Huijariäiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Tuossa syötin meijän 8-kuista ja sattuipa taas semmoinen maku, mistä ei tykätty. No, otin jälkkäriks tarkoitetun hedelmäsosepurkin siihen kans ja syötin vuorotellen niitä.
Tokihan tyttö huomas että välillä suuhun tuli pahanmakuista ruokaa mut ei se sen enempää korotellut ääntään kun heti perään tuli hyvää hedelmämössöä..olinko hirvee huijari?
Miten te muut saatte lapsen syömään muutakin kuin hedelmämössöjä?Tää kun ei muuta söiskään, pari sellasta makua on niissä liha-kasvismössöissä mitä suostuu älähtämättä/irvistelemättä syömään.

Kokeile tehä ite jos uppois paremmin. ne muksu-purkkiruuat on ainaki iha hirveitä.
Mä välillä teen sitte niinkin että keitän perunan ja mössöän sen ja laitan puoli purkkia peruna-liha sosetta sekaan ni maistuu sekin paremmalta ku pelkkä purkkiruoka.

Minäkin huijasin eilen, lapset söivät onnellisina Porsasta a'la Zuccini :ashamed:

Kun eivät tienneet, että zuccini on sama kuin kesäkurpitsa, jonka olin raastanut kastikkeen sekaan :snotty:

Toisinaan arvelluttavat keinot ovat sallittavia, joohan? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Tuossa syötin meijän 8-kuista ja sattuipa taas semmoinen maku, mistä ei tykätty. No, otin jälkkäriks tarkoitetun hedelmäsosepurkin siihen kans ja syötin vuorotellen niitä.
Tokihan tyttö huomas että välillä suuhun tuli pahanmakuista ruokaa mut ei se sen enempää korotellut ääntään kun heti perään tuli hyvää hedelmämössöä..olinko hirvee huijari?
Miten te muut saatte lapsen syömään muutakin kuin hedelmämössöjä?Tää kun ei muuta söiskään, pari sellasta makua on niissä liha-kasvismössöissä mitä suostuu älähtämättä/irvistelemättä syömään.

:laugh: :laugh: ja minä kun aikoinani kuvittelin keksineeni ainutlaatuisen konstin..jos sinä olet huijariäitee niin sitten meitä on ainakin kaksi :D :hug:

Mun isoisän sisko teki ihan samaa kun oli sairaalassa ja ruoka oli aivan p-stä....
Söi vuorotellen kiisseliä ja keittoa/muu ruokaa... kerran oli jopa sekoittanut marjakiisseliä perunamuusiin (pussimuusi) kun oli niin pahanmakuinen ;)
Sanoi ite että ei se ruuan maku siitä parane, mutta nälkä lähtee...

(oli silloin jotain 85v)

Äidille "kaikki" keinot sallittua B)

Juu huijaus on sallittua :D
Täälläkin keksitään välillä jollekin ruualle uus ja hieno nimi niin johan lapsetkin suostuu syömään paremmin :D Ja vauva-aikana tuli tuotakin harjoiteltua että vuorotellen jotain hyvää ja vähemmän hyvää!!! Oppi sitten syömään myöhemmin sitä vähemmän hyvää ilman sitä hyvää välissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
Kokeile tehä ite jos uppois paremmin. ne muksu-purkkiruuat on ainaki iha hirveitä.
Mä välillä teen sitte niinkin että keitän perunan ja mössöän sen ja laitan puoli purkkia peruna-liha sosetta sekaan ni maistuu sekin paremmalta ku pelkkä purkkiruoka.

Meillä just muksu-ruoka menee. Tykkää tomaatista ja vahvanmakusesta. On meilläkin huijattu joskus hedelmällä. Kerran mies oli ruokalusikassa raaputtavinaan banaania ja meni useampi ruokalusikallinen ennenkun hoksas :D Sai se sitten perään oikeasti sitä banskua.