+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

perjantai 2.4.2010

Coya...........................kp51/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
Unelmahöttö..............kp39/36.......................4.lapsi.......yk1?
Piupula.......................kp31/20-48.......24v.....1.lapsi.......yk7(9kk)
very important baby...kp29/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp28/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp26/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp24/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp23/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
wilkat.........................kp21/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp21/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp21/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp21/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp19/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp19/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp17/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp15/26...............21v......2.lapsi.......yk8
samara88...................kp13/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp9/28-30.....................4.lapsi........yk2
A-H.............................kp9/28?............22v. .....2.lapsi........yk2
Sarmiina.....................kp7/25-30.....................3/4.lapsi.....yk2?
pia..............................kp7/29...........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp5/26-34.......33v.........4.lapsi......yk25
Nasukka82.................kp2/28-30.......27v.........2.lapsi.......yk9
Sophie84..........................................................2.lapsi.......yk1
Sone

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma

PIINAILIJAT
Piupula........................dpo14
very important baby....dpo12
Onnellinen x5..............dpo12
macy gray...................dpo10
icefairy........................dpo5
mamitus......................dpo4
KS09...........................dpo3
babar..........................dpo2

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. ........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. ........pp16/16...........................................yk15

HAAMUILIJAT

En oo ihan varma, tippunut kärryiltä aikoja sitten. Pari vuotta siis yritystä takana.. :LOL: Ei tässä oikeesti itkut auta, naurattaa vaan, että on vaikeeta... Ekaa kertaa piiitkään aikaan tälläset tunnelmat..

Niin, ja kp on jo 5, oli sairaan lyhyt kierto ja nyt jo ovista pukkaa, tikkujen perusteella.. Tai no lähenee uhkaavasti, vahvat on viivat jo.. :kieh:

kp 5/26-34

macy gray olisitko kiltti ja lisäisit mulle yhden päivän lisää noihin kiertopäivii :) kun nyt on oikeesti jo kp17

Mä oon nyt ihan pihalla että oliko se ovis jo vai menikö se vai mitä tää on kun alaselkää ja munasarjoja on särkeny koko kierron ajan. Huonoa oloa ja maha on ollu sekaisin viimeiset 3 päivää, oon ilmeisesti edelleen kipeenä, jo riittäis sairastaminen kun oon täs viimeisen puoltoista kuukautta ollu kipeenä! Eka oli ihan kaamee flunssa, sit iski noro sit kun siitä olin hädin tuskin toipunu niin menin ottaan tetanuspiikin (huomasin että olis pitäny käydä uusiis kaks vuotta sitten jo! :ashamed: ) ja tulin sit siitäkin kipeeksi. Nyt on ollu nenä ihan tukossa ja kurkku kipeenä ja nyt se sit pukkaa jotain mahatautiikin tähän päälle :headwall: eihän tässä saa ees kuumeilla rauhassa!!! :LOL:

Noniin mutta se minusta, lyökääs nyt arvon leidit meille tänne perjantain kunniaksi muutama plussa tiskiin :D

Missähän mun menkat on?? Yleensä tulee kyllä päivän tarkkuudella :/ Oiskohan tuo voinut tärppi käyä, en vain oikein jaksa uskoa siihen.. Täytyy huomenna mennä apteekkiin testin ostoon jos mitään ei tapahdu ennen sitä. Nyt on kyllä vähän jarkyttyny olo pelkästä ajatuksesta, että oisin jo raskaana.. Voi vitsi jaksaisko oottaa huomiseen, onkohan apteekit tänään auki...

UH -ihan pihalla-

Kommentoin pitkähkösti listan päivittämisen jälkeen ja selain kaatui ennen kuin ehdin julkaista. :( Sinne meni mun kirjoitukset bittiavaruuteen, joten nyt uusi yritys.

