"Hulluinta" mitä olet seksin saralla tehnyt...

Joitain vuosia sitten "tapasin" chatissä miehen jonka kanssa sovimme, että mies tulee heti luokseni (mies oli sillä hetkellä töissä ja minä yksin kotona, oli keskipäivä) ja alamme suoraan vain harrastamaan seksiä jo eteisessä ilman mitään esittelyjä tai keskusteluja. Ja mies vielä tarkensi pariin otteeseen, että ymmärränhän minä et hän ottaa sitten "väkisin" mitään kyselemättä, koska niin on sovittu ja sellainen suunnitelma meillä tosiaankin oli ja sanoi vielä olevansa aika "kovakourainen". Sovimme vielä, että kaikki estot jää narikkaan ja mitä vain voi vapaasti toiselle tehdä. Ehkäisypuoli sovittiin etukäteen sekä se et laitan kaikki mun "lelut" sängyn viereen niin niitä saa sit vapaasti käyttää.
No mies tuli ja kävi kyllä todellakin heti tositoimiin (huh ), homma alkoi jo eteisessä ja siitä sitten makkarin puolelle jatkamaan. Noin tunnin päästä olimme tehneet kaikki mitä halusimme ja mies kiitti ja poistui ja sen jälkeen minulla ei ole hänestä mitään havaintoja.

Tuo oli hulluinta mitä olen seksin saralla ikinä tehnyt ja vaati melkolailla kanttia pyytää täysin ventovieras mies kotiin panemaan ja vielä antaa miehelle täysi valta tehdä mitä haluaa.

Mutta riskillä pelaaminen kannatti ja kokemus oli mahtava ja takuulla me molemmat muistamme sen aina. Todella himokasta panemista ja se tilanne oli aika jännittävä niin tottakai sekin vaikutti :p :D
 
Provoksi / fantasiaksi ymmärsin tuon aloittajan tarinan.

Jos oli totta, niin HUH!

Miestä olisi voinut kohdata töistä palattuaan mielenkiintoinen näky, jos olisikin joku viiltelijä tullut leikkimään....
 
Joo. Ei suosittele tuommoisia riskejä. Suosittelen ainakin ensin kaffella käymistä julkisella paikalla. Näkee ainakin onko tyyppi ihan friikki.

Itse olen tehnyt autossa päivällä ja tenniskentällä. Niin ja bileiden jälkeen huomaamattomasti, kun kavereita nukkui samassa huoneessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsädääm:
Provoksi / fantasiaksi ymmärsin tuon aloittajan tarinan.

Jos oli totta, niin HUH!

Miestä olisi voinut kohdata töistä palattuaan mielenkiintoinen näky, jos olisikin joku viiltelijä tullut leikkimään....
Juttu on täysin tosi ei fantasia eikä provo!


Siis selvennyksenä vielä, että tarina oli ihan taivahan tosi ja juuri noin minä tein joitain vuosia sitten. Miestä minulla ei silloin ollut (olin juuri eronnut pitkästä suhteesta) eli sinkkuna elelin ja olin vapaa tekemään ihan mitä vaan. Ja tottakai tuohon liittyi paljon riskin ottamista. Se on todella uhkarohkeaa ja suorastaan hullua päästää täysin ventovieras mies kotiinsa enkä minäkään sitä juuri kaikenmaailman hullujen takia siis kenellekään suosittele.

Mutta minä olin silloin villi ja vapaa ja pelasin isolla riskillä ja se todellakin kannatti. Mahtavat muistot jäi ja niin kuin jo otsikossakin luki tuo oli todellakin "hulluinta" mitä olen tehnyt seksin saralla

:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja tsädääm:
Provoksi / fantasiaksi ymmärsin tuon aloittajan tarinan.

Jos oli totta, niin HUH!

Miestä olisi voinut kohdata töistä palattuaan mielenkiintoinen näky, jos olisikin joku viiltelijä tullut leikkimään....
Juttu on täysin tosi ei fantasia eikä provo!


