Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

[QUOTE="Koi";23751414]Ja minulla muuten myös oli paketti auki alapuolelta, teippi rytyssä ja tuotteet pilkotti osin näkysällä? Onko pakkaaja unohtanu kaikkien paketista jonkun jutun ja viime hetkellä käynyt runnomassa sisään.. Outoa :D[/QUOTE]

Liekkö sitten paperit jääny? Ilkee vaan kun repsotti avonaisena..Mut oishan sen voinu teipata kii?!
 
Rekisteröidytty on :)
Monta meitä testiryhmäläisiä on? Plazan Ellit.fi - sivuilla näyttäisi oleman oma testiryhmänsä.

Tuotteet tosiaan tulivat tänään, paketi repsotti ihmeellisesti auki mutta itse tuotteet ehjinä ja tallessa.
Milloin te muut meinaatte aloittaa?
 
Toisaalta mulla paketti oli auki alapuolelta ja se paperipinkka oli paketin yläosassa... tiedä sitten. Ihmeellistä jos kaikilla paketit tuolleen runnoutunu... Postimies vielä ojensi paketin minulle oikeinpäin ja kun aloin kantamaan sitä pois ovelta niin tuntui että hajoaa ihan käsiin. Mietin jo että onko se postimies sinne kurkkinut mutta näyttäs olevan muillakin sama vika.
 
Mä aloitin tänä aamuna :) Ja ainakin vielä ihan fiilis ja ruoat on hyviä.

Mulla se paketti oli silleen kyljestä revitty ja siittä päältä teippi revitty irti niin että koko kulmaus oli auki ja sinne näki selkeesti sisälle. Mistähän moinen, kun kaikilla on noin?!
 

Yhteistyössä