Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta harmaana:Niin joo... mulle on kans ollu aika ongelmallista toi rahan kerääminen.
Kuinka kauan olet laittanu jemmaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta harmaana:Mä rakastan järjestää yllätyksiä mun miehelle <3
Kun se täytti 30 me lähdettiin perheen kanssa "viikonloppureissuun".
En ollu kertonu sille kun vain että typylle tarvitaan passi.
Lentokentällä vahingossa paljasti että Saksaan oltiin menossa ja saksassa sen paras ystävä tuli meitä kentälle vastaan, silloin vasta kerroin että olin soittanu sen pomolle ja pyytäny sille viikon lomaa =)
Oltiin siis reilu viikko saksassa.
Ja pari vuotta sit järkkäsin sen toisen ystävän kans tallinnaan yöks, tai eka yks yö hesassa hotellissa ja sit siitä aamulla laivaan ja tallinnaan. Tästäkään en kertonu oikeestaan mitään. Vein miehet illalla hesaan ja oli kuulemma ystävä sit siinä joskus illan aikana kertonu että ovat matkalla tallinnaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:Sinä oot kyllä ihana vaimo, toivottavasti miehesi on samaa mieltä ja arvostaa sitä suuresti!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Olisi kiva kuulla, onnistuiko yllätys.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oli mies onnessaan ja ihmeissään!! :heart:
Nyt hänellä on kerrassaan upea ja hienosti soiva kitara! Sai valita mieleisensä.
Kyllä kannatti nähdä kaikki se vaiva :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Olisi kiva kuulla, onnistuiko yllätys.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:paljon sellanen kitara maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Olisi kiva kuulla, onnistuiko yllätys.
No siinä kävi niin, että otin sen vanhan kitaran mukaan salaa kun aattelin, että jos löytyy ihan helmi kaupasta ja se olisi ollut enemmän kuin mun budjetti et jos siitä vanhasta saisi jotain, mutta se sitten siellä perässä kolahti kun jarrutin ( meillä kun sellanen tila-auto ) niin hän ihmetteli kuinka mä otin hänen kitaran mukaan kun oltiin menossa Turun keskustaan kahvilaan hänen siskon perheen kanssa :/
No, mä sepostin jotain selitykseksi mut ei se oikeen uponnut :xmas: mut ei hän sitten siitä sen enempiä jatkanut kyselemistä.
Hänen sisko oli mukana tässä mun rahansäästö projektissa ja kun hänellä oli lapset mukana niin ei päässyt kauppaan sisälle kun toivoi näkevänsä mieheni ilmeen kun asia selviää,joten kerroin hänelle sen sitten siinä kaupan edessä että nyt mennään valitsemaan sulle uus kitara![]()
Ja hän oli aivan onnessaan ja sanoikin että aavisteli vähän tätä ja se vahvistui kun se vanha kitara oli mukana.
Niin ja sitten aiemmin hän ihmetteli kun olin niin yllättävän kiinnostunut kitaroista ja kyselin jonkun verran että jos joskus mooonen vuoden päästä kun meillä ois rahaa ostaa niin millasen kitaran haluisi.
Näitä joudun kyselemään vähän että tiesin pikkasen kuinka paljon mun ois rahaa säästettävä.
Mut pääasia on et on nyt uusi kitara![]()
Tässä oli siis vähän tarkempi sepostus.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Me odotettiin muutama kuukausi vakuutusrahoja ja mies koko sen ajan puhui, että jahka ne rahat joskus tulisivat, hän voisi ostaa itselleen sähkökitaran. Mutta kun päätöksenteko kesti niin kauan, hän alkoi jo luovuttaa :/ . Kunnes yhtenä iltana huomasi tililtään, että rahat oli tulleet. Siltä istumalta mies hyppäs autoon ja ajoi soitinliikkeeseen, jossa oli monta kuukautta hipelöinyt niitä kitaroita. Voi sitä riemua, kun mies palas kotiin tuliterä kitara kainalossaan :heart: .
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Me odotettiin muutama kuukausi vakuutusrahoja ja mies koko sen ajan puhui, että jahka ne rahat joskus tulisivat, hän voisi ostaa itselleen sähkökitaran. Mutta kun päätöksenteko kesti niin kauan, hän alkoi jo luovuttaa :/ . Kunnes yhtenä iltana huomasi tililtään, että rahat oli tulleet. Siltä istumalta mies hyppäs autoon ja ajoi soitinliikkeeseen, jossa oli monta kuukautta hipelöinyt niitä kitaroita. Voi sitä riemua, kun mies palas kotiin tuliterä kitara kainalossaan :heart: .
On se vaan hieno tunne varmasti! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Olipas ihana yllätys. :heart: Olet tosi herttainen ihminen. =) Mä haluaisin joskus kuulla kuinka se kitara soi.![]()