Siis selvennyksenä vielä, että tarina oli ihan taivahan tosi ja juuri noin minä tein joitain vuosia sitten. Miestä minulla ei silloin ollut (olin juuri eronnut pitkästä suhteesta) eli sinkkuna elelin ja olin vapaa tekemään ihan mitä vaan. Ja tottakai tuohon liittyi paljon riskin ottamista. Se on todella uhkarohkeaa ja suorastaan hullua päästää täysin ventovieras mies kotiinsa enkä minäkään sitä juuri kaikenmaailman hullujen takia siis kenellekään suosittele.

Mutta minä olin silloin villi ja vapaa ja pelasin isolla riskillä ja se todellakin kannatti. Mahtavat muistot jäi ja niin kuin jo otsikossakin luki tuo oli todellakin "hulluinta" mitä olen tehnyt seksin saralla

:p
Noh, ei minusta ollenkaan kummaa koska mulle on ehdotettu juurikin tuota samaa :D

Väkisin otetuksi tulemis -fantasiathan on naisilla yllättävän yleisiä ja miksipä ei naiset haluis sitä toteuttaa jonkun turvalliseksi aistimansa ihmisen kanssa?

Kyllä mua kiihotti se ajatus aika julmasti mutta ...mä oon kiltistituhma. :D

 
Vieraan kanssa en tuota tekisi mutta oman miehen kanssa on tullut pari kertaa tehtyä :p

Ei siis mitenkään sovitusti vaan extempore.
Olen kieltäytynyt seksistä "kohteliaasti" mutta mies ollutkin eri mieltä.
Vaistoaa kyllä minusta sen haluanko aivan oikeasti ja vakavissani kieltäytyä joten uskaltaa tuon tehdä..

Housut väkisin alas, tuuppaus sänkyä vasten ja tukasta kiinni.
Ja voi jee miltä tuntui!! Mieskin tuli melkein välittömästi, koskaan aiemmin ei ole tullut niin nopeaa :saint: :heart: :LOL:
 
luokseni (mies oli sillä hetkellä töissä ja minä yksin kotona, oli keskipäivä ja alamme

Juttu on täysin tosi ei fantasia eikä provo!


Siis selvennyksenä vielä, että tarina oli ihan taivahan tosi ja juuri noin minä tein joitain vuosia sitten. Miestä minulla ei silloin ollut

eli tää on provo lukis ensin mitä kirjoittaa ensin on miestöissä ja sitten olikin eronnut juuri
 
"Joitain vuosia sitten "tapasin" chatissä miehen jonka kanssa sovimme..." , "mies oli sillä hetkellä töissä..." Eli ainakin minä ymmärsin että samasta miehestä on kyse. Mies on töissä ollessaan ollut chatissä ja sen jälkeen mennyt tämän neitosen luo paneskelemaan lounastauollaan, joka kuitenkin on venähtänyt pitemmäksi kuin miehen työnantaja lounastauoista toivoisi. Mutta todennäköisesti on tapaus parantanut kyseisen miehen työtehoa, työnantaja kiittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja baal:
"Joitain vuosia sitten "tapasin" chatissä miehen jonka kanssa sovimme..." , "mies oli sillä hetkellä töissä..." Eli ainakin minä ymmärsin että samasta miehestä on kyse. Mies on töissä ollessaan ollut chatissä ja sen jälkeen mennyt tämän neitosen luo paneskelemaan lounastauollaan, joka kuitenkin on venähtänyt pitemmäksi kuin miehen työnantaja lounastauoista toivoisi. Mutta todennäköisesti on tapaus parantanut kyseisen miehen työtehoa, työnantaja kiittää.
Siis todellakin juuri näin se tapahtui. En tiedä mitä tuo aikaisempi kirjoittaja oikein sekoili, ei taida luetunymmärtäminen olla ihan parasta tasoa :eek:
 
Hulluinta?

Miten sellainen, mistä nauttii, voi olla hullua?

Mä olen antautunut pidemmäksikin aikaa täysin toisen valtaan ja lisäksi mm. ottanut piiskaa (enkä mitään läpsyttelyjä, vaan kunnolla) julkisella paikalla.
 
sori luin jutun uudelleen ja huomasin että vissiin edehdyin, muttei kyllä kukaan töistä lähde ketään nussiin eikä kenenkään työ ole olla netissä chättäilemässä ei sellaisella mitään töitä ole........
 

Yhteistyössä