HUHTIMAMMAT-MAHTIHUMMAT -08

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!

Meillä 2v. neuvolaa vielä odotellaan, kun on vasta puolen kuun aikoihin... Poika on kasvanut huimasti. Poskihampaat tekevät tuloaan ja uhmaa pukkaa, välillä vähemmän ja sitten taas enemmän. Tempperamenttia riittää, kuten meidän suvunpuolella muutenkin, joten elämä on välillä aikamoista tahtojen taistelua :D

RvaHoo, mukavaa kuulla sinustakin! :) Me ei osallistuttu tuohon tutkimukseen ollenkaan...haluan tietää, että minkä rokotteen poika saa, jos tulisi tilanne että tarvitsisi jompi kumpi rokote ottaa, esim. reissua varten...tuonhan saa tietää vasta piiitkän ajan jälkeen. Sen vuoksi emme siihen lähteneet mukaan.
Niin ja meillä myös ryhdytty tositoimiin tuon pikkukakkosen hankinnassa. Tärppiä toivotaan mahdollisimman äkkiä! Tosin pojastakin meni kauan, joten yritän pysyä jalat maassa enkä innostua liikaa...sitten ei tipu korkealta taas alaskaan (tosin helpommin sanottu kuin tehty...)

Tulkaapa muutkin kertomaan kuulumisianne!

Aurinkoisia kevät päiviä,

toivottelevat ellastiina ja J.

Moi ihan pikaviesti Ellastiinalle, kun huomasin viestisi, niin tuosta tutkimusrokotteesta, niin sen saa tietää etukäteen kyllä kumman sai, jos on tarve ottaa esim. hepatiittirokote. Meillä terkkari uskoi, että on varmastikin pneumokokkirokote, kun kirvelee niin paljon, sen sijaan hepatiittirokote ei kuulemma kirvele. Tiedä häntä. Niin ja onnea sinnekin pikkukakkosen yrityksessä! Pidetään kaikille meille yrittäjille peukut pystyssä!

Aurinkoista oloa!!!

"Me ei osallistuttu tuohon tutkimukseen ollenkaan...haluan tietää, että minkä rokotteen poika saa, jos tulisi tilanne että tarvitsisi jompi kumpi rokote ottaa, esim. reissua varten...tuonhan saa tietää vasta piiitkän ajan jälkeen. Sen vuoksi emme siihen lähteneet mukaan."

Piiitkästä aikaa tänne poikkesin...

RvaHoo, meillehän ei tuosta mahdollisuudesta kerrottu yhtään mitään...mutta olimme kyllä heti alusta asti sitä mieltä että emme mene tutkimukseen ollenkaan mukaan.
Mitäs teille kuuluu? Joko teillä pikkukakkosta odotellaan??

Missäs kaikki muut ovat? Tulkaapa kertomaan kuulumisia :)

Moi kaikki ja Ellastiina! :D

No ei ooteta kakkosta vielä, vaikka kovasti toivottaisiinkin. Taitaa olla yrityskierros numero 4 menossa............. Alkaa vaan jo stressata jonkin verran ja sehän ei asiaa auta. Entä mikä on tilanne teillä?

Muuten tämä meidän ihana 2-v neito höpöttelee ihan hirveesti ja hoitaa omaa nukkevauvaa.

Nyt iltapuuroa ja iloista oloa kaikille mammoille!

Ihan näin alkuun myöhästyneesti onnittelut Riikalle ja koko perheelle pikku prinsessasta <3

Olette olleet kaikki koko ajan mielessä, siksipä päätinkin tulla kuikkaamaan vieläkö täällä on elämää... ja todella ihanaa nähdä että vielä jotkut jaksavat täällä kirjoitella... ja pyrin nyt itsekin vähän aktiivisemmin täällä käymään :D

Meidän perheessä on riittäny hulinaa ja öhmöttikin on kasvanut jo isoksi pojaksi ja näin ollen luonnettakin piisaa kun pienessä pitäjässä :D

2 v neuvola meillä on ensi viikolla kun alkuperäinen aika unohtui kaiken hulinan keskellä :( nin paljon kaikkea on mahtunut tähän kevääseen / kesään...

