Mun 9v pojalle yksi mies huusi: jos kiusaat vielä heidän poikaa niin kuljet päättömänä. Poika pelkäsi kuollakseen, otti uhkauksen todesta. Mies huusi siitä syystä, että mun poika oli katsonu heidän pojan kännykkää, ja myöhemmin heidän poika oli käynyt poikani kimppuun ja saanut väliaikaisen porttikiellon harrastuspaikkaan. Mä kävin sanomassa miehelle että seuraavasta uhkauksesta tulee poliisiasia. Heidän poikansa ei muka tehnyt mtn, eikä hänkään ollut uhkaillut, poikani oli ymmärtäneet väärin (9v ja 13v kuuli uhkauksen) Nyt tän miehen vaimo ei ole näkevinäänkään mua, vaikka hänen miehensä tässä törkyturpa oli.
 
Sekin vähän riippuu, mitä on uhannut tehdä et ottaako poliisi tosissaan vai ei. Meillä kävi silloin kun esikoinen oli pieni (alle 1v) et mun mies oli töissä yhdessä lähipubissa ja joutui poistamaan sieltä yhden hörhöpariskunnan. No seuraavana päivänä olivat sattuneet mun miehen kanssa kioskille yhtä aikaa ja alkaneet vittuilla edellisillan tapahtumien vuoksi. Lopuksi muija oli sanonut et "varohan vaan ettei vauvalle käy mitään" Tiesivät missä asuttiin ja et meillä on pieni lapsi,koska sen muijan äiti asui saman talon eri rapussa. Oltiin tietysti tosi järkyttyneitä ja tehtiin poliisille ilmoitus uhkauksesta, kioskin myyjä oli kuullut mitä sanoivat ja ottivat häneltäkin lausunnon. oikeesti pelotti olla ulkona lapsen kanssa, koska joskus kulkivat siitä ohi kun menivät sen muijan äidin luo. Aikanaan tuli oikeudesta kansliapäätös, josta ei voinut valittaa. Siinä vaan pahoiteltiin tapahtunutta ja vedottiin, et lause oli sanottu äkkipikaistuksissa eikä sitä oltu tarkoitettu. Että semmosta täällä Suomen maassa. Kyllä minäkin sinuna siihen puuttuisin jollain tavalla, eihän se nyt ole normaalia et aikuinen ihminen alkaa uhkailla lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.
 
hmmm, heitä ei voi Bannatakaan eikä tuo ihan poliisiasiakaan ole joten ehkä kääntyisin neuvolan puoleen?? tuossa voi olla aihetta lastensuojeluasiaan, jos vanhemmat eivät välitä mitä jälkikasvu tekee ulkona se tuskin pitää huolta muutenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.

:laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.

:laugh: :laugh:


Ja jos poliiseilla olisi aikaa käydä puhumassa uhkailijan luona, ni aina vain parempi. Tietäis että uhkauksiin reagoidaan ja ne otetaan tosissaam
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.

:laugh: :laugh:


Älä nyt naura
:whistle: Ne oikeasti saatta tulla juttelemaan. Ja sillä on voi olla vaikutusta.
 
Joo noinhan se on että melkein joka taloyhtiössä on joistain naapureista riesaa enemmän tai vähemmän. Niin on meidänkin talossa. Jos pihalla menet mukuloita vähän komentamaan niin kyllä tulee mukuloilta kovia voimasanoja ja suunsoittoa, vaikka tietävät että ovat väärässä ja sitten vielä valehdellaan päin naamaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.

:laugh: :laugh:


Älä nyt naura
:whistle: Ne oikeasti saatta tulla juttelemaan. Ja sillä on voi olla vaikutusta.

Kun niillä vierailee ambulanssi harva se viikko. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.

:laugh: :laugh:


Älä nyt naura
:whistle: Ne oikeasti saatta tulla juttelemaan. Ja sillä on voi olla vaikutusta.

Kun niillä vierailee ambulanssi harva se viikko. :whistle:

No älä ambulanssia soita

;) vaan poliisit.

Onko nää siis jotain superhankalia? Jos jatkuu niin sitten vaan poliisille ilmoitus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä varmaan menisin kysymään että voivatko jutella jos niillä on aikaa.

Hei, ei se tule edes ovelle jos minä olen siellä :D muistaa viimekertaisen ripitykseni. :saint:

Eiku mä menisin poliiseilta kysymään onko niillä aikaa jutella.

:laugh: :laugh:


Älä nyt naura
:whistle: Ne oikeasti saatta tulla juttelemaan. Ja sillä on voi olla vaikutusta.

Kun niillä vierailee ambulanssi harva se viikko. :whistle:

No älä ambulanssia soita

;) vaan poliisit.

Onko nää siis jotain superhankalia? Jos jatkuu niin sitten vaan poliisille ilmoitus.

On ne hankalia, nyt me otetaan poikien polkupyörät olkkariin yöksi, ihan vaan varuilta. :/
Että sellaisia naapureita meillä. Uutta asuntoa etsitään kuumeisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Saisiko niitä millään häädettyä? Häiriköikö ne muita asukkaita? Olisiko yhteislausunnosta apua? Täytyyhän tuollainen saada kuriin!!! |O

Yhteislausunto on aika mahdoton nyt, koska meillä on vaihtunut asukkaita tässä niin tiheään muutaman kuukauden aikana.

Me muutetaan mieluummin pois, kun jäädään tollasta kattelemaan. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Saisiko niitä millään häädettyä? Häiriköikö ne muita asukkaita? Olisiko yhteislausunnosta apua? Täytyyhän tuollainen saada kuriin!!! |O

Yhteislausunto on aika mahdoton nyt, koska meillä on vaihtunut asukkaita tässä niin tiheään muutaman kuukauden aikana.

Me muutetaan mieluummin pois, kun jäädään tollasta kattelemaan. :x

Tänne vaan, kohti pohjoista! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Saisiko niitä millään häädettyä? Häiriköikö ne muita asukkaita? Olisiko yhteislausunnosta apua? Täytyyhän tuollainen saada kuriin!!! |O

Yhteislausunto on aika mahdoton nyt, koska meillä on vaihtunut asukkaita tässä niin tiheään muutaman kuukauden aikana.

Me muutetaan mieluummin pois, kun jäädään tollasta kattelemaan. :x

Tänne vaan, kohti pohjoista! =)

Sieltä ei pääse töihin. :kieh:
 

Yhteistyössä