MiiJane76> Päivitän tiedot kohta: :)

Neppi > Päivitän myös sinun tietosi tämän kommentoinnin jälkeen. :) Pikaista paranemista sairasteluputkesta! :hug:

Unelmahöttö > Päivystävät apteekit ovat avoinna myös pyhäpäivisin ja arkena muita pitempään. Olisiko päivystävää apteekkia lähellä? Jostain hyvinvarustetusta kioskistakin saattaisi löytyä testejä. Toiviottavasti täti pysyttelee poissa ja pääset plussaamaan. bd

Nasukka82 > :hug: Tsemppiä ja plussausonnea uuteen kiertoon!

vib > Mikä sulla on siellä tilanne? En vielä siirtänyt sinua alkukiertolaisiin. Toivottavasti tuhruttelu on ihan viatonta ja muut oireet luotettavampia. Jospa se vuotelu loppuisi ja pääsisit plussaamaan. Maanantainako meinaat testailla, mikäli hanat ei aukea kunnolla? Mulla on välillä ja oikeastaan nytkin aika samanlaista. Aika turhauttavaa ja hämmentävääkin. Tsemppiä!

babar > Tervetuloa piinailijoihin! =)

KS09 > Mä olen myös termostaattivikainen. On todella turhauttavaa, kun lämmöistä ei voi päätellä mitään. Mullahan tipahti viime kierron oviksen jälkeiset lämmöt vasta hieman ennen tämän kierron ovista ja nyt on olleet hieman alemmat kuin edellisen oviksen jälkeen. Palelemistakaan mulla ei ole ollut entiseen tapaan, mutta taitaa aurinko jo hieman lämmittää asuntoa eli vaikuttaa asiaan. Koholla ovat kuitenkin yhtä lyhyttä oviksen jälkeistä dippiä lukuun ottamatta. En ole nyt edes mittaillut kovin aktiivisesti, kun se hämmentäisi todennäköisesti vain lisää.

Piupula > Tuohan kuulostaa ihan lupaavalta. :) Milloinkas sulla on testipäivä?

Sone > Mikäs miestä passivoi? Olisiko nyt paikallaan pieni huomionosoitus tai ekstrapanostus omaan ulkonäköön? Miehet on yleensä helppo saada innostumaan pienellä kikkailulla. ;) Toivottavasti pääsette fiilikseen ja lähestyvää ovista hyödyntämään. :)

Omaan napaan tai paremminkin sen alle :D kuuluu nippailuja ja juilintoja, hulahtelevaa vetistä valkkaria ja vihlaisuja. Rinnat on hieman arat ja omasta mielestä ne näyttävät jotenkin täyteläisemmiltä. Myös verisuonet on rintojen alueella tulleet entistä selvemmin esiin. On sellainen tunne, että voisin olla raskaana ja raskauden etenevän pitemmällekin. Koitan nyt malttaa kuitenkin mieleni vielä muutamia päiviä ja pitää jalat maassa. Enemmälti oireita ei kai ole ja koitan olla liikaa tarkkailematta itseäni.

Yksi asia minua on mietityttänyt. Tässä on useampana päivänä tuntunut kuin tulisi pitkä kivuton supistus. Koko vatsa turpoaa eikä laihistaakaan pysty ja sitten hetken päästä tunne menee ohi. Tuon tuntemuksen aikana hulahtaa valkkaria. Onko kenelläkään ollut tuollaista ja mistä se mahtaa johtua?

Mukavaa pääsiäistä kaikille!

Masu täynnä pääsiäisherkkuja täältä kirjoitellaan:)

Macy kiitos uudesta pinosta:) Mulla on tosi sekava tilanne täällä... tuhruttelu on loppunut, masu ja selkä juilinut eilen ja tänään ihan tosi kovin, niin kuin menkat jo olisivat alkaneet, mutta eivät siis ole. Mutta kyllä ne tästä jollei tänään niin huomenna viimeistään tulee. Maanantaina juu testailen, jollei ole siihen mennessä alkanut...

Ainiin juu, pää on vähän hatara: tänä aamuna klo 6.30 reippaana lastasin pesukoneen ja hetken päästä huomasin, että avaimet ja kännykkä siellä iloisesti kolisevat mukana :LOL: Huomenna täytyypi sitten suunnistaa kännykkäkaupoille.

