Hemuli: samoja tietoja mäkin olen saanut, eli siis mulle moni gyne oli käskenyt ruveta yrittämään heti, koska PCO:laisiilla on parhaat tsänssit heti pilsujen lopettamisen jälkeen juuri siksi, että oma hormonituotanto on vielä hiukan unten mailla.
Kun joskus aiemmin lopetin pillerit pariksi kuukaudeksi (iho-ongelmien vuoksi en voinut kauan olla ilman), niin mulla oli eka kierto kieltämättä 28 päivää, sitten jo tokasta kierrosta lähti pitenemään viikolla ja kolmannesta kahdella viikolla...
Sen sijaan nyt oli siis jo eka kierto 41 päivää, ja oikeastaan on lyhentynyt sen jälkeen, tosin vain parilla päivällä. Mä luulinkin olevani raskaana silloin ekassa kierrossa, kun kuukautiset vain eivät alkaneet, ja tosiaan olin tottunut, että kierto olisi vain 28 päivää ekas kierros pilsujen jälkeen. Oireitakin oli niin paljon kaikenlaisia juilimisia myöten, että olin ihan varma... Mutta ei
Nyt oon jo sitten tottunut, että kaikenlaisia oireita (siis ei mitään kuviteltuja, vaan ihan oikeita tuntemuksia) tulee melkein joka kierrossa, vaikka en kai edes ovuloi.
Tässä kierrossa onkin ollut taas hiukan uudenlaisia oireita, koska rinnat eivät turvonneetkaan/kipeytyneet niin kuin normaalisti, vaan ovat ihan "normaalit" vielä nyt kp36, kun yleensä jo kp24 alkaa aristaa.
Onkohan kenelläkään tietoa, että onko toi rintojen aristaminen / ei aristaminen mikään merkki oviksesta. Meinaan mulla niitä aristaa ja ne turpoaa AINA, vaikka en taatusti ovuloinut ainakaan viime kierrossa. Mutta nyt ei. Eli oisinko voinutkin ovuloida, vai eikö nuo rinnat liity ovikseen mitenkään?
Muutenkin on outoa, että mua on juilinut jo monta päivää kohdun alueella, koko ajan odotan kuukautisia alkaviksi. Yleensä mulla on tuntemuksia enemmän tuolla munasarjoissa eikä kohdun alueella. Kuka tietää, ehkä tässä kierrossa oonkin ovuloinut! Toivossa on hyvä elää