Huijarimiehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n88.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n88.

Vieras
Tapasin vuosi sitten erään mukavalta vaikuttavan miehen, joka ei halunnut seurustella. Tiesin, että hän tapailee muitakin muijia, mikä oli ihan ok minullekin, koska tapailin vielä itsekin muita miehiä. Hän oli mustasukkainen muista miehistä. Kun oltiin parisen kuukautta tunnettu, niin hän alkoi kyselemään rahaa lainaan. No en suostunut kun ei ole tapana ollut lainata kenellekään rahaa. Sai sitten jotenkin taivutettua mut lainaamaan pienehkön summan rahaa. Tätä lainailua jatkui niin kauan kuin oltiin toistemme kanssa tekemisissä. Aina hän kyllä maksoi takaisin lainatut rahat, mutta viiveellä. Selvisi sitten, että hän lainaili kaikilta muijiltaan rahaa. Hän pelkäsi menettävänsä minut toiselle miehelle ja teki kaikkensa, että pysyisin hänen koukussaan, koska olin yksi varma rahanlainaaja ilmeisesti... no minä vihelsin pelin poikki, kun käyttää ihan selvästi muita vaan hyväkseen.

Toinen tapaus oli kun tapasin erään miehen netin kautta. Seurustelimme 3 kk. Sain selville hänestä erään arkaluontoisen asian, jota kysyin, ja hän oli siitä minulle vihainen kun olin saanut sen selville. Hän jätti melko pian minut tämän tapauksen jälkeen. No nyt tämä mies haluaisi minut takaisin, kun huomasi mitä menetti minussa. Mutta minä sain nyt selville, että mies oli saanut exänsä jollakin tavalla kuseen (raha-asioissa?) ja oli varastanut häneltä rahaa.. :( Enpä taida halutakaan takaisin yhteen... Ihmettelinkin , miksi hän halusi että muutettaisiin yhteen, kun oltiin seurusteltu vasta pari viikkoa. Onneksi hän ei ehtinyt varastaa minulta mitään tietääkseni...

Miksi minulla on miesten kanssa näin huonoa tuuria? :( Rahanperässä vaan juoksevat... Onko täällä muut tulleet tai meinanneet tulla huijatuiksi?

Yhteistyössä