:flower: joulunjatkoja, vai pitääkös sitä jo toivottaa hyvää Uutta Vuotta kun joulu meni jo..
Älkää huoliko ja kiitos kaikille, ette te musta niin helposti eroon pääse.. Niinku
Tutsa sano, mullekin tää palsta on suuren suuri henkireikä, mä kun muuten en juurikaan muita mammoja näe.
(.) Selvisi järkevä syykin sille miks oon ollu kuin myrskyn merkki tässä viime aikoina. Muistan kyllä, että pari päivää sit mietin et mikä hitto nyt on kun kaikki ottaa niin pannuun ja toisaalta itkettää herkästi jne. Eilen alko ekat kuukautiset (jos 10.7 yhden päivän vuotoa ei lasketa) synnytyksen jälkeen. En ole kyllä yhtään kaivannu tätä tunnetta
ja tuntuu et menkat on aika paljo voimakkaammat kuin ennen raskautta, regular tampaxia saa olla tiuhaan vaihtamassa. Voikohan menkat vaikuttaa myös maidon määrään? Musta tuntuu, et jotenki sitä nyt taas tulis enemmän, useammin tuntuu et kohta on paita märkänä, vaikkei niin ole moneen kuukauteen enää käynytkään
Eevanen oli kans 8kk jouluaattona ja Eevalla siihen vielä kaupanpäälle nimpparit
Eevan etu- ja sukunimi kaima (miehen mummo) oli kans anoppilassa aattona ja mielellään pikkuEevaa sylissään piti. Eeva sai mukavia lahjoja. Olin etukäteen kieltänyt ettei saa ostella paljon kun muuten ollaan ihan pulassa eikä niitä nyt ihan älyttömästi tullukaan. Brion taaperokärryn sai ja jo aatto iltana nousi sitä vasten polvilleen pystyyn
ja siinä ylpeenä kieku. Pysyis maassa vaan vielä
Joulupäivänä käytiin pikastopilla tässä kotona lämmittämässä ja sit jatkettiin mun vanhemmille. Siellä oltiin pari yötä ja tänään tultiin kotiin. Täällä olikin 13,4c lämmintä. kalikali.. Eeva pörräsi koko illan villatakissa ja villasukissa tuossa lattialla. Vielä saunaan kohta ja sit piikkimatolle (joo, ei niitä timantteja tai muitakaan semmosia tullut tänäkään vuonna :kieh: ). Siin on kyllä jotain taikaa siina matossa, nimittäin alkaa väsyttää ihan pimeesti kun hetken pötköttää sen päällä.
Heklalle isot onnittelut pienestä tyttösestä
Aika hurja tuo ikäero kyllä. Voimia ja jaksamista!
Iltaiselle tervetuloa, kyllähän tänne mahtuu! Mistä päin olet vai kerroitko sen jo (mä täällä tasasin väliajoin urputan et mun juttuja ei kukaan kommentoi ja sit itse en muista mitä oon lukenu :ashamed: ..) Meilläkin on Eevalle pienet punaiset Reinot, ne on semmosessa ensimmäiset tohvelit laatikossa. Niin söpöt, että ne on ollu jo pitkään kirjahyllyn päällä "esillä"
http://tinyurl.com/yej8s6u Kääks, nehän on kokoa 20, mahtuukohan ne edes ensiaskeleihin asti
Eeva kun vaikuttaa siltä, ettei sillä ole kiire mihinkään..