HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 22:41 hömppö kirjoitti:
Miron äiti

Laitatko vielä tähän kaikkille ohjeet miten kerhoon liitytään? Minä en ainakaan osannu...oisko tuolta pitäny valita "hae jäsenyyttä"?
Joo, siis tätä mieki tarkotin siinä YV:ssä =) En vaa osannu ilmaista itseäni ymmärrettävästi :ashamed:

rouva80
 
Ehtoota.

Täällä taas on näköjään pyörinyt asiaan kuulumattomia henkilöitä... rasittavaa!!! Täytyy kokeilla, josko osaisin kerhoon liittyä, sitä kun en ikinä vielä oo kokeillut.

Huomenna olis neuvola ja torstaina sitten lääkäri, että näin edetään.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 34+1
 
daa
Huomenta pitkästä aikaa!!

Tuskin kukaan minua enää muistaa, kävin muutaman kerran joskus ennen joulua jotain kirjottelemassa, mut sit on mukamas aina niin kiire ettei ehdi ite kirjotella...teidän jutut oon kyllä lähes kaikki aina lukenu.
Minä yritän kovin saada opiskelua sellaseen vaiheeseen, että olis kiva jäädä lomalle. Tosin motivaatio tuntuu olevan täysin kadoksissa koko hommaan!!
Onkos täällä muita, jotka meinaavat Kuopiossa synnyttää? ja mites toi kerho, huolitteko minut mukaan???

t. daa&baby 33+6
 
Heips kaikille!
Täälläkin yks lusmu kirjottelee, lukemassa oon kyllä käyny melkein päivittäin. Nyt pitäis sitten olla aikaa kirjottaakin, kun jäin ensin täksi viikkoa talvilomalle ja lauantaista lähtien äippälomalle. ( Hirveesti tulee vikalyöntejä tässä kirjottaessa, ku on nuo sormet niin nakkina.....)

daa:Minäkin oon tulossa Kuopioon! Just viime lauantaina oli se tutustuminen sinne, tai auditoriossa istuminen. Aika hyvin menee meillä nuo viikotkin yksiin, mulla kun ois nyt 34+2.

Tänään ois neuvolakin. Itseasiassa jo puolen tunnin päästä.... Pitäis lähtee pukemaan ja ukko herättelemään. Mut palailen asiaan sitten taas paremmalla aikaan.
 
nyt tajusin :D kiittis miron äiti!!mun puolesta voi kaikki uudetin tulla mukaan.poika vieläkin kipeä.sain yksityiseltä vasta huomiseksi lääkäriajan.kunnalliselta saisi kyllä nopeempaa..yöllä herättiin ainakin 6kertaa.luulin jo aamulla että poika ihan kunnossa mutta äsken taas huusi ja laitoin sänkyyn nukkumaan.kait tarveis itekkin mennä kun olisi pankkiaika tänään ja vielä tarveis kaupassa ja apteekissa käydä..
 
Uudet sitten vaan jäsenhakemuksia jättämään kerhoon. 6 vaiko 7 meitä siellä jo on jäseninä. :D

Satunnaisesti täs koneella nyt pyörin siivouksen lomassa, ja hyväksyn noita hakemuksia. Äiskän synttäreille mennään tänään, että illalla oon sit taas koneella enemmän. :wave:

Miron äiti ja "Minttu" 32+5 :heart:

Nyt muuttu Sisu Mintuksi :D

ps. RHW laitoin yynä saliksen :wave: <br><br>
 
RHW
Miron Aiti: Kiitos!! Perille tuli! =)

Kata: mulle sanottiin, etta liikkeita pitais pystya laskemaan kymmenkunta koko paivan esim. klo 9-21 aikana, ei tunnissa! Joten ma sanoisin, etta nou hata, mutta onhan se kylla niin, etta jos huolestuttaa,niin parempi ottaa yhteytta neuvolaan.
Tsemppia!

Taalla on kauhee sateinen harmaa ilma, taitaa taas takapuoli levita kun istuu koko paivan sisatiloissa...ei vaan, kylla se leviais muutenkin, koska kaveleminen alkaa sattumaan tohon pakaraan niin, etta hyva kun eteenpain paasee..! :kieh:

Mutta kirjoitellaan taas tuolla kerhon puolella!

Ja onnea Raputitirallaalle!! :flower:
 
moikka!
ja ensiksi ei ei,ei liikkeitä koko pvän aikana 10 vaan nimen omaan tunnin,itellä tuolla neuvolakorttien välissä edellisestä odotuksesta tuo liike laskenta lappunen ja siitä viä tarkistin,ja jos ei täyty niin juo vaikka makeeta mehua,töni vähän vauvaa ja asetu toiselle kyljelle laskeskeleen,jos ei sittenkään niin yhteys neuvolaan/ä-polille.
ja minä malttamaton oottelen edelleen et viikot kuluis nopeempaa et saisin jo käärön syliin :heart: en jaksa enään kuukautta!vaikka pakkohan se on,jollei pidempäänkin mut niin tahtoisin olla ees pari viikkooo pidemmällä :D
eilen muuten selkä oli niin kipee että pystyin vajaan tunnin vaan oleen muksujen kanssa puistossa ja sit oli tultava sisällä kun sattuui seisoessakin niin pirusti..illalla kävin saunassa ja mies hieroi koko selän niin nyt tuntuu taas normaalilta..onneksi!ja mulla muuten oli taas viime yönä kauheeta suonenvetoa pohkeissa..meinasin kiljuun ruveta \|O
ädä ja hippula 33+6
 
