H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Häh? mun esikoisella tais tulla tommonen äitiyspakkauksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja DOMINA:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Häh? mun esikoisella tais tulla tommonen äitiyspakkauksesta.
oonkohan mä saanu 98 pakkauksen ku poitsu synty -99 mut on erilainen peitto
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DOMINA:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Häh? mun esikoisella tais tulla tommonen äitiyspakkauksesta.
Mun toi synty syksyllä. onko sun syntynyt alkuvuodesta? Ainakin meillä on tommonen ollut, olen varma. Ellei se sitten ole viiden vuoden takainen?
Alkuperäinen kirjoittaja DOMINA:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DOMINA:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Häh? mun esikoisella tais tulla tommonen äitiyspakkauksesta.
Mun toi synty syksyllä. onko sun syntynyt alkuvuodesta? Ainakin meillä on tommonen ollut, olen varma. Ellei se sitten ole viiden vuoden takainen?
kesäkuun lopussa synty.Mutsilla on se vielä tallessa jotain ruutuja siinä oli sinistä ja keltasta ainakin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DOMINA:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DOMINA:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Häh? mun esikoisella tais tulla tommonen äitiyspakkauksesta.
kesäkuun lopussa synty.Mutsilla on se vielä tallessa jotain ruutuja siinä oli sinistä ja keltasta ainakin :snotty:
Vuoden -98 makuupussissa oli sellasta nallekuviota ja ruutua pohjalle, vaalea värimaailma.