Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virvatuli

Vieras
Me lähdetään miehen kanssa mökille saman tien kun mies kotiutuu töistä. Joskus kuuden aikaan ollaan perillä, korkataan heti oluset ja ruvetaan lämmittämään saunaa. Saunotaan, istutaan takkatulen ääressä, hörpiskellään, herkutellaan, nautiskellaan toisistamme. Huomenna sitten tehdään pihahommia ja kierrellään sienimetsissä. On taas ihana viikonloppu luvassa. :)

Puutalkoita piisais aina vaan ja osa sitä tekeekin. Minä nyt kumminkin jään laittamaan vaatehuoneen kuntoon. Pari isoa pahvilaatikkoa on jo menossa SPR:n kirpparille. Suoraan roskiin menee kans tavaraa.

Uskomatonta, mitä kaikkea minä oon tuonne säilöny! :O Vanhoja rullaluistimia, pöydän jalkoja, vanerilevyjä, jalkakylpysysteemi, käpyjä (!), tyhjiä pahvilaatikoita... you name it!

Ihanainen ystävättäreni tulee meille koko viikonlopuksi :heart: Ensimmäinen kaveri ketä tapaan yli kahteen kuukauteen :D Lähdetään tuhoamaan Turun yöelämän siveellisyyttä, tehdään hyvää ruokaa ja juorutaan sydämiemme kyllyydestä. Hii 7h vielä <3

Alkuperäinen kirjoittaja hö;29058299:
Mites sä minni-hiiri työttömänä pystyit sen kylppärirempan maksamaan vai isäsi perintörahojako siihen käytit?
Eihän raha-asioista saa kysellä ;) Mutta joo: uudet kalusteet kuului putkiremppaurakkaan, laatat ostin jo pari vuotta sitten hyvästä tarjouksesta kuin myös pesukoneen. Poika teki laatotuksen.

Tänään saunotaan ja nautitaan vaan.
Huomisesta en tiiä , ei sunnitelmia. Sunnuntaina minä ainkin aloitan englannin kokeeseen lukemisen ja harjoittelen matematiikan laksuaj, että suoritan kokeet mahdollisimman hyvin =)

Mulla on perinteistä poikkeava vkloppu - peräti kolme omaa menoa normaalin yhden sijaan. Hurraa! Ohjelmassa illanviettoa, kuntoilua ja kirpparihommia, ihan vaan omien kavereiden kanssa ja ilman yhtään lasta. Lastenkin kanssa toki ehditään touhuta, käydään puistoilemassa, kavereilla kylässä ja ulkona syömässä.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Sain eilen idean vuokrata mökin viikonlopuksi. En ottaisi omaa mökkiä vaivoikseni, mutta välillä mökkeily on ihan mukavaa. Puusauna ja takka löytyy. Omistajan mukaan ruska on mahtava. Saa juoda kahvia termarista ja maalata ulkona.

[QUOTE="heli";29058540]Meinaatko ryypätä?tai saako datakaan ottaa yhtään?[/QUOTE]

Ei nuo ole mitkään rokkifestarit vaan sisältönä on esimerkiksi mielenkiintoisia luentoja kuten
---------
Laura Paananen ja Siri Kerola: TARDISin varjo - Tohtorin pimeämpi puoli
Lindahl 12.00-13.30

Tohtorilla ei ole vain kaksi sydäntä, vaan myös kaksi puolta. Erinäisten alienlajien lisäksi hän kamppailee sisäisen pimeytensä kanssa. Luento analysoi Tohtorin tummempaa puolta läpi hänen arkkivihollisensa Mestarin, Valeyardin, unien herran ja muiden hänen pimeän puolensa heijasteiden avulla, sekä lisäksi myös hänen oman itsensä kautta. Kuinka paljon varjopuolia mahtuu sankarihahmoon? Onko hän edes sankari? Ohjelma vie kohti 50-vuotisjuhlajakson mahdollisia tapahtumia ja sisältää spoilereita.
------------

Paljon parempaa kuin ryyppääminen. Oikein innokkaat voivat jopa pukeutua jonkin hahmon mukaan.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
kl 21 lähetään rekka--autoilemaan kohti Kotkaa,sieltä kyytiin leipälasti ja Kuopio kutsuu..Kuopiosta takas Joensuuhun ja siittä sitten kottiin..Kotona aamulla joskus pikkutunneilla.
Huominen saattaa mennä rentoillessa,ehkä kävästään jossain iltaa istumassa..tai sitten kyhjätään kylki kyljessä kotona =) <3

Lapset menee isilleen huomenna.

Meillä ei mitään ihmeellisempiä suunnitelmia ole. Mun piti olla töissä la ja su, mutta makaan vuoteen /sohvan pohjalla kuumeisena yhden lapsen kanssa. Mies saa sitten tehdä jotain muiden lasten kanssa, jotta me kipeät saadaan sairastaa rauhassa.
Huomenna vuokrataan pari leffaa illaksi ja katsotaan ihan koko perheen kesken yksi ja toinen on sitten vaan mulle ja miehelle tai pelkästään miehelle, riippuen miten mä jaksan.

Yhteistyössä