+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Täällä lääkkeellinen tyhjennys takana, eilen siis oli. Vuotoa oli taas riittämiin ja olo sen mukainen, heikko! Mutta nyt koitetaan auringon mukana nostaa mieltä korkeammalle ja alkaa muutto- ja remppahommiin valmistautumaan. Ens viikolla muutto siis edessä :heart: Ihanaa päästä laittamaan omaa ensimmäistä omakotitaloa!

Saa nähdä miten tässä vuoto jatkuu ja kauan kestää, riippuen kaikesta saa nähdä milloin virallisesti aloiteaan uudelle yrittäminen. Mutta viimeistää seuraavista menkoista. Tänään laitoinkin tilausta taas menemää, lisää ovistikkuja sekä r-testejä ;)

Jahka olo kohenee tästä heikotuksesta ei muuta kuin täysin rinnoin kesää kohden!
 
Vib, kiitos!
Olo ja mieli heittelee ylös-alas kuin vuoristoradassa, mutta toivon mukaan tasaantuun pian. Jotenkin täällä puolella olo ja kirjoittelu saa kuiten jo toivoa tulevasta ja piristystä mieleen :heart:
 
Ne tuhrut lasketaan vanhaan kiertoon. Itsellä ihan sama juttu, lauantaina kiertopäivät täyteen ja tuhru alkanee viimeistään torstaina.. :(

Riippuu enempi siitä, kauanko sulla on oviksesta. Mulla vasta dpo 7 ja tosi lyhyt luteaalivaihe 10-11 päivää tuhruinee.. :/
Aattelin itse perjantaina testailla, jos ei tuhru ala. Tosin ei oo oireitakaan.. Yleensä tässä vaiheessa on vaikka mitä. :)
 
Mulla alkaa dpo 14 huomenna. Mulla noita oireita on, rintojen vihlontaa, pahaa oloa (yököttää, ja on tullut käytyä yökkimässä), metallinmakua suussa, ikenet vuotaneet verta, turvotusta, kiukutusta yms. Mutta kun nuo kaikki oireet voi merkitä ihan mitä vain muutakin. Tuo turvotus vaan on alkanut pelottamaan, että jos en ole raskaana, miksi nykyään turpoan kuin pallo syömisen jälkeen ja varsinkin iltaisin.
Oikeastaan tiedän ettei testi näytä huomenna oikeastaan mitään, enkä ymmärrä mikä polte sitä on mennä testaamaan, mutta pää on jotenin pehmeä nyt..
 
keskiviikko 21.4.2010



inspire........................kp48/31.........................1. lapsi
babar.........................kp44/35..............30v......2. lapsi......yk3
Heathy.......................kp39/26.........................2. lapsi........yk4
Neppi.........................kp37/28-??.........23v......3. lapsi.......yk1
Viulu...........................kp29/28-30.....................4. lapsi.......yk2
A-H.............................kp29/28?............22v. .....2. lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp27/25-30.....................3/4. lapsi....yk2?
pia..............................kp27/29..........................5. lapsi.......yk2
Marble........................kp26/28-34
MiiJane76...................kp24/26-34.......33v.........4. lapsi........yk25
Jade-.........................kp24/31...........................1. lapsi........yk3
marika 83..................kp24/~30.........................1. lapsi........yk4
Auneliini.....................kp25/29............................2. lapsi........yk2
Nasukka82.................kp22/28-30........27v.........2. lapsi.........yk9
saraji..........................kp21/28-30........33v........4. lapsi.........yk2
Piupula.......................kp20/30-48.........24v........1. lapsi.........yk8
very important baby...kp17/28-32..........29v.........................yk9
Onnellinen x5.............kp16/25............................5. lapsi........yk3
mamitus.....................kp12/28..............26v.........2. lapsi........yk4
Mukiin menevä...........kp11/27-29.........23v........2. lapsi.........yk2
icefairy.......................kp11/28-35.........23v.........2. lapsi........yk2
Jinda..........................kp11/32.............................1. lapsi........yk2
macy gray..................kp10/32-34.........30v.........2. lapsi........yk6
wilkat.........................kp9/35.............................3. lapsi.......yk6
samara88...................kp6/22-27.......................1. lapsi........yk3
Milja Sivupolku............kp5/28-30.......................4. lapsi.........yk1
BloodyEnd..................kp4/30...............19v........1. lapsi........yk29
Sophie84...........................................................2. lapsi.........yk1
NeliApina............................................................4. lapsi
Minnäi


TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone
Coya
Kristen
Paha päivä



PIINAILIJAT
babar..........................dpo22
Auneliini......................dpo14
marika 83....................dpo10
Jade-..........................dpo8
MiiJane76....................dpo8



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?




