+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

DPO ON 10, joten tuhru alkanee tänään ja menkat su.. Tosi jees... NOT!!! No clomit astuu mukaan, ja jos niillä ei tärppää, niin heitän hanskat tiskiin.. Tää kaks vuotta käy jo hermoille. Vrsinaisesti ei yritetty ennen viime elokuuta, mutta nyt sitten oon kyllä laskeskellut..

AAAARGH! KP 26 JO..
 
MiiJane76 Täällä aivan samat fiilikset, kp 26 ja täti tuli kylään :'(
Mä kun mä olin niin varma, että nyt tärppäsi...Tunttu että pitäisi jotenkin rankaista omaa kroppaa pettämisestä...
Eli nyt on siis kp 1 ja yk 3. Ja samalla voisi iänkin sinne laittaa,27v.
 
Sone
Moi!

Miulla on kyllä niin ristiriitaiset fiilikset tän koko homman suhteen. Toisaalta ihan kauhee vauvakuume ja se vauvan kaipuu syliin on ihan hirvee... Mut silti, jotenkin on sellanen olo että pitäs jatkaa breikkiä syksyyn, ei oo oikeen hyvä fiilis vielkään kun painaa se km takaraivossa, ja yllättävän kova paikka se taas on ollu. Tuntus pahalta alkaa yrittää, mut pahalta tuntuu kun ei yritä :/
 
Pahoittelut kaikille tätin yllättämille... Sone :hug:

Itsellä kp23 menossa rinnat on turvonnu ja kuumottaa voiko näin aikaisin tulla jo oireita?
Tämän kuun vika testaan ekaa kertaa, jollei tätiä näy? Olikos jotain herkkiä testejä jotka näyttää jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa? :p
 
pitäis varmaan jättää sanomatta. Tosin tuskin sekään auttaa, jos on täti tullakseen. Oon tänään itkenyt ja raivonnut miehelle. Älkää kysykö syytä, koska en itekään tiiä-- joten täti kurvannee pihaan huomenna.
Äsken sain kaupassa raivarit-- olin kokeilee vaatteita ja olen niin paljon lihonnut, että entiset koot on muisto vaan.. No mies puhui puhelimessa ja lupas lähtee kaverille... Joten jätin vaatteet sinne ja häivyin autoon odottaa.. No mies oli ostanut ne vaatteet silti. :heart: Ja ei mennyt kaverille, nyt tekee salaattia tuolla ja rauha ainakin nyt maassa. Eli tänään on mun minä-minä-minä päivä. Jotenkin kai hermo kireellä, kun odottelee sitä tätiäkin.. Huoh..

Lämmöt edelleen ylhäällä, paleltaa ja flunssanen olo. Selkäjuilimiset edeleen kuvioissa, samoin juilii munasarjoja, joten en oo kamalan toiveikas tärpistä..

:headwall: Kuhan nyt saisin nää hormonit tasaantumaan, etten kiukuttelulla koko iltaa pilaa..

Plussaonnea kaikille.

Huomenna sukujuhlat, ja oon kuskina ( toisella paikkakunnalla ), ja oon niin turvonnut, ettei sinne kyllä ees tee mieli lähtee. Tottunut olee hoikka, mutta mun hormonit on ihan sekasin, tai sitten mulle on puhjennut 2-tyypin diabetes.. ( ON ollut raskausaikoina). Lihonnut 5kg kahdessa kuukaudessa, väsy, ja hiukset lähtee.. Missasin sokerirasituksen viikko sitten, mutta kai se on pakko uusi aika varata..

Sori tää purnaaminen, on vaan itku-potku-raivari olo...

Plussia kehiin! Ja pahoittelut mm. Auneliinille.. :(
 
MiiJane76 Tuo teksti olisi voinut lähteä mun näppikseltä /paitsi, että täti on jo täällä/. Painoa on tullut saman verran maaliskuulta ja maha on niin turvoksissa ettei edes housut, jotka mahtuivat ennen laihtumista jalkaan (eli yli 20 kiloa lihavampana) eivät mene kiinni...Itku-potku-raivarittaa täälläkin, jos kehtaisi nakkaisin tuohon lattialle kiukutteleen..
 
Mun tekis mieli ostaa jo äitiysvaatteita, joissa mahankohdalla semmonen resori, mutta menis pikkasen varmaan jo yli.. :LOL: Mä en tajua, kuinka mä oon levinnyt näin.. :( Mä oon syönnyt ja liikkunut ihan samanlailla, uskomatonta!!!!!

