Hulluinta, mitä olet suuttuneena tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
saara
:wave:

Tuli tuosta Kittilä-ketjusta mieleen.

Mitä on tullut tehtyä, jotain vähemmän fiksua siis, suuttuessasi miehellesi?

Itellä ei mitään kovin pahaa. Kerran murskasin kaksi näkkäriä ihan pieniksi murusiksi ja nakkasin pitkin keittiötä. Mies sai imuroida! :saint:

Toinen oli, kun sain 50e synttärilahjaksi ja suutuin siitä ja revin koko rahan. :ashamed:
 
Keittiönoita
Mä suutun erittäin harvoin enkä jaksa riidellä. Mutta en myöskään huomauta samasta asiasta kahta kertaa. Enivei...exä aikoinaan töiden jälkeen meni ensi töikseen sohvalle makaamaan ja alkoi katsella telkkaria. Huomautin kerran, että hän kyllä tuli poikaansa eikä telkkaria meille katsomaan. Teki saman seuraavanakin päivänä, mutta en viitsinyt sanoa enää mitään. Sitä seuraavana päivänä meillä ei exän yllätykseksi ollut enää sohvaa lainkaan :D
 
Yliopisto aikoina kun raha oli tosi tiukassa meilla, mies oli ostanut viimesilla rahoillamme kasan kaljaa ja pyykkiakin olisi pitanyt menna pesulaan pesemaan. Raivoissani kasasin kaikki miehen likaset vaatteet huoneen keskelle lattialle ja kaadoin kaiken sen kaljan niitten vaatteitten paalle ja sanoin etta siitahan litkit samalla kun kaytat noita vaatteita! :whistle:
 
saara
Alkuperäinen kirjoittaja Mansa:
:LOL: Miks sä suutuit jos sait 50? lahjaksi? :LOL:
Nokun, oli yleensä tuonu kukkia ja jotain muutakin ja sit tuli sen rahan kanssa, ja tokas, ettei kerinny muuta. Jotenkin meni hermot siinä, ettei oo ehtiny vaimoansa enempää miettiä. :saint:
 
Suutus päissäni olen kaatananut litran mehu purkin ukon päälle ja pistin sen nukkumaan viikoksi sohvalle. ja kerran miehen ex päälle tuopin olutta. Ei osannut jättää meitä rauhaan. häiriköi koko ajan :kieh: Suutun harvoin, mutta yleensä aiheesta. :/
 
kiukku
miehen kanssa oli jotain kinaa ruuan laitosta ja suutuspäissäni sitten tein sitä sapuskaa, mies jotian kommenntia sitte heitti ja kihahdin täysin ja heitin sen kovalla vaivalla tehdyn ruoan roskikseen :/
 
Hypännyt joskus 20-vuotiaana ulos silloisen avomieheni liikkuvasta autosta.
Tämän viimeisimmän miehen kanssa olen survonut palan juuri leipomaani katkarapupiirakkaa hänen naamaansa. Olin leiponut kastejuhlia varten kaksi päivää ja rakkaani oli vain vinoillut minulle. Paloi hormonihöyryissä sitten kaksi vuorokautta vinoilua kuunneltuani pinna. Ei ollut oikein ei minunkaan toimintani.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Mieheni on innokas kierrättäjä (tosin minäkin ollut jo pitkään), mutta vuosia sitten heitin omenan tavalliseen roskikseen enkä biojätteisiin. Tosi hurjaa :D
ei voi mitään, mutta tämä naurattaa ihan sikana :) :) :D
 
työmyyrä
Mulla on joku tarve rikkoa tavaroita kun olen riittävän hermona.

Naurattavimmat tapaukset ehkä nää:

Hermostuin jostain ja mätkäisin käsilaukkua seinään. SItten parin tunnin päästä aloin innoissani esittelemään poikaystävälleni samana päivänä ostamaani peiliä. Ihmettelin kun se oli ihan säpäleinä siellä laukussa. Poikaystävää hieman nauratti, kun muistutti mua että olin just ite rikkonu sen...Ja kyllä muakin nauratti. Ja naurattaa vieläkin...

Toinen oli se, että heitin hermostuksissani lapsen tupperin palapallon seinään. Rikkihän sekin meni siitä väkivallasta... Onneksi lapsi ei ollut enää edes kiinnostunut koko pallosta. Oli jo siirtynyt isompien leluihin.
 
Heittänyt sinappivaipalla miestä joka väisti niin "sinapin" roiskeet pitkin seiniä..

Heittänyt likaset vedet kiposta naamalle.

Iskenyt maitosen tiskirätin ukon naamaan..
Ja paaljon muuta...yhtä typerää.. :ashamed: :ashamed: :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Suutus päissäni olen kaatananut litran mehu purkin ukon päälle ja pistin sen nukkumaan viikoksi sohvalle. ja kerran miehen ex päälle tuopin olutta. Ei osannut jättää meitä rauhaan. häiriköi koko ajan :kieh: Suutun harvoin, mutta yleensä aiheesta. :/
no mistä sä suutuit niin paljon että mehua kaadoit litran? :D

ja mua kiinnostaa näissä kun päälle kaadetaan jotain,että eikö ne miehet väistä? :eek: vai ihan tyhmänä kattovat ja antavat mammojen riehua :D
 

Yhteistyössä