Sone
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Ainiin juu, pää on vähän hatara: tänä aamuna klo 6.30 reippaana lastasin pesukoneen ja hetken päästä huomasin, että avaimet ja kännykkä siellä iloisesti kolisevat mukana :LOL:.
Raskaana!
:D :D :D Mie luulen kans et Vib on raskaana!!! :D

vib onhan se tapa tuokin puhdistaa se puhelin :LOL: oliskohan toi nyt sitä itteensä, raskauden aiheuttama höperyys ;)
Tuli jotenkin keväinen olo tästä uudesta pinosta. Tai sitten mieliala on muuten vaan odottavan iloinen, niin kuin yleensä aina tähän aikaan kiertoa.
Mukavaa Pääsiäista teille kaikille!

very important baby Ahihih, ihan tosi hyvät naurut sain, anteeksi. :( :D Kyllähän sitä kannattaa puhelin välillä pestä, juu ja avaimet tietysti kanssa. :)

macy gray Ja naurut sain kanssa hymiöistä, tuo raskaana nyökytys varsinki. :LOL:

Jooo, eile oltiin syömässä ravintolassa, ja olin ku pullapallo sen jälkee, tuntuu et vieläki maha iha täynnä. Mut jee salille piitkästä aikaa, ku en kipeenä oo viittiny mennä. Mies nukkuu ni taidampa lähtee jo kohta. Viimeksi kun olin raskaana, ni dpo 7 tuli ihan vähän verta, eli vissii meinas kiinnittymisestä. Saas nähä mite käy nyt, olis ainaka hyvä enne jo.

Sone
Mites täällä on näin hiljasta!!! ??? !!!

Piinailijat hoi, nyt äkkii jotain positiivisia uutisia!!! :D

Miulla oli luultavsti eilen O, ja tarkoittaa sitä ettei tartte jännäillä pariin viikkoon ollenkaan. Noh, ehkä se on sit parempi vaan että tulee tauko.. :(

Tänään on sit luvassa k18 ilta, lähdetään miehen kanssa ulos, ja viiniä aion maistella miekin :) Eka käydään porukoilla syömäs hyvin koko perheen voimalla , ja sit ootellaan et lapsenvahti tulee meille kotiin.

Munarikasta pääsiäistä kaikille ;) !!!

lauantai 3.4.2010

Coya...........................kp52/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
Unelmahöttö..............kp40/36.......................4.lapsi.......yk1?
Piupula.......................kp32/20-48.......24v.....1.lapsi.......yk7(9kk)
very important baby...kp30/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp29/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp27/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp25/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp24/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
wilkat.........................kp22/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp22/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp22/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp22/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp20/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp20/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp18/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp16/26...............21v......2.lapsi.......yk8
samara88...................kp14/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp10/28-30.....................4.lapsi........yk2
A-H.............................kp10/28?............22v. .....2.lapsi........yk2
Sarmiina.....................kp8/25-30.....................3/4.lapsi.....yk2?
pia..............................kp8/29...........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp6/26-34.......33v.........4.lapsi......yk25
Nasukka82.................kp3/28-30.......27v.........2.lapsi.......yk9
Sophie84..........................................................2.lapsi.......yk1
Sone

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma

PIINAILIJAT
Piupula........................dpo15
very important baby....dpo13
Onnellinen x5..............dpo13
macy gray...................dpo11
icefairy........................dpo6
mamitus......................dpo5
KS09...........................dpo4
babar..........................dpo3

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. ........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. ........pp16/16...........................................yk15

HAAMUILIJAT

:LOL: Saa nauraa, nauroin itekin:) Lainasin miehen siskon vanhan puhelimen...meil on kaikki vanhat annettu lapsille leluiksi ja niistä on akut hävitetty(etteivät soittele vahingos hätänroon)

Vitsit, ku aika menee hitaasti, olisi jo huominen ja alkaisi sitten vaikka ne menkat, en jaksaisi enää ootella. tässä tulee hulluksi ihan kohta. Mut eipä ole mitään hajua menkoista, ei edes sitä tuhrua! :)

Sone, kuulostaa kivalta =)

Mies on pääsiäisen hälyytysvalmiudessa ja joutui lähtemään töihin, tylsää, pitäisi keksiä jotakin kivaa. Heräisi tytär niin voitaisiin mennä ulos! Mua ainaki väsyttää ihan hirveästi, täytyy mennä ainakin koneelta pois :wave:

vib > Sun pääsiäismuna taitaa kuoriutua loppuvuodesta. :D

Mä tulin kipeäksi. Tirskuttaa tosi paljon ja niistämässä pitää olla vähän väliä. Yleensä mulla alkaa flunssa kurkkukivulla ja luulinkin aluksi jonkun vaan ärsyttävän nenää. Räkätautia tämä nyt kuitenkin on. Olo on silti aika virkeä ja energinen. Varmaan tämä pääsiäistouhotus pitää ajatukset pois väsymyksestä ja alkuviikosta olen ihan poikki. :| Pysyn silti päätöksessäni ja valmistan pääsiäisaterian sekä pääsiäiskakun ja nautin hieman punaviiniä. Rentoutumistahan sitten enää on jäljellä, kun hommat on saatu tehtyä. :)

