Nykyään näyttää yhteiskunnan suvaitsevaisuus lisääntyvän vähä vähältä.Minäkin viisikymppisenä olen kokenut vain kerran mihen hyväilyt ja saanut samassa yhteydessä myös kokeilla miehen jäykistyvää ja mehukasta kalua.Tilanne oli uusi ja jäi vaivaamaan kun kaikki se mitä olisi halunnut kokeilla jäi suurelta osin kokeilematta suuren molemminpuolisen jännityksen takia.
Niin kuin alussa kirjoitin oli minulla keväällä tilaisuus erään Oululaisen Juhan kanssa kokeilla tuo kaikki mitä jäi sillion tekermättä, Olisin halunnut antaa ja tyntyä sisälle,mutta olen ukko mies enkä halunnut riskeerata kun pelkäsin tulehduksia ja sairauksia kun kaveri kertoi käyvänsä tanssseissa ja mahdollisesti on ollut useamman miehen kanssa.
Minä etsi silloin ja nytkin ukkomiestä tai vanhaa poikaa joka on luotettava tavata silloin tällöin,ilman sitoumuksia ja selvin tai lähes selvin päin.Silloin kerran kun hipalattiin niin mies oli jo 70 mutta vehkeet toimi hyvin ja ikäryhmä mistä olen haaveillut kaverin löytyvän on 40-70 suurin piirtein.
Erotiikka aikuisen miehen kanssa olisi mukava kokea jos elämä tuo uuden tilaisuuden.