Huippuwa!!! Mitä viikonloppusuunnitelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
=) Kämppä on siivottu, vauva tekee tuttavuutta Nukku Matin kanssa, ruoka on valmiina, odotan miestä kotiin, luvassa on kokovartalohieronta ja ehkä jotain muutakin ;)
Huomenna luvassa ystäväpariskunnan kanssa illanistujaiset, tehdään kermaperunoita ja hirvikäristystä :p Illalla siideriä ja seurustelua!

IHANA VIIKONLOPPU :heart:

Mitä muilla suunnitelmissa?

Teillä kuulosta kivalta! Meillä huomenna minulla ja lapsilla vapaata, mies menee töihin. Katsomme Amadeus-leffan pohjustukseksi illan konserttiin, Requem soitetaan Taulumäen kirkossa. Sunnuntaina leppoisaa perhe-eloa, minulla vakiomasis, kuten aina ennen työmatkaa, aina tulee se ei-tahtois-lähteä. Koitan torjua sitä nyt positiivisella ajattelulla.

ihana vapaaviikonloppu täälläkin =) nyt otetaan miehen kanssa vähän kaltsua, sidukkaa ja poppareita, ja huomenaamulla lähdetään hämeenlinnaan esikon jumppakisoihin, ja illalla vielä lentopalloliigapeliin, katsomaan kun esikko saa palkintonsa =) ylpeyden hetki vanhemmille :heart: sitten kiva ilta kotona ja sunnuntai vielä ihan vapaata, hyvää ruokaa ja ulkoilua lähimetsässä =) jesss!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ihanalta kuulostaa teilläkin suunnitelmat! Tiedän Fanta tuon tunteen, itsekin reissuhommissa olleena :| Se on masentava se lähtöpäivä, ja reissussa miettii vain montako yötä vielä että kotiin pääsee... :/ :hug:

Se on ihan tyhmääkin, eilen vielä olin ihan iloisena lähdössä, kotona kaikilla on kaikki järjestyksessä ja hyvin jne, joten ei huolta, mutta aina se tulee, kun pitää alkaa laukkua pakata... ja sitten kun olen mennyt, kaikki on ihan ok, kiva olla hotellissa 4 yötä, syödä hotelliaamiaista, käydä Helsingissä leffassa ja kaupoissa jne ja vielä oppia sitä työjuttuakin, mutta se sunnuntain fiilis, se iskee kuin leka päähän, meinaan nyt nujertaa sen fiiliksen olemalla väkisin iloinen :D

Tänään saan olla omissa oloissni kun mies on töissä, otan pari siideriä ja surffaan netissä ja menen ajoissa nukkumaan. Huomenna herään reippaana ja teen kekripadan valmiiksi kun mies iltapäivästä tulee kotiin. Syödään hyvin ja juodaan vähän, illanhämyssä suoritetaan pakanallisia rituaaleja ja käydään baarissa. Sunnuntaina mies lähtee taas aamusta töihin ja tulee iltapäivällä, eli mä saan toipua rauhassa... Niin ja sunnuntai-iltana oli puhe mennä katsomaan Sauna.

Ku mies oli viikot pois, niin mä itkin suunnilleen koko viikonlopun ikävää ja sit tulevaa ikävää. Oli kauheaa. Ja tiedän, ettei mies siellä huvikseen ollu, mut oli vaan niin vaikeaa. Toinen lapsiki oli vasta pari kuukautta silloin.

Huomenna päivällä lupasin tytölle että leivotaan pullaa. Illalla lähden sitten itse kattomaan Jani & Jetsettersiä B) ihan kuskin ominaisuudessa. Sunnuntaina varmaan syödään hyvin ja ulkoillaan koko perheen kesken.

Aikamoinen työviikko takana, joten viikonlopulle ei ole mitään erityistä, pihalla koitetaan olla ja lenkillä käydä, leffankin vois kyllä vuokrata. :)
Sunnutaina kyllä aattelin mennä pojan kanssa vähän shoppailemaan.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Aikamoinen työviikko takana, joten viikonlopulle ei ole mitään erityistä, pihalla koitetaan olla ja lenkillä käydä, leffankin vois kyllä vuokrata. :)
Sunnutaina kyllä aattelin mennä pojan kanssa vähän shoppailemaan.. :saint:

Ai niin, joko ne sunnuntaina alkaa kaupat olla auki? =)

Juu! :D
Tosin, täällä ei kyllä kovinkaan moni liike taida avoinna olla, mutta kuitenkin, aina sitä jotain kivaa löytää. :xmas:

tässä katsotaan lasten kanssa hauskoja kotivideoita. käytiin saunassa ja laitettiin foliossa nakit kiukaalle :D huomenna aamulla mennään mummolaan ja juhlitaan pyryn päivää.. mummi vie meidät iltapäivällä katsomaan walle elokuvaa =) ja lapset käy kalassa papan kanssa jne. siinähän sitä ohjelmaa.

HALLOWEENIA lasten ehdoilla. Siivouksia on vielä tälle illalle tai huomis-aamulle... Mies on lasten kans onneksi koristellut kodin! :heart:

Herkuttelua ja muuta mukavaa lekottelua tiedossa! =)