V
vierailija
Vieras
Kärtsän keikka loppui jo, siellä jäi se joku muu esitys pois. Kohta alkaa JO.Siis… olosuhteet on nyt se että K keikka toteutuu. Joten hopi hopi sinne nyt karnevaaleille! Kai hän nyt sinne vielä ehtii.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kärtsän keikka loppui jo, siellä jäi se joku muu esitys pois. Kohta alkaa JO.Siis… olosuhteet on nyt se että K keikka toteutuu. Joten hopi hopi sinne nyt karnevaaleille! Kai hän nyt sinne vielä ehtii.
K:n keikka oli tossa vaiheessa jo ohi ja jono oli niin pitkä etten minäkään päässyt alueelle ajoissa. Käy sääliksi Joksuja.Siis… olosuhteet on nyt se että K keikka toteutuu. Joten hopi hopi sinne nyt karnevaaleille! Kai hän nyt sinne vielä ehtii.
Osaatko lukea ja katsoa kelloa, pölvästi.Siis… olosuhteet on nyt se että K keikka toteutuu. Joten hopi hopi sinne nyt karnevaaleille! Kai hän nyt sinne vielä ehtii.
Minua ei, sääolosuhteet pitäisi ottaa huomioon jo suunnittelussa. Amatööritouhua.K:n keikka oli tossa vaiheessa jo ohi ja jono oli niin pitkä etten minäkään päässyt alueelle ajoissa. Käy sääliksi Joksuja.
Kukaan tuskin pystyi ennustamaan et juuri tänään saatiin vuosisadan rankkasade täälläMinua ei, sääolosuhteet pitäisi ottaa huomioon jo suunnittelussa. Amatööritouhua.
Näin juuri.Minua ei, sääolosuhteet pitäisi ottaa huomioon jo suunnittelussa. Amatööritouhua.
Sade otetaan ammattimaisessa toiminnassa huomioon ja tapahtuma perutaan, jos on riskejä. Aika kehitysmaa, jos tosiaan on annettu jatkaa.Kukaan tuskin pystyi ennustamaan et juuri tänään saatiin vuosisadan rankkasade täällä
Vau, keksitkö ihan itse vai kopioitko tän trollauksen jodelista?Sade otetaan ammattimaisessa toiminnassa huomioon ja tapahtuma perutaan, jos on riskejä. Aika kehitysmaa, jos tosiaan on annettu jatkaa.
Paljon sun äo onVau, keksitkö ihan itse vai kopioitko tän trollauksen jodelista?![]()
Miten ennustat säätä vaikka vuotta etukäteen tai estät tollasen ukkosmyrskyn? Typerä trolli olet. Festareita ja keikkoja peruttu Suomessa ja muuallakin maailmalla yllättävien sääilmiöiden takia. Keikka kuitenkin päästiin toteuttamaan melkein suunnitellusti.Minua ei, sääolosuhteet pitäisi ottaa huomioon jo suunnittelussa. Amatööritouhua.
Ei meitä kiinnosta sun ÄO eikä huonot trollaukset.Paljon sun äo onVeikkaan, alle 40.
Jodelissa sut jo torpattiin. Pitääkö täällä yrittää jankata samaa paskaa. Kyllä ne jutut osataan tuollakin.Sade otetaan ammattimaisessa toiminnassa huomioon ja tapahtuma perutaan, jos on riskejä. Aika kehitysmaa, jos tosiaan on annettu jatkaa.
Jodelissa yrittää myös provosoida porukkaa näillä huonoilla jutuillaan.Miten ennustat säätä vaikka vuotta etukäteen tai estät tollasen ukkosmyrskyn? Typerä trolli olet. Festareita ja keikkoja peruttu Suomessa ja muuallakin maailmalla yllättävien sääilmiöiden takia. Keikka kuitenkin päästiin toteuttamaan melkein suunnitellusti.
Jodelissa sut jo torpattiin. Pitääkö täällä yrittää jankata samaa paskaa. Kyllä ne jutut osataan tuollakin.
Ei vttua miten typerä sinä Veetiä larppaava matalaälyinen mummeli olet, vajakkien vajakki.Paljon sun äo onVeikkaan, alle 40.
Ei vttua miten typerä sinä Veetiä larppaava matalaälyinen mummeli olet, vajakkien vajakki.
Joksut näyttää niin upeilta ja Bojan hiukset märkinä.Tuossa linkki jos joku haluaa katsoa JO keikan. Katsotaan tuleeko läpi.
![]()
TV Slovenija
www.rtvslo.si