huimaus ja pahaolo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
nyt on muutaman päivän ajan ollut ihan ihmeellisiä vaivoja..huimaa välillä ja oikeenpuoleinen silmä tuntuu jotenkin oudolta,tuntuu et sillä ei näe niin hyvin kun vasemmalla silmällä ja se tuntuu jotenkin oudolta.. välillä saattaa näkyä sellasia mustia pisteitä tai kirkkaita kuvioita näkökentässä.välillä tuntuu et ihan ku silmässä ois rähmää ja tuntuu jotenkin "jäykältä".niskat ja hartiat on kans jumissa ja eilen illalla kun hieroin n.20min sellasella hierontalaitteella niskaa ja hartioita siinä oli myös se infrapuna niin hetken päästä tuli ihan hirvee olo..olo tuntu jotenkin kummalliselta ja rupes ihan hirveesti huimaamaan ja tuntu että naamaa kuumottaa ja oli pahaolo.mistä ihmeestä tämä voi johtua?välillä tuntuu myös oikeella ohimolla sellanen tunne et ihan ku se olis hirveen kireellä.. pelottaa ihan kauheesti :( ja nytkin on sitä huimausta ja pahaaoloa :(

kyllä minulla oli ainakin monesti... lisäksi oli pahaa oloa ja tuikkivaa särkyä päälaella, ohimoilla, otsalla... Sitten alat vielä reagoida niihin oireisiin jolloin ne tuntuvat pahemmilta. Kävin itse neurologilla vaivani kanssa, mutta ainoastaan niskajumi havaittiin.
Niskajumi voi saada ihmisen tuntemaan ihmeellisiä tuntemuksia, esim. puutuneisuutta yms...
Nyt käyn fysioterapiassa ja sieltä lähtiessänikin tunnen että näen aina kirkkaammin :)

Mulla kanssa ollu niskojen jännityksen takia ihan samoja oireita. Toi että näkyy tavallaan toisepuoleisesti yms. Iteltä taas yleensä helpottanu hieromalla, nukkumalla tai oksentamalla :D mieluiten kaikkea noita yhdessä...mutta jumppaamalla niskoja ja hartioita säännöllisesti ja hieromalla voi ainakin omalta osaltani ennaltaehkäistä.

[QUOTE="juu";23654371]Mulla kanssa ollu niskojen jännityksen takia ihan samoja oireita. Toi että näkyy tavallaan toisepuoleisesti yms. Iteltä taas yleensä helpottanu hieromalla, nukkumalla tai oksentamalla :D mieluiten kaikkea noita yhdessä...mutta jumppaamalla niskoja ja hartioita säännöllisesti ja hieromalla voi ainakin omalta osaltani ennaltaehkäistä.[/QUOTE]

mulla kans on yleensä helpottanu jos oon venytelly tai hieronu,mutta nyt tuntuu että menee vaan kipeemmäks ja nuo silmäoireet oli pari päivää poissa mutta nyt tuli taas uudelleen.mistähän kohin kannattas yrittää hieroa että helpottas tuo silmäoireilu? pelottaa ihan hirveesti,että jos onkin kyse jostain paljon vakavammasta.