HAAMUILIJAT

 
Huhuu! Missä babar ja inspire piileksivät? Kuulumisia odotan. :)

Meinasin tulla illalla avautumaan ja purkamaan mieltäni, mutta en osannut muotoilla ajatuksiani sanoiksi. Mieleni käy läpi melkoita myllerrystä enkä oikeastaan vieläkään saa siitä kunnolla selvää. Tunnen olevani yksin näiden pettymyksen tunteiden kanssa varsinkin nyt kun tuli miehen kanssa riitaa. Lapsikin on hankala ja minä väsynyt, joten tekisi mieli viedä hoitoon saadakseni aikaa olla ihan yksin. Kaipaisin nyt jotain mökkiviikonloppua jonkun hyvän ystävän seurassa, mutta sellainen ei taida olla mahdollista. Vauvakuumeiluakin ajatellen tuleva viikonloppu olisi syytä olla kotona ja koittaa selvittää asiat miehen kanssa. Muuten pettymys on taattu. Olen pyöritellyt mielessäni myös tauon pitämistä yrittämisessä vaikka syksyyn asti, mutta en millään raskisi. Varmasti olisi hyvä keskittyä yrittämään painon pudotusta ja antaa keholle aikaa pyrkiä parempaan toimivuuteen. Mieli ei kuitenkaan anna periksi vaikka mahdollisuudet luomuraskauteen ovatkin huonot. Olen luonut itselleni noidankehän, josta en osaa hypätä pois. :headwall:

Auneliini > Sulla on hyvät dpo-päivät ja lupaavat oireet. :) Milloin testaat? Plussausonnea!

Malttia muillekin piinailijoille ja onnea plussaamaan pääsyyn! Olisi mukava saada nimiä edes tuonne haamupuolelle aluksi. :) Alkukiertolaisille pupuiluintoa! :D
 
Heippa ! Aika hiljaista alkanut olemaan täällä. itselläni tänään kp24/31 ja 8dpo ja aamulla alkoivat menkkamaiset kivut, ei kuitenkaan yhtä pahat kuin silloin kun menkat alkavat, mietin voisiko olla kiinnittymiskipuja.. lämpöjä olen mittaillut ja ennen ovista laskivat 36 (normaalisti 36,6) ja nyt ovat nousseet 37,4. normaalisti oviksen jälkeen nousseet 37,1 ja sitten laskenut kun menkat alkavat. päätä on särkenyt joka päivä vkonlopusta asti ja tuntuu että hajuaisti olisi herkentynyt. samat oireet kun viimeksi kun olin raskaana joka päättyi keskenmenoon. ensi viikolla jos sitten testailisi, pitäisi vaan malttaa odottaa :)

Toivottavasti loppukuusta paaaaaljon plussia++++ :heart:
 
ON: mä olen yrittänyt vähän pysytellä täältä poissa. Kai sitä vaan yrittää suojella iteään pettymykseltä ja jotenkin tänne kirjoittaminen on tosi vaikeeta. Ihmeellinen otus olen :LOL:
No joo nyt taitaa olla jo dpo 22...dpo 12 testiin haamuviiva. Sen jälkeen en ole testannut, enkä todennäköisesti testaakaan ennenkuin ens viikolla. Menkkoja ei ole kuulunut, joten niitä tai kunnon plussaa odotellessa.

Plussatuulia kaikille muille odotuksen odottajille puhaltelen
 
babar > Onnea!!!:flower: Lupaavalta vaikuttaa. Kyllä sä varmaan raskaana olet, kun haamuakin jo testi näyttänyt ja täti pysyy edelleen pois. =) Testaa ihmeessä uudestaan pikemmin. Laitanko sinut jo haamuilijoihin? :)
 
babar onnea :flower:
Joskus on mietittävä pitääkö lapsen vai ei, vaikka sitä kuinka haluaisikin. Tilanteita on niin paljon..ei saa syyllistää ketään omissa päätöksissään. Mistäs sitä tietää olisiko muutenkin mennyt kesken nim. kokemus asiasta....
Mulla dpo4 ilmeisesti, siis sunnuntaina laitettu alulle ja nyt nipistelee ja väsyttää....
 
Pieni korjaus tohon listaan, mulla on tänään kp28, ja menkat on myöhässä. Sen lisäksi on viikon verran ollut närästystä ja pahoinvointia, mutta testit näyttää negaa. Oon kokeillut sekä apteekin testiä että Predictoria, voiko ne muka molemmat olla väärässä? Mulla siis on ihan raskaanaolo tunne, eikä menkoista tosiaan kuulu mitään, ne on viimeksi olleet myöhässä 9,5v sitten, kun aloin kuopusta odottamaan. Tää on niin turhauttava tilanne, vois edes ne menkat alkaa, niin vois jatkaa yritystä..