Täällä ollaan edelleen ilman tuhruja, heräsin tosin mahakipuihin, joten tuskin enää kauaa ollaan..
Kp 27/27, dpo 11..
 
lauantai 24.4.2010



Heathy.......................kp42/26.........................2. lapsi........yk4
Neppi.........................kp40/28-??.........23v......3. lapsi.......yk1
Viulu...........................kp31/28-30.....................4. lapsi.......yk2
A-H.............................kp32/28?............22v. .....2. lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp31/25-30.....................3/4. lapsi....yk2?
pia..............................kp30/29..........................5. lapsi.......yk2
Marble........................kp29/28-34
MiiJane76...................kp27/26-34.......33v.........4. lapsi........yk25
Jade-.........................kp27/31...........................1. lapsi........yk3
marika 83..................kp27/30-36.........................1. lapsi......yk4
Nasukka82.................kp25/28-30........27v.........2. lapsi.........yk9
saraji..........................kp24/28-30........33v........4. lapsi.........yk2
Piupula.......................kp21/30-48.........24v........1. lapsi.........yk8
very important baby...kp19/28-32..........29v.........................yk9
Onnellinen x5.............kp19/25............................5. lapsi........yk3
inspire........................kp18/31............................1. lapsi
Jinda..........................kp14/32.............................1. lapsi........yk2
mamitus.....................kp14/28..............26v.........2. lapsi........yk4
Mukiin menevä...........kp14/27-29.........23v........2. lapsi.........yk2
icefairy.......................kp13/28-35.........23v.........2. lapsi........yk2
macy gray..................kp13/32-34.........30v.........2. lapsi........yk6
wilkat.........................kp12/35.............................3. lapsi.......yk6
samara88...................kp9/22-27.......................1. lapsi........yk3
Milja Sivupolku............kp8/28-30.......................4. lapsi.........yk1
BloodyEnd..................kp7/30...............19v........1. lapsi........yk29
Auneliini.....................kp2/28................27v..........2. lapsi........yk3
Sophie84...........................................................2. lapsi.........yk1
NeliApina............................................................4. lapsi
Minnäi


TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone
Coya
Kristen
Paha päivä



PIINAILIJAT
Jade-..........................dpo11
MiiJane76....................dpo11
Onnellinen x5..............dpo7
very important baby....dpo5
Piupula........................dpo3
icefairy........................dpo1



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?




HAAMUILIJAT
babar...........11.4. ............kp35/35............dpo12......2. lapsi......yk3
 
Huomenta kaikille ja hyvää viikonloppua!
Täällä ei edelleenkään tietoa menkoista, kävin ostaa eilen apteekista clearbluen merkin, kun se kuulemman on tarkin, mut en uskalla testata ennekuin maanantaiaamuna, jos ei siihen mennessä ole alkaneet. Se vaan tässä eniten ihmetyttää,että jos en oo raskaana, niin miksei ole menkkoja? Koska tosiaan ne ei ole koskaan myöhässä, stressikin yleensä aikaistaa niitä..
 
No niin. Toivottavasti on nyt lista oikein. :) On ollut sen verran hiljaista, että ei tullut päivitettyä aikaisemmin. Mulla alkaa olla ovis tulossa ja valkovuotokin sen mukaista. Flunssa nostaa lämpöä, joten nyt ei voi tarkistella mittailemalla. Kovasti olen ollut väsynyt tämän sairastelun takia, joten petipuuhat on jääneet vähiin. Onneksi tässä on vielä pari päivää aikaa ennen kuin mies lähtee taas työreissulleen, jonka aikana oviksen pitäisi tapahtua. Toivottavasti kierto ei veny, vaikka kovasti on tässä alkukierrossa ollut stressiä. Tällä hetkellä vaikuttaa ihan lupaavalta, joten toiveikas olen. Maanantaina voisin varmuuden vuoksi käydä ostamassa punaviiniä. :D

babar > Vahvaa plussauutista odotellaan. :) Tarrasukkia!

MiiJane76 > Taidat olla raskaana. :) Toivotaan, ettei kivut pahene ja täti saavu paikalle. Plussausonnea ja tarrasukkia!

saraji > Kyllä apteekissa ja nettikaupoissa on myytävänä herkkiäkin testejä, jotka näyttävät raskauden jo hieman ennen oletettua kuukautisten alkua. Nettikaupasta saa tilattua edullisimmin, varsinkin jos ostaa useamman kerralla. Itse olen tilaillut enommäkseen Mammaksilta.

Sone > :hug: Voithan sinä surra rauhassa ja pitää niin, että uusi raskaus saa alkunsa ajallaan. Tarkoitan, että et tarkkailisi kehoasi ja pyrkisi raskauteen vaan antaisit sille silti mahdollisuuden saada alkunsa. En tiedä minkä verran teillä on kontrolloitua yritystä, mutta kannustan sinua toimimaan fiiliksen mukaan ja jättämään raskautumistavoitteen taka-alalle. Saisit aikaa toipua keskenmenosta, mutta uudellakin raskautumisella olisi mahdollisuus. Voimia!

