huoh, taas niin kurja päivä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikki 85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maikki 85

Jäsen
10.06.2008
595
0
16
Kaverin piti maksaa 40 euron velka takas mutta nyt ei kuulemma voi (seli seli). Minun pitäisi käydä huomenna kaupassa, ostaa vaippoja ja hakea mihen lahja postista ja tilillä ei ole kuin 17 euroa, huoh..

Keneltäkään en saa lainaa vaikka ensi viikolla kyllä tulee rahaa.
Ei jaksa..... :headwall:

olen jo kaksi viikkoa sanonut mutta ei kuulemma voi. Sain tietää toiselta kaverilta että se tuhlaa kaikki saman tien mitä saa.

ja Herra Majuri, luulin että kaveriin voi luottaa, mutta en kyllä enää ikinä luota!

Ehkä ens kerralla muistat kohteliaasti kieltäytyä kun kaverit ruinaa rahaa. Minä en tuosta syystä lainaa kenellekään, mieluummin annan kympin jos joku sitä niin tarvii, mutta ei tarvii maksaa takas.

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:
olen jo kaksi viikkoa sanonut mutta ei kuulemma voi. Sain tietää toiselta kaverilta että se tuhlaa kaikki saman tien mitä saa.

ja Herra Majuri, luulin että kaveriin voi luottaa, mutta en kyllä enää ikinä luota!

Kaverisi ikä? Kysy sen vanhemmilta.

olen oppinut sen että yhdelle kaverille voin vaan lainata koska me lainailemme aina toisillemme. nyt hän ei vaan pysty auttamaan tällä kertaa.

Ja ku ei ole kivaa niska karvat pystyssä karhuta takasin lainoja mutta pakko kai se on.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:

Kaverisi ikä? Kysy sen vanhemmilta.

kaveri on jo 26-vuotias. vanhemmat ovat kuulemma matkoilla eikä hän voi kysyä heiltä lainaa.

Yhteistyössä