Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kyllähän se on pieni. Mutta jos miehellä pienet tulot on mahdollisuus hoitolisään. Jos taas miehellä "liian" hyvät tulot, ei auta kun kiristää kukkaron nyörejä tai laitettava ipana hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Tienaa n.1900/kk. Hain hoitolisää samalla kun kodinhoitotukea, mutta siitä ei päätöstä vielä ole tullut. saa nähä..
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Tienaa n.1900/kk. Hain hoitolisää samalla kun kodinhoitotukea, mutta siitä ei päätöstä vielä ole tullut. saa nähä..
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kyllähän se on pieni. Mutta jos miehellä pienet tulot on mahdollisuus hoitolisään. Jos taas miehellä "liian" hyvät tulot, ei auta kun kiristää kukkaron nyörejä tai laitettava ipana hoitoon.
paskat, sitten kynitään ukolta, lapset saa parasta hoitoa äidiltä. vai pitäiskö kadehtia niitä joilla ukollakin huonot tulot ja "saa" hoitolisää?
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kyllähän se on pieni. Mutta jos miehellä pienet tulot on mahdollisuus hoitolisään. Jos taas miehellä "liian" hyvät tulot, ei auta kun kiristää kukkaron nyörejä tai laitettava ipana hoitoon.
paskat, sitten kynitään ukolta, lapset saa parasta hoitoa äidiltä. vai pitäiskö kadehtia niitä joilla ukollakin huonot tulot ja "saa" hoitolisää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Kyllähän se on pieni. Mutta jos miehellä pienet tulot on mahdollisuus hoitolisään. Jos taas miehellä "liian" hyvät tulot, ei auta kun kiristää kukkaron nyörejä tai laitettava ipana hoitoon.
Kynitään ukolta???? Laitetaan ukko toiseenkin työhön, eihän isän oikeuksilla lapsiin ole mitään valiä??????
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mä hoidan kotia joka päivä, saisinkohan mä kodinhoitotukea kanssa![]()
Sori, oli pakko :ashamed:
Miä saan työttömyyrahoi 0.60senttii per päivä, et se tekee kuukaudelle todella huimat jotain 11euroa...
Verojen jälkeen siis. Huomasin vaan että oli tilille tuo summa tupsahtanut.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Miten muka saat noin vähän kun minimi on 314,28 euroa. Vai siis tarkoititko verojen jälkeen? Mulla tulot kyllä tippui paljon enmmän kun siirryin kht:lle kuin sulla..
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mä hoidan kotia joka päivä, saisinkohan mä kodinhoitotukea kanssa![]()
Sori, oli pakko :ashamed:
Miä saan työttömyyrahoi 0.60senttii per päivä, et se tekee kuukaudelle todella huimat jotain 11euroa...