B
Borkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä oon nyt elkuusta saakka lähes päivittäin saattanut esikoisen kouluun ja käynyt samalla kirjastossa, kaupassa, pankissa yms. yms. Ja siis luonnollisesti koira on ollut mukana. Ei oo käynyt pienessä mielessänikään ettenkö näin voisi tehdä.
Ensinnäkin lähes kaikkialla on koirille tarkoitetut koukut, joihin siis koira jätetään odottamaan. Toisekseen olen pitänyt itsestään selvänä että jokainen ymmärtää olla koskematta vieraaseen eläimeen. Ei tietenkään pikkulapset, mutta niillä on sitten vanhemmat mukana katsomassa että ymmärtää olla koskematta.
En tosiaan ole tullut ajatelleeksi muuta. Ei juolahtanut pieneen mieleenikään. Jatkossa kai pitää jättää koira kotiin ja mies saa lenkittää iltaisin. Mutta edelleen ihmettelen voiko tosiaan joku olla opettamatta lapselleen ettei vieraisiin eläimiin kosketa???
No meitä ku on niin moneen junaan ja sit on noi jotka jää sinne asemalle. Ei siis pidetä sitä tarpeellisena opettaa lapsille. Valitettavasti vastuu on aina koiran omistajalla jos jotain sattuu, vaikka ne mukulat tekiski koiralle jotain.