Huhuu, Vantaan Leppäkorpi!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaba

Vieras
Asuuko täällä ketään "lapsellisia", kadut ja leikkipuisto näyttävät aina melkein tyhjiltä? Tietääkö kukaan, onko Leppäkorvessa mitään yhteistä toimintaa lapsiperheille?

Muutimme vasta Leppäkorpeen ja kaipailisin seuraa esim. leikkipuistoon. Poika on kohta 1,5 vuotias ja toinen lapsi on tulossa n. 1,5 kuukauden päästä.

Me asustellaan kans tässä Leppäkorven tienoilla. Ollaan kolmikymppisiä ja esikoinen syntyi toukokuussa. Laitapa yv:ä tulemaan, niin kirjoitellaan enemmän =)

Tervehdys, Metsolassa päin asustelemme me ja kovasti kaipailisin myös seuraa 1½-vuotiaalle tylleröllemme, kun lähipiirissä ei muita tuon ikäisiä ole. Yksityisviestittely pelaa tännekin päin. =)

Minä olen Pohjois-Nikinmäessä asusteleva 2-vuotiaan pojan äiti. Toinen lapsi syntyy marraskuussa. Saapi kirjoitella minullekin, jos ulkoiluseura tms. kiinnostaa. Olen töissä vielä syyskuun loppuun, mutta sitten jään äitiyslomalle.

yellona@hotmail.com

Moikka!
Olen pienen tyttövauvan äiti (31v) Leppäkorvesta. Olemme muuttaneet alueelle -05 keväällä, joten olisi kiva tutustua toisiin äiteihin ja lapsiin kotikulmilla esim. ulkoilun merkeissä.

Hei!

Ilvestiellä (lasinkeräyspisteen takana) on iso leikkipuisto ja siellä on yleensä aamupäivisin lapsia leikkimässä (ikähaitari on vuodesta ylöspäin). Puisto tyhjenee yleensä kahteentoista mennessä kun äidin menevät syömään lasten kanssa. Tervetuloa sinne tutustumaan muihin äitehin.

Yhteistyössä