RHW
Heipsan taas! Mahtava masu tuolla kerhon sivuilla! Kenen se on? Mulla ongelma siina, etta en pysty kirjottamaan sinne mitaan saatika lukemaan uusia juttuja. Sanoo vaan, etta se on vaan jasenille. Pystyn kylla kirjautumaan, kun Miron aiti lahetti tuon salasanan, mutta siihen se sit jaakin. Auttakaa avutonta, please! :wave:
 
Neuvolassa käyty!

rv 32+3
paino: +400g, =100g/vko, yhteensä tullut nyt 5.4kg
verenpaine: 118/62
sf:30
syke 123-126
hb:tä ei nyt mitattu, syön rautaa
liikku hyvin, rt, ahtaalla on :D


Sen ultrauslähetteen aikoi laittaa kai rv37 tienoille, oli terkkarillakin kyllä pienoinen epäilys että ei sinne keretä :whistle:

Ei ole supistellut isommin, harjoitus-sellaisia välillä.
Vaua ei anna mun oikein istua kun kuopii kokoajan nivusissa asti ja ilmeisesti nyrkkeilee kohdunsuulle kun vihloo niin että jalat lähtee alta melkein! :eek:

Paikathan mulla oli kiinni ym silloin pari vko sitten, th ei niitä alakaan katselemaan sen kummemmin.
Esikoiseltakin oli visusti kiinni ym synnärille asti kun sinne rv38 mentiin,sormelle oli vain auki vaikka vedet oli menny!

Limatulppaa ei ole tullut, valkovuoto jatkuu kylläkin :headwall:
Esikoiselta tulppa tuli pari-kolme viikkoa ennen synnytystä.

Väsynyt olo on, tyttö sai kauhukohtauksen tms taas yöllä ja siinä sitten valvottiin ja pakko oli sylissä kantaa tyttöä, sattui ihan pirusti!!!

Pinnasänky ihanasti tuossa odottaa nukkujaa, toppahaalarin sain tänään postissa..Ihanan ihan vaaleanpunainen! :heart:
En ole aiemmin juuri noita sykkeitä kysellyt ja en nyt tiedä onko yhtään luottaminen tyttö ja poikasykkeeseen mutta eikös se nyt tuo alhainen syke ollut pojan yleensä! :whistle: Heh..

Mitäs sitä sitten muuta täällä oli kyselty?Ei nyt tule mieleen.
Kerhoon ajattelin liittyä myös, prifiilissa löytyy kuvaa,tänään otin :wave: <br><br>
 
Moikka!

Hiukan on tympeä olo. Päätä on särkenyt aamusta asti. :\| Ja tuntuu vain pahenevan. Muutenkin on niin laiska olo ollut eilisen ja tämän päivän. Harmittaa tällainen.

Eilen sain kasattua kotiintulovaatteet pikkuiselle. Saapa nähdä pysyykö samoina loppuun asti vai vaihdanko jotakin. Oma sairaalakassi on vielä vaiheessa. olen kyllä ostanut hygieniatarvikkeita valmikksi, mutta kassi ei ole pakattuna. Pitää sekin tässä joku päivä pakata.

Pitäisköhän tästä mennä pikku päiväunille ni jos tämä olo siitä helpottuisi...

miranda + masuli 33+1 :heart:
 
Lukija 76
Nyt minäkin kommentoin, kun oon vaan lueskellut näitä sivuja syksystä asti... Eli harmin paikka kun lähdette "kerhoilemaan", koska on ollut kiva lukea ja saada siten vertaistukea samassa tilanteessa olevilta... ja kuulla miten muiden raskaudet on edenneet!
Itsellä on la 26.4.07 ja toista oottelen (esikko täyttää 3v. kohta)!
No jospa tänne vielä joku kirjoittelee... :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 13:51 miranda-81 kirjoitti:
Moikka!

Hiukan on tympeä olo. Päätä on särkenyt aamusta asti. :\| Ja tuntuu vain pahenevan. Muutenkin on niin laiska olo ollut eilisen ja tämän päivän. Harmittaa tällainen.

Eilen sain kasattua kotiintulovaatteet pikkuiselle. Saapa nähdä pysyykö samoina loppuun asti vai vaihdanko jotakin. Oma sairaalakassi on vielä vaiheessa. olen kyllä ostanut hygieniatarvikkeita valmikksi, mutta kassi ei ole pakattuna. Pitää sekin tässä joku päivä pakata.

Pitäisköhän tästä mennä pikku päiväunille ni jos tämä olo siitä helpottuisi...

miranda + masuli 33+1 :heart:
Tuosta päänsärystä tuli vaan mieleen, että ootko millon käynyt viimeks neuvolassa? Jos se ei sulla rupea helpottamaan niin ota ihmeessä neuvolaan yhteyttä, varsinkin jos tulee pahoinvointia/näköhäiriöitä tms. sillä voivat olla merkkejä raskausmyrkytyksestä. En millään halua pelotella, mutta juuri tulin äitipolilta ja siellä nimenomaan korostettiin tuota, ettei saa aliarvioida omia oireita. Antamalla pissanäytteen saat mielenrauhan :)
 

Yhteistyössä