hukkasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sm

Vieras
Soittelin tässä keväällä erään miehen kannsa ja olimme sopineet että kokeilemme miestenvälistä seksiä.Minä en kuitenkaan uskaltanutkaan tavata ja nyt kadutta kun kuitenkin tekee mieli kokea mies sisällään,sillä uskon että olen bi.Kaveri oli Oulusta ja hukkasin hänen puhelinumeronsa ja nyt harmittaa kun en saa yhteyttä luotettavaan mieheen.Mitä teen olen nainisissa ja ja haluaisin kokeilla luottamuksella en juopppojen enkä kenen tahansa kanssa.Suihinotto ja paneskelu kiinnostaa.

Kertokaapa kuinka yleistä on mieskokeilut aviossa olevilla. Itse olisin myös moiseen valmis jos sen voisi tehdä ehdottoman luottamuksella aina silloin tällöin,mutta empä ole koskaan törmännyt moiseen mieheen vaikka niin olen usein ravintolassa ollessani haikaillut.En katsele vieraita naisia ollessani matkoilla vaan hyvännäköisiä miehiä ja useimiten se päättyy että kuvittelen illalla hotellihuoneessa jotakin näkemääni miestä kalu tanassa ja runkkaan.Toivon kyllä että myös minä saisin joskus kokea miehen hyväilyt.
Toivon että kaveri soittaa ja pääset kokeilemaan.

No joo mistähän aloittas,oon naimisissa ja mul on ollut 3 kokemusta miesten kans ja aina niin et ne oli homoja ei mitään bi ja silleen et loppuillasta kun en ole saanut naista oon aatellut että pakko saada jotain.. yleensä ne on ottanut mult suihin. mut myönnän että mulla on ongelma tän seksin suhteen.en pidä itseäni edes binä,mut hei käykää kokeilemassa hyvät herrat.ehkä helpompi olla kännis ekal kerral.

Soittelimme jonkun kerran ja juttelimme aivan kaikesta mutta kun selvisi että hän harrasti tanseissa käyntiä niin ymmärsin ehkä väärin että hänellä oli ehkä monia suhteita niin en halunnut ottaa terveydellistä riskiä olenhan naimisissa ja enkä halua tartuttaa vaimooni mtään tulehduksia.
Olen tosiaan ensikertalainen noin 50 ukkomies,vain kerran olen hiplannut erään miehen kanssa metsäkämpällä mutta emme ole sen jälkeen tavanneet mutta niin hienoa se oli että jos löytäisin luotettavan 40-70 miehen niin varmasti koleilisin ja halulla.
Tapaamisen suhteen voisi miettiä eri vaihtoehtoja auto,mökillä tai muualla.
Haluaisi kosketella maistaa ja saada ja antaa sisälle kun siihen olisi molemmat valmiita.
Asun oulun läänin eteläosassa ja vehkeet toimii vielä hyvin ja toivon että myös sillä jonka ehkä joskus tapaan.

Nykyään näyttää yhteiskunnan suvaitsevaisuus lisääntyvän vähä vähältä.Minäkin viisikymppisenä olen kokenut vain kerran mihen hyväilyt ja saanut samassa yhteydessä myös kokeilla miehen jäykistyvää ja mehukasta kalua.Tilanne oli uusi ja jäi vaivaamaan kun kaikki se mitä olisi halunnut kokeilla jäi suurelta osin kokeilematta suuren molemminpuolisen jännityksen takia.
Niin kuin alussa kirjoitin oli minulla keväällä tilaisuus erään Oululaisen Juhan kanssa kokeilla tuo kaikki mitä jäi sillion tekermättä, Olisin halunnut antaa ja tyntyä sisälle,mutta olen ukko mies enkä halunnut riskeerata kun pelkäsin tulehduksia ja sairauksia kun kaveri kertoi käyvänsä tanssseissa ja mahdollisesti on ollut useamman miehen kanssa.
Minä etsi silloin ja nytkin ukkomiestä tai vanhaa poikaa joka on luotettava tavata silloin tällöin,ilman sitoumuksia ja selvin tai lähes selvin päin.Silloin kerran kun hipalattiin niin mies oli jo 70 mutta vehkeet toimi hyvin ja ikäryhmä mistä olen haaveillut kaverin löytyvän on 40-70 suurin piirtein.
Erotiikka aikuisen miehen kanssa olisi mukava kokea jos elämä tuo uuden tilaisuuden.

Moi.. Olen pahoillani, mutta en voi auttaa. En ollut se, jonka olit hukannut. En mahdu sinun ikähaitariisi. Vaikutat fiksulta kaverilta.. Toivottavasti löydät hänet tai jonkin muun. Ja kerron tässä nyt sille yhdellle, että pari drinksua ei yhtään enempää. Et tunne muuten mitään ja et saa irti siitä mitään kokemuksena. Eli hukkaan menee liian humalassa torvelehtiminen. Voisi verrata tyttöjen neitsyden menetykselle ja lähinnä tulisi mieleen raiskaus.. On aika rankan tyhjä olo henkisesti:-(

Minkä ikäinen on Varattu,ei varmaankaan alaikäinen koska on Bemari.Ikähaitari oli ohjeellinen sillä toiset aikuistuu nuorempina ja toiset eivät aikuistu koskaan vaan lörpöttelervät kännissä kaikki julki.
Fiksulta vaikutat itsekkin mutta et kertonut onko sinulla jo kokemuksia olemassa jos on niin kerro.Miehen kosketuksen kuvittelu saa aikaan väristyksiä jalkojenvälissä ja sama juttu varmaankin jos naiset ovat keskenään,kokemus on erilainen ja molemmat tietää mistä toinen luultavasti pitää.

Ikähaarukkani oli ohjeellinen ja et liene alaikäinen koska omistat Bemarin.Toiset aikuistuu nuorempina ja toiset eivät koskaan vaan lörpöttelevät känissä kaikki ja kuvittelevat loput sen takia olen varovainen.
Miehen kosketuksen kuvittelu saa aikaan väristyksiä jalkojen välissä ,vahinko että sellaisia paikkoja täällä Pohjoisessa ei taida olla missä samoinajattelevia voisi tavata ja sitä kautta löytää luotto kumppanin.
Luin Englantilaisen julkaisun jossa arveltiin että jopa 50-60 % miehistä ja naisista haluaisi ja kykenisi harrastamaan seksiä saman sukupuolen kanssa mutta heidän omat estot ovat suurimpana esteenä ja leimautumisen pelko. Tälläinen pikku salaisuus toisi vain lisää vipinää aviovuoteeseenkin ja koituisi suhteen parhaaksi parhaimmillaan.
Syksy kuluu ja täytyy vain odotella että Hölmön tuurilla törmään siistiin ja kivaan mieheen ja voisimme yhdessä muuttaa fantasiat todeksi.