Pupuiluiloa ja munaisaa pääsiäistä! :D

En tiiä, onko ukko-kulta yrrittänyt myrkyttää mut, mutta olo ihan kamala ja mahaa kiertää.. Tekis mieli käydä tapaamassa setä georgea tuolla veskissä, mutta makailen nyt sohvalla.. Mies karkas katsoo jalkapallomatsi ja iltasella pitäis lähtee syömään kavereiden luokse. Tosin olo ihan kamala, joten katsoo nyt, miten tässä käy..

Kp 6, ja niiiiin pitkältä matka taas tuntuu.. Oispas ees clomit ehtinyt tähän kiertoon.. Mutta eih..

Sone
macy: Siulla alkaa olla kans jännät paikat!! :flower: toivotaan plussaa siulle, sit vaan tarvitaan uus päivittäjä meille muille :whistle: :D

MiiJane: Miusta kans tuntuu et matka on tod pitkä :headwall:

Päivät menee niin hitaasti ja tekis mieli viskata tää ajatus syrjään hetkeksi, muttei pysty.. :headwall:

No meille la osui alkuvuoteen, ihan ekalle päivälle. Esikoinen syntynyt tammikuun puolessa välissä ja mielelläänhän mie toisen kauriksen tähän taloon ottaisin, jos saisin.. ;) Tosin oisin sen joululahjankin mielellään vastaanottanut, mutta eih.. Laskin kylläkin tuossa keskimmäisen lasketun ajalla, miten ne menkat osui.. Pojun hedelmöittyminen oli 29.6 ( 28.6 kalenterin mukaan, kun jälkeenpäin katselin mahdollisuuksia ) ja menkat oli vielä heinäkuun puolen välin jälkeen.. Ja testit negaa mm.18.7.. Mulla nousee tuo hcg jotenkin hitaasti.. Jotenkin niin olin varma, että tärppi ois käynnyt, mutta pah, täti kurvas viikon etuajassa kylään.. :( Huoh!!!!! Sanonko kirosanan... Tänään taas sellanen olo, kun olo muuetnkin karsee..

:hug: kaikille :heart:

Täällä kp1/30-48 :) Eikun uuteenkirtoon vaan. Puuh, jotenkin kuitenkin taas ilosinmielin taas, vaikka kävikin nyt näin :) Ilonen olen siitä, että kierto oli lyhyt ja ovuloinkin tässä kierrossa, toivottavasti tää kierto olis samanlainen. Meilläkin on ollut aika sukurikas pääsiäinen. Tälläinen pikainen päivitys vain, kun pitää lähteä syömään miehn porukoille -->

MiiJane Toivottavasti olo kohenee, eikä tarvitse tuskailla kokopäivää sohvalla :(

vib Aika todellakin madaltaa eteenpäin, kun jotain odottaa :) Voit sitten teidän lapselle kertoa, että miten puhelimen kävi, kun odotit pienokaista ;) Tuu huomenna kertoon meille sitten hyviä uutisia tänne :heart:

Sone Mukavaa k18 iltaa teille :)

Niinhän siinä sitten kävi että, lähtöpassit tästä pinosta tuli ennenkuin ehdin edes kotiutua. Testin tein vajaa tunti sitten ja kaksi vahvaa viivaa siinä näkyi jo puolen minuutin jälkeen. Olo on ihan töttöröö kun ei tätä nyt oikein osaa sisäistää. Puoltoista vuotta olen tästä haaveillut ja kun sitten vihdoin ja viimein mieskin suostui niin ei edes ehditty yrittää mitään kun matkustaja onkin jo kyydissä. En tiedä vielä mihin pinoon tuonne odotuspuolelle menen, mutta toivottavasti mahdollisimman moni täältä pääsee mukaan ja pian :) Tsemppiä vaan kaikille yritykseen ja hyvää kevättä.

Totaalisen tyrmistynyt UH :eek: :wave: :wave:

Muoks. Nettilaskurin mukaan la on 6.12, joten toivottavasti Joulukuisten pinoissa törmäillään =)

Yhteistyössä