Taaperotx4 kiitos linkistä, mä kävin sitä jo lukemassa ja parkumassa. :heart: Voi mieletön niitä alun fiiliksiä! Nyt tuo "haamuviiva" tuolla isin sylissä oleskelee. Tein silloin lopulta ehkä seitsemän positiivista testiä ku en voinu uskoa että oon raskaana... Ja nyt mä välillä haaveilen jo leikkikaveria tuolle, mutta taidetaan ihan suosiolla jättää sen teko tuonne valmistumisen jälkeiseen aikaan, parin kolmen vuoden päähän.
Hoidosta aikaisin ajankohta milloin edes harkitsen hoitoon laittoa on syksy 2010 (1v4kk iässä) mut toivottavasti ei tarvitsis laittaa hoitoon, tavoite olis että voisin tehdä opiskeluja lapsen kanssa. Nyt tänä syksynä jo aion kysyä parilta yo:n luennoitsijalta jos sopis että otan muksun mukaan luennolle. Mut joo, katsotaan miten käy.
Laala ja Aura 12vk1pv
Hoidosta aikaisin ajankohta milloin edes harkitsen hoitoon laittoa on syksy 2010 (1v4kk iässä) mut toivottavasti ei tarvitsis laittaa hoitoon, tavoite olis että voisin tehdä opiskeluja lapsen kanssa. Nyt tänä syksynä jo aion kysyä parilta yo:n luennoitsijalta jos sopis että otan muksun mukaan luennolle. Mut joo, katsotaan miten käy.
Laala ja Aura 12vk1pv