Maitoaltistuskin pitäisi kotikokeilulla uusia kun alkuperäisten suunnitelmien mukainen altistu meni vähän mönkään kun herralla oli ihottumaa ja nuhaa omatoimisten testien pohjalta :/ mutta hiljaa hyvä tulee :D

Minä käyn ensiviikolla kirjoittelemass lisää kuulumisia neuvola reissun jälkeen... nyt pitää lähtee laittamaan matkatavaroita kasaan kun lähden huomenna lapsettomalle parin päivän lomalle tallinnaan (tulee vähä huonoäitifiilis). Oma aika tulee jo tarpeeseen ;)

Oikein ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille

Anskuli ja öhmötti <3

Öhmötin 2 v nla kuulumiset pituutta 88.5cm ja painoa 12.9kg mikäli saatiin oikein mitattua kun herra ei vaaálle halunnu jäädä :D

Oikein ihanaa ja aurinkoista juhannusta kaikille

Anskuli ja öhmötti

Heippa!

Päätin tulla tänne kurkkaamaan nyt kun oli aikaa ja mukavaa, että muitakin tänne vielä kirjoittelee! :D Aika hiljaista on ketjussa, mutta yritetäänpä pitää tämä kuitenkin vielä kasassa.

Kesä on mennyt mukavasti ja ollaan pojan kanssa nautittu ihanista kesäkeleistä :) Poika on kasvanut taas pituutta lisää, ainakin omasta mielestäni kun alkaa aika hujoppi olemaan. ;D 2-vuotis neuvolassa mitat olivat 96cm ja 14,4kg. Heti alkukesästä J. oppi ajamaan pyörää, apupyörien kanssa tosin, mutta kuitenkin tämä on mielestäni hyvä saavutus noinkin pieneltä pojalta :) Päivissä riittää vauhtia ja yöt ovat olleet levottomia sitten jo ihan kuumuudenkin takia...

RvaHoo...ei meilläkään vielä ole tärpännyt tuon pikkukakkosen suhteen. :) Yritetään nyt olla puolin ja toisin stressaamatta asiaa, niin eiköhän se kakkonen meille molemmille jossain vaiheessa siunaannu...

Mukavaa että Anskulikin käynyt kertomassa kuulumisia! Ikävää, että se maitoaltistus ei mennytkään ihan nappiin, mutta parempaa onnea seuraavaan kertaan. :) Olin muuten meidän pikkumiehestä ihan yllättynyt, kun oli valmis menemään vaa'alle ja mittaukseen ihan heti ilman minkäänlaista suostuttelua :D joka meillä on tosiaankin aika harvinaista... Kylläpä teidän Öhmötti on meidän J:hin verrattuna pienikokoinen poika...kaikki luulee että J. on paljon vanhempi, mikä herättää aina ihmetystä kun ihmiset ikää kyselevät... ;)

Aurinkoisia kesäpäiviä teille kaikille!

Oli sormet ja varpaat pikkuiset,
sydän sykki jo rinnassa mulla.
Omat aivot ja vakaat aikomukset:
Minä maailmaan tahdon tulla!

Tahdon tulla ja nähdä auringon,
ja perhoset viljapellon.
Tahdon kuulla tarinan Tuhkimon
ja kuiskeen kissankellon.

Minä pikkuinen aikani uneksin
äidin sylistä lämpimästä,
ja Helmikuussa vihdoinkin saan iloita
mulle suodusta elämästä.

<3 <3 <3 <3 <3

Oli sormet ja varpaat pikkuiset,
sydän sykki jo rinnassa mulla.
Omat aivot ja vakaat aikomukset:
Minä maailmaan tahdon tulla!

Tahdon tulla ja nähdä auringon,
ja perhoset viljapellon.
Tahdon kuulla tarinan Tuhkimon
ja kuiskeen kissankellon.

Minä pikkuinen aikani uneksin
äidin sylistä lämpimästä,
ja Helmikuussa vihdoinkin saan iloita
mulle suodusta elämästä.

<3 <3 <3 <3 <3

Jaiks, melkein vuosi tästä Anskulin postauksesta! Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että teille on
syntynyt helmivauva?!?!?!? ;)

Onko muita mahtihummia vielä linjoilla? :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä