Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa! =)
Koneelle ei tahdo keretä millään, en tiedä mihin se aika oikein menee...kotitöitä tehdessä menee nopeasti se aika minkä poika nukkuu...meillä päiväunet on nykyään vaan n. 30min-1h ja kun äiti pääsee pitkäkseen niin poika jo heräileekin. :-/ Yöllä nukutaan hyvin silloin kun ei vatsa vaivaa. Poika saa illalla ja yöllä imetyksen lisäksi korviketta, jotta nukuttaisiin yöt paremmin, mutta päivisin imetän pelkästään. Maitoa nousee edelleen ihan hyvin ja tuntuu että on alkanut taas nousta enemmän.

Muutamana yönä saatiin jo nukuttua lähes viisi tuntia putkeen, mutta viime yönä oli rytmit taas sekaisin ja mun unimäärä jäi taas noin kahteen tuntiin. Meillä mies hoitaa välillä yöllä yhden syötön, jotta äitikin saa välillä nukkua hieman paremmin ja jaksaa taas paremmin vauvan kanssa. =) Yleensä tehdään näin viikonloppuna, jolloin alan olemaan jo aivan puhki viikon valvomisista.
Poika on nyt eilen ja tänään "puklannut" melko paljon ja pyykkäämistä on tiedossa taas tälle päivälle. Taitaa johtua tästä kuumasta ja painostavasta ilmasta, sillä tällaista meillä ei olekaan vielä aiemmin ollut...joka syötön jälkeen tulee melkoiset määrät puklua ja sitten taas pyritään menetettyä korvaamaan uudelleen ja kierre on valmis...alan olemaan aika väsynyt tästä valvomisesta ja syömiskierteestä, kun ei poika edes nuku kunnon päiväunia että äitikin ehtisi vähän levätä...
Mukavaa lueskella kaikkien kuulumisia

ja senorakin käynyt kirjoittelemassa, hienoa (vaikka kyllä minäkin käyn välillä kuulumisiasi lueskelemassa muissakin ketjuissa

) !
Hupsista...oltiinkohan samaan aikaan sairaalassa?? Meidän poika syntyi 12.4 mutta sairaalassa oltiin jo 11.4...vai jokohan olit silloin jo kotiutunut... Mukavaa kuulla teidänkin arjesta ja onnittelut vielä prinsessasta!! Mun mielestä myöskin aivan mahtava synnytyssairaala kaikin puolin! Kätilöt olivat todella mukavia ja asiansa osaavia...nimet meni mulla kyllä ihan ohi, kun ehti siinä ajassa kun oltiin siellä jatkuvasti vaihtumaan ;D ja kun synnytys alkoi niin mulla vaihtui vielä siinäkin vaiheessa kätilö toiseen enkä siinä supistusten ollessa kovia enää muistanut niitä nimiä...oli vaan kiire saada poika ulos
Onnittelut kaikille muillekin vauvautuneille, jos en ole muistanut vielä onnitella =)
Tahtoo nämä päivät olla niin kiireisiä että harvemmin tänne ehdin piipahtamaan...luin kyllä viestinne mutten enää muista mitä piti kommentoida :-/
Vaunuista kuuluu ääntä, täytyy mennä...
Mukavaa vauva-arkea kaikille!
ellastiina