BloodyEnd > Tuntuuhan se epäreilulta, että jotkut raskautuvat vasten tahtoaan ja toiset eivät yrityksistä huolimatta meinaa onnistua. Muitten raskaudet eivät silti ole meiltä vauvakuumeilijoilta pois ja jokainen tekee omat valintansa. Toivottavasti kyseessä ei ole ollut välinpitämättömyyden ja huolimattomuuden lopputulos. Olet vielä nuori, joten sinulla on hyvät mahdollisuudet onnistua, vaikka se vielä jonkin aikaa kestäisikin. Ymmärrän, että noin pitkän yrittämisen jälkeen asia kirvelee pahasti. Toivottavasti tämä kierto olisi se viimeinen täällä kuumeilijoiden puolella. :hug:

Sarmiina > Lupaavalta vaikuttaa. :) Toivottavaasti täti on pysynyt poissa ja pääse plussaamaan.
 

Oletteko kertoneet monelle raskauden yrityksestä? Oon parille ihmiselle puhunut ja vastaanotto on ollut melko vaisua tai ihmettelevää... siis kolmatta yritetään ja ilmeisesti meille riittäis kaksi muiden mielestä. Tiedän että asia ei muille kuulu mut silti tulee sellainen olo et olenko nyt varmasti järjissäni kun haluan vielä kolmannen. Meillä siis vanhempi jo 10 vuotta ja nuorempi 5 vuotta.

Ja nyt töissä on kaksi raskaana, vielä alkuvaiheessa, joten tulee siitäkin sellanen olo et ei voida kaikki jäädä samaan aikaan pois töistä. No tosin eihän sitä tiedä onnistuuko tää yritys ja koska onnistuu, mut kaikkee tulee mietittyy: et pitäiskö sitä pari kuukautta olla yrittämättä ettei jäätäis samoihin aikoihin pois.

EN lopeta yritystä tää on meidän perheen elämää, ei muiden!
Onko kellään muulla sekavia ajatuksia yrityksen suhteen?

Greippimehua nyt tässä samalla juon....
 
Huomenta!! Muillakin näyttää tällä olevan hermot kireällä :kieh: Itse jo pari päivää ollut kanssa varsinainen raivotar. Vielä ku eilinen liuska näytti negaa... Silti ei vielä mitään vuotoa, vaikka ravaankin koko ajan vessassa katsomassa ja juilimisia... Kp31!

ONNEA, ILOA JA VALOA TEIDÄN JOKAISEN PÄIVÄÄN :heart:
 
Huomenta päivää ja mukavaa viikonloppua :flower:

Täällä olis nyt sitten dpo3 :) ja kp21/30-48 :attn: Kiitos ja kumarrus macygray päivityksestä :heart:

wilkat Täällä myös sekavia ajatuksia yrityksen suhteen.. Ollaan yritetty nyt aktiivisesti 10kk ilman tulosta ja nyt menen taas kesätöihin paikkaan, jossa ei raskaana saa olla ja yritystä ei voida nyt laittaa tauolle, kun päästään syksyllä lapsettomuusklinikan jonoon, jos ei tärppää, mutta toisaata mietin, että on kamala jättää työkaverit pulaan, kun meen sinne nyt 4kerran töihin, mutta täytyy tässä nyt katsoa miten käy, ja jos raskaudun tästä kierrosta niin sitten ei auta muuta kuin jättää pulaan, mutta en haluaisi tehdä sitä.. mutta muita vaihtoehtoja eo ole :/ En tiedä tuliko yhtään selvästi kirjoitettua, mutta kuitenkin :LOL:

Jaaha, täytyy lähteä sisko hakemaan kyliltä -->
 
Olipas tosi kivaa, miehe ei tehny eile yhtää mieli. Aatelkaa, miehen! No mutta hyvä syykin, meiä poika on kovassa kuumeessa ja ajatteli koko ajan onko toisella kaikki hyvin ja entä jos ei herääkkä aamulla yms. :/ No eli vauvautuminen jää nytte sitte torstain varaan, tiiä sit oliko se ovis eile vai torstaina. Voishan sitä tänää vielä vähä varmistella, mut tuski vaikuttaa.
 
Alavatsassa juili niin pahasti tänään, että oli pakko ottaa särkylääkettä, kai se täti sieltä on tulossa vierailulle ja vielä etuajassa. :'(

mg; kiitos vinkistä tilasin mammaksilta noita herkkiä liuskatestejä.

wilkat; parille ollaan kerrottu ja samanlaista "ihmettelyä" saatiin osaksemme, tosin neljättähän me yritämme, joudutaan autokin vaihtaa 7hlö tila-autoksi jos nyt ensin edes tärppäisi.
=) plussa tärppejä kaikille......
 
