huimaa ja on paha olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
heräsin yöllä pissalle ja silloin alko huimaamaan hirveesti,sain kuitenkin loppu yön nukuttua hyvin.aamulla kun heräsin alko taas huimaamaan ja tuli myös paha olo.oksensin myös yhden kerran,mutta nyt kun söin niin tuntu et ei oo enää niin pahaolo,mutta huimaa edelleen.istuiltaan on ihan hyvä olla mutta jos laitan päätä alaspäin tai sivulle niin alkaa huimaamaan.mietin et voiko johtua tämä huimaus siitä kun eilen illalla käärin pyyhkeen ja laitoin sen selkärangan alle yrittäen aukasta lukkoja selkä ja rintarangasta kun tuntu et on ihan jumissa.kuulu välillä sellasta rutinaa selästä ja nyt sit mietin et teinkö jotain väärin vai johtuuko tämä olo nyt josatin muusta.. mulla on aiemminkin tullut huimausta jos oon esim.infrapuna hierontalaitteella hieronu. pelottaa hirveesti et jos onkin jotain vakavampaa kun kerran oksensinkin :(

onko kenelläkään asento huimausta,voisiko tämä olla sellaista?

Mun asentohuimaus tulee yleensä kun niistän pää tietys asennos. Kaikki pyörii, en pysy pystyssä (pitää huutaa mies apuun etten kaadu), oksettaa ihan järkyttävästi... Menee minuutti pari ennen kuin asettuu.

Saattaahan tuo olla sitä, tai voi johtua siit, et sullon ne lihakset jumissa? Onko niskat jumissa?

Tuli mieleen poskiontelot, onks sulla flunssaa? Sekin mul ainakin aiheuttaa tota...

ei ole flunssaa. mutta niskat ja hartiat on varmasti ihan jumissa ja sen takia yritin vähän niitä lukkojakin availla,kun oli niin jumissa tuosta rintakehän kohdaltakin. vieläkin huimaa ja äsken yritin rueta pitkälleen ja saman tien alko huimaamaan ihan hirveesti.pystyssä ollessa on ihan suht hyvä olla. oletko sinä ikinä oksentanut kun on alkanut huimaamaan?

Yhteistyössä