*pieni muoks* välillä tulee myös menkkamaisia vihlasuja, mut tosiaan, itse menkoista ei tietoakaan, ei edes tuhrua..
 
korjaus listaan myös täältä... eli mulla on nyt kp 11 eikä 12. Ovista ootellaan, vaikka mulla on ollut nyt muutamana päivänä sen kaltaisia tuntemuksia! Jopa tädin ollessa kylässä, tuntui ovisnippailuja muniksissa. En tajua...

Mutta juu, en halua aatella tota vauvaprojektia tässä kierrossa sen enempää. Sen vuoksi yritän (huom. yritän) pysytellä täältäkin pois. Käyn lueskelemassa kyllä silloin tällöin, mutta tosiaan yritän saada ajatuksia nyt vähän muualle :/

Tsemppiä piinailijoille ja muillekin. Onnea haamusta babar! Niin jaksamista alkukiertolaisille! Jaksamista myös Sarmiina! Toivotaan parasta :heart:

Niin ja tietysti suuret pahoittelut kaikille niille, joille se ärsyttävä täti tuppas väkisin kylään :hug:
 
Täällä menikin asiat uusiksi...epäilin vahvasti että en ovuloi ollenkaan tässä kuussa sillä lämmöt ollut tosi alhaalla paria nousua lukuunottamatta. Eilen alkoi uudelleen vesimäinen ja sitkeämpikin lima ja tänään jotenkin tuntui että teen vielä ovistestin. Ja se oli plussa :eek: Voiko tosiaan esim stressi siirtää ovulaatiota vasta kp 22:lle? Jotenkin uskoisin että nyt vasta voisikin olla ovis, alkuviikosta rinnat kipeyty ja tuli outoa juilimista vatsalla.

Noh, uudelleen harjoituksia kehiin, eilen jo aloteltiinkin taas tän kierron "edellisen oviksen" jälkeen kun jotenkin oli sellanen fiilis =) Oispa tosiaan myöhänen ovis eikä ovuloimaton kierto...pitkäksi venyy siis joka tapauksessa. Macy gray , mut voi siis hävittää toistaiseksi piinailijalistalta ja laittaa kierron pituudeksi 30-36. Mahdollinen plussailu meniskin tästä kierrosta jo toukokuulle.
 
Kevätkiireitä pitää... onneksi! Ei ehdi koko ajan pyöritellä vauvakuumetta mielessä, kun on "pakko" haravoida, siistiä kukkapenkkejä, pestä ikkunat =) Tänään tosin havahduin tässä puuhastelujen lomassa, että "jo" kp 29!!! Toisaalta juilii ikävästi selässä ja mahassakin, mutta yritän keksiä taas jotain touhua, etten mieti liikaa. :hug: kaikille sitä tarvitseville ja keväiset plussapuhurit puhaltamaan :heart:
 
Hei mulla on muute siis tänään kp 11, eile oli siis vasta 10. :) Jos macy gray vaihtaisit.

Mulla on nytjo vähä ovis oireita, no kerran on ovis ollukki kp 12 elämän aikana. Liuskoja vois sittenki tilaa nyt, enneku kello 15.00 ni olis huomenna. :D
 
Ei vieläkään tuhrua, *koputtaa puuta.* Tissit kipeytyi eilen toden teolla ja iltasin nukahdan heti lasten nukahdettua ja sohvalle päästyäni ( 21.30 ).

Aattelin aamulla testata, ehkä. Pelottaa se negan tulo.. Toisaalta clomit tulee mukaan yritykseen seuraavan kierron alusta.

Lämmöt on 36.6, ja flunssa tekee tuloaan. :(

Plussaonnea kaikille!

-M- kp 25/27, dpo 9.. Luteaalivaihe 10-11 tuhrun kanssa..
 
Heippa hei piitkästä aikaa, aika loppuu päivästä kesken :( mitään ei kerkiä tekemään ennen kun kello on jo yksitoista illalla :) Jumpissa ole ahkerasti käynyt ja muu aika meneekin sitten töissä ja kotihommissa ja hetken sohvalla makoillessa :) Ovis oli vissinkiin lämpöjen mukaan eiken, varmaksi ei vielä voi sanoa, kun ei ole ylhäällä ollut noi lämmöt kun vasta tänään :)

mulla on muuten kp20/30-48 :) kiitos päivittäjälle :heart: :flower:

Pikainen visittii täällä taas, mutta täällä pyörin :)

Plussa puhureita *puuuHHHHHH* :whistle:
 
Heippa, mulla on täti hukannut itsensä ja vauvakaan ei oo kyydissä joten megapitkä kierto tulossa. Terolutit saan ens viikolla taas joten siirryn niiden kanssa vähäksi aikaa jäähylle (vaikka turha kai on kuitenkaan kuvitella et se kuume mihinkään jäis!)
 

Yhteistyössä