Joitain vuosia sitten "tapasin" chatissä miehen jonka kanssa sovimme, että mies tulee heti luokseni (mies oli sillä hetkellä töissä ja minä yksin kotona, oli keskipäivä) ja alamme suoraan vain harrastamaan seksiä jo eteisessä ilman mitään esittelyjä tai keskusteluja. Ja mies vielä tarkensi pariin otteeseen, että ymmärränhän minä et hän ottaa sitten "väkisin" mitään kyselemättä, koska niin on sovittu ja sellainen suunnitelma meillä tosiaankin oli ja sanoi vielä olevansa aika "kovakourainen". Sovimme vielä, että kaikki estot jää narikkaan ja mitä vain voi vapaasti toiselle tehdä. Ehkäisypuoli sovittiin etukäteen sekä se et laitan kaikki mun "lelut" sängyn viereen niin niitä saa sit vapaasti käyttää.
No mies tuli ja kävi kyllä todellakin heti tositoimiin (huh ), homma alkoi jo eteisessä ja siitä sitten makkarin puolelle jatkamaan. Noin tunnin päästä olimme tehneet kaikki mitä halusimme ja mies kiitti ja poistui ja sen jälkeen minulla ei ole hänestä mitään havaintoja.
Tuo oli hulluinta mitä olen seksin saralla ikinä tehnyt ja vaati melkolailla kanttia pyytää täysin ventovieras mies kotiin panemaan ja vielä antaa miehelle täysi valta tehdä mitä haluaa.
Mutta riskillä pelaaminen kannatti ja kokemus oli mahtava ja takuulla me molemmat muistamme sen aina. Todella himokasta panemista ja se tilanne oli aika jännittävä niin tottakai sekin vaikutti
No mies tuli ja kävi kyllä todellakin heti tositoimiin (huh ), homma alkoi jo eteisessä ja siitä sitten makkarin puolelle jatkamaan. Noin tunnin päästä olimme tehneet kaikki mitä halusimme ja mies kiitti ja poistui ja sen jälkeen minulla ei ole hänestä mitään havaintoja.
Tuo oli hulluinta mitä olen seksin saralla ikinä tehnyt ja vaati melkolailla kanttia pyytää täysin ventovieras mies kotiin panemaan ja vielä antaa miehelle täysi valta tehdä mitä haluaa.
Mutta riskillä pelaaminen kannatti ja kokemus oli mahtava ja takuulla me molemmat muistamme sen aina. Todella himokasta panemista ja se tilanne oli aika jännittävä niin tottakai sekin vaikutti