Häh. onks toi mode juttu noin niinkus in general tyyppisesti vai oikeen tarkotettu jollekin?
Kaprikselle vesiorokkoparanemishalit :heart: Aloin tossa mietiskellä, että olisko se vesirokkorokote hyväksi vai huonoksi.. Jospa sen kuitenkin sairastais hillitysti ja vasta jos sit yli kymmenen vuotiaaksi selvii ilman niin sit rokottais? Mamma67 siitä vyöruususta puhui, muistan et mun siskolla oli joskus 12-13 vuotiaana vyöruusu niin sen luokkakaverit, jotka ei ollut siihen mennessä sairastaneet vesirokkoa sairastivat sen sitten siskon takia.
tilia ja kadak oli ainakin uudet turvaistuimet hankkineet. Meilläkin etsinnässä mut on niin HITON hankalaa! Mua kiehtois se
kiddy comfort pro mut siinä tökkii se, ettei sitä voi asentaa selkä menosuuntaan. Se kun olis kuitenki paras matkustustapa näin pienelle niin kauan kuin vaan niin päin mahtuu. Plus että siinä jakkarassa itsessään ei ole vöitä, vaan tulee vaan sen turvapalkin kanssa auton vöillä kiinni. Ja kun sen tulevan istuimen pitäis olla semmonen joka on nopsa siirtää autosta toiseen, kun meillä on kaks autoa. Kun nyt sais aikaseks mennä iskän ja Eevan kanssa kokeilemaan niitä eri vaihtoehtoja.. Ehkä se sopiva sillai löytyis parhaiten.
Nappi ja
Manna on mullakin ollu mietinnässä, saivatko matkatavarat perille ollenkaan? Kiva jos muksut on ilman tuttuja pilttejä ja muksuja
Ruttana Jaksamista! Ja anna valituksen tulla vaan, ei mua ainakaan haittaa.
En osaa kuvitellakaan millasta se elo olis yksin, kauhistun pelkästä ajatuksestakin, vaikkei toi mies nyt niin paljo osallistu kuin toivoisin. On sentään tossa ja tarpeentullen kattoo perään.
Ale aleen ei olla vielä ehditty, ei oikeastaan mitään tarvetta mennä tuhlaa. Auto sen sijaan EHKÄ menee vaihtoon mutta.. Vähän mutkia matkassa, pitkä juttu jne. Itselle kyllä ihan oikeasti tarvitsisin
vaatetta ihan siis käytännössä pikkareista ja sukista lähtien. Kotona hiihtelen samoissa henkkamaukan äitiyshousissa edelleen :ashamed:..
Valomerkki tervetuloa, mielenkiintonen kuvio teillä.
Uuden vuoden vastaanotto Just miehen kanssa päätettiin, että mennään mökille tohon Pyhtäälle. EI muuten olis mitään hinkua mihinkään siirtyä mutkun toi meidän bad-ass-gangsta doggie (ainakin omastamielestään) pelkää raketteja yli kaiken, luultavasti kakkais allensa tilaisuuden tullen. No onneks siellä mökillä ei ole kuin me, eikä anoppi ja appi änkee sinne, vaikka onkin niiden mökki.. :kieh:
maito Mäki hokasin et yhdessä piltissä on raejuustoa. Oon antanu maistaa raejuustoa, jugurttia, tavallista maitoa, jätskiä yms. Ei ainakaan niistä pikku maistiaisista ole mitään oireita tullu. Tää lehmänmaidon antamisikä vissiin vaihtelee ihan maittain? Olikos se nyt niin että ruotsissa saa antaa aiemmin? Ja musitaakseni äitini sano et silloin 25 v sit kun ite oli vauva sai antaa jo 7kk vanhasta lehmää. Mikähän nyt sit on hyvä? Tuntuu et paljo enemmän on nyt maitoallergisia kuin ennen, ettei se johdu vaan siitä et '"myöhään" aletaan antaa tavan maitoa?
MarineS Ikävä kuulla siskosi sairastumisesta! Mulla on vähän samanlainen tilanne, tai siskohan sairastui jo aiemmin mutta nyt reilu vuosi sitten diagnosoitiin vielä pahempi sairaus jossa eliniän ennuste on 5v :/ Minkälainen sairaus siskollesi tuli? VOit lähettää yksäriäkin jos et tässä "julkisesti" halua kertoa.
Meillä myös Eevan pituuskasvu oli hidastunut, 2kk:ssa oli tullut vain sentti pituutta
Painoa oli tullut kilo. Mulla nyt risteilee päässä muutenkin niin
outoja ajatuksia etten ole kamalasti ehtinyt huolestua tästä hidastumisesta. Lääkäri sanoi, ettei syytä huoleen ole, niin kai se on uskotava. Ja mun maalaisjärki sanoo, et painoon voi vielä vaikuttaa sillä syömisellä, mut pituutta ei voi lisätä kotikonstein. Pääasia kai et mitat kasvaa, ettei nyt ihan lopu kasvu kokonaan.
aam kurja juttu etteivät samaan ryhmään pääse muksut. valitusta vaan eiköhän se siitä?
kesis Meillä kyl ryömitään, ei kovin kovaa mut hallitusti. Istua ei osaa. Jouluaattona oli NIIIIN lähellä et siitä kun olis vähä siirtäny kättä oliski ollu pimpelipom istumassa mut ei hoksannu.. Hyvä vaan kun ei pidä kiirettä.