Tuosta vauvahaaveilujen kertomisesta... Ihan muutamalle kaverille olen kertonut, että yritystä on. Moni vaan kovin kyselee, että miksi en hae töihin tms, kun nuorin on jo 3,5 v. Me olemme vaan itse halunneet valita vaihtoehdon, että lapset hoidetaan kotona, eikä heti töihin, kun kotihoidontuki loppuu. Onhan tämä taloudellisesti köyhää, kun omat tulot on pelkät lapsilisät, mutta henkisesti hyvin rikasta elämää :) Jokainen tyylillään :flower: Tosiaan myös saanut ihmettelyjä, että eikö nyt jo kolme riitä :kieh: Minkäs sille vauvakuumeelle mahtaa :saint:

Nyt vaan olen ihmeissäni, kun ei tosiaan vuoto ole alkanut. Tulee pitkä kierto... Pakko kai taas liuska kaivaa huomenaamulla esiin jos mitään ei kuulu :LOL:
 
testi ja harmaa viivanpaikka :headwall: :headwall: :headwall: arvatkaapa aloinko silti miettimään et josko sittenkin mut toisaalta, mulle on käyny näin aiemminkin ilman et se on tarkoittanut mitään.. arg! ei noi testit ainakaan tee yhtään elämää helpommaksi tee
 
Heti näin aluksi mukawaa aurinkoista sunnuntaita!!!

Mulla ei vieläkään mitään, paitsi flunssa. :LOL: Eilen housuun tuli pyyhkiessä kaksi 3 sentin limaviirua, ruskeaa ja siinä se. Jotenkin tuntuu hitaasti käyvän kroppa. No tänään tuhru alkanee ja jostain syystä kierto siis venyy.

Eikö tuon luteaalivaiheen pitäis aina olla se sama???? Miten se voi vaihdella? Oviksen oon siis tikuttanut. Pitkästä aikaa siis tulee varmaan 30 päivän kierto, koska tuhruttelee kunnolla yleensä pari päivää. Tosin ei mulla enää mahaa juili..

Kamala flunssa päällä ja tuntuu puolikuntoiselta olo.

Taidan silti mennä tuohon pihalle lukemaan Hesaria ja nauttimaan ihanasta ilmasta. :)

Plussatuulia kaikille.

Niin se piti vielä sanoa, että alkais nyt ne menkat, jotta pääsisi clomikierto käyntiin tai lopettais tuon limaviirujen lähettämisen.. ;) Ilman niitä taitaisin olla aika täpinöissäni, mutta nyt en ees usko olevani raskaana, kun sieltä jotain paperiin jää. :(
 
Hei! Mahtuisikohan vielä yksi mukaan? Olen 23 vuotias 1,5 v pojan äiti pohjois-pohjanmaalta ja tjottailtu ollaan esikoisen syntymästä asti, tosissaan ollaan yritetty nyt ehkä puoli vuotta. Mulla eka clomi kierto takana, josta ei tulosta mut ei muutakun uuteen yritykseen. Clomeista tarvin siis apua koska mulla on pcomaiset munasarjat ja ei minkäänlaista kiertoo ilman jotakin hormooni lääkettä.

Välillä olis tehny mieli jo luopua koko yrityksestä ja nauttia siitä mitä on jo saanut, mut sit taas toisessa hetkessä ei tee yhtään mieli luovuttaa. Toivotaan et clomeilla saadaan toivottua tulosta, ainakin oviksen ne mulla sai aikaan et se on jo tosi positiivista :) Tänään siis kp1/30 (ainakin edellinen kierto oli ton 30) ja yk en tiiä kun niitä menkkoja ei tosiaan hirveen monia oo ollu ja nekin teroilla tehdyt.

Yritänpä tässä saada aikaseks lueskella noita teijän juttuja niin pääsee vähän sisälle niihin.

Plussaa kaikille toivotellen toiveikas
 
Täällä ilmottautuu myös yksi! :wave:
2.v poika on ja toista toivomme. :heart: Yritys alkaa nyt ja menossa on kp3! Luulisin että apuja tullaan tarviimaan. Taustalla pco ja poika saatiin aikaseksi kun oli metut,terot ja clomit menossa mukana.. Gynelle meen tarkastuttaa tilanteen ensi kuussa.
 
Vatsa edelleen todella kipeä ja nyt alkoi tuhru vuoto, hanat aukee varmaankin huomenna tai ylihuomenna....suututtaa. :'( Nooh olishan se nyt liian hyvä säkä ollu, jos ekasta yrityksestä olisi tärpännyt, kp jäi nyt normaalia lyhyemmäksi, normaalisti se on 28-30 nyt 26-27???
